مجموعه بازی آبی و جامپینگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب استخر: 40 لیتر
  • طول: 165 سانتی متر
  • عرض: 165 سانتی متر
5,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مجموعه بازی آبی و جامپینگ در شرکت اینتکس تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس با قیمت ارزان و مناسب

مجموعه بازی آبی و جامپینگ از سری محصولات جدید و پرکاربرد شرکت Friedola می باشد ، این محصول از زیبایی منحصربه فردی بهره می برد و ظاهری کودک پسندانه دارد و دارای ویژگی بسیاری است ، مناسب بودن برا تمامی کودکان ، دارای لوازم بادی تفریحی مجزا ، دارای آبپاش و جامپینگ و داشتن طراحی به شکل قلعه بادی از ویژگی های مجمعه بازی آبی و جامپینگ می باشد. ابعاد این مجموعه بادی نیز مناسب میباشد ، طول این محصول 165 و عرض آن نیز 165 سانتی متر و ارتفاع آن 175 سانتی متر می باشد. این مجموعه ظرفیت 40 لیتر آب را نیز دارد. وزن این مجموعه 3 کیلوگرم می باشد که بسیاری قابل توجه می باشد و یک مزییت بزرگ برای محصول بشمار می آید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

در ادامه این بخش قصد داریم تا یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین استخرهای بادی بازار را به شما معرفی نماییم که در هنگام رونمایی بسیاری از توجه ها را به سمت خود جلب کرد . در واقع در ساختار بدنه این محصول می توان یک استخر بادی به همراه یک قلعه بادی را مشاهده کرد که هیجان بسیار بالایی را برای کودکان در هنگام آب تنی فراهم می کند . این محصول در بخشی از بدنه خود یک تشک جامپیگ دارد که به تخلیه هیجان کودکان کمک شایانی می کند . این تشک جامپینگ از قسمت بدون محافظ به یک استخر بادی متصل می شود که جنس بدنه تمامی این بخش های محصول از وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین بازیگوشی های کودکانه دارد .

تشک جامپینگ این محصول از سه طرف توسط حفاظ های بادی احاطه شده اند و از یک طرف به استخر متصل می شود تا محیطی کاملا بی خطر را برای بازی کودک فراهم آورد . یک فواره آب در بخش داخلی استخر تعبیه شده است که آب آن توسط شیلنگ های متصل به بخش زیرین تامین می شود و به خوبی فضای درونی استخر را خنک می کند . کف استخر به صورت غیر بادی و ساخته شده از وینیل چرمی دو لایه می باشد که استحکام فوق العاده ای دارد و علاوه بر آن در جهت حفظ تعادل استخر نقش بسزایی خواهد داشت . عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد بالغ بر 25 سانتی متر است که کاملا بی خطر می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای کودکان بالای دو سال استفاده نمایید . این محصول برای استفاده سه الی چهار نفره مناسب سازی شده است و بهترین انتخاب برای استفاده در باغ و ویلا و یا حیات خانه های بزرگ می باشد .

مجموعه بازی آبی و جامپینگ

یکی از محصولات خاص با کارایی بالا که توسط شرکت اینتکس تهران توزیع می شود، مجموعه بازی آبی و جامپینگ می باشد. محصولی که با ویژگی های خاص خود، توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند. این محصول برای استفاده کودکان طراحی شده و تا 40 کیلوگرم تحمل وزن دارد. در میان محصولات بادی، محصولی که دارای دو کاربرد باشد، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این مجموعه جذاب تشکیل شده از دو قسمت می باشد. در ادامه ویژگی های آن را بیان می کنیم تا با این مجموعه پر کاربرد بیش تر آشنا شوید. 


استخر بادی و جامپینگ کودکان

این مجموعه از دو قسمت تشکیل شده است. در قسمت بالایی مجموعه تشک جامپینگ قرار دارد. همان طور که گفته شد این تشک توانایی تحمل وزنی بالغ بر 40 کیلوگرم را دارد. این تشک جامپینگ به صورت یک قلعه طراحی شده است و دارای ستون هایی می باشد. رنگ این تشک جامپینگ به صورت سبز فانتزی جذاب است. در دو طرف تشک جامپینگ دو زرافه بادی به جای ستون قرار دارد که جذابیت محصول را بالا می برد. در بین زرافه ها هم یک تابلوی منحنی قرمز رنگ مانند سردر وجود دارد. یک استخر بادی نیز به بدنه این تشک جامپینگ متصل است که کودک می تواند پس از پرش به داخل آب سر بخورد. کف استخر بادی به شکل مربع می باشد و به رنگ آبی است. اسباب بازی های بادی مجزا نیز به همراه این استخر موجود می باشند. این محصول دارای آبپاش نیز است و کودکان می توانند ساعت ها با آن به تفریح مشغول شوند. این محصول جذاب به صورت یک قلعه بادی طراحی شده است که برای کودکان بسیار شادی آور می باشد. 


محل های مورد استفاده 

این مجموعه بادی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است و تولید کننده سعی کرده تا این محصول را با بالاترین کیفیت تولید کند که قابلیت استفاده در هر محیطی را دارا باشد. جنس کف این محصول دولایه بادی است و بدنه آن بسیار مقاوم می باشد. به علاوه در تولید آن سعی شده سبک بودن وزن مجموعه در نظر گرفته شود. این مجموعه دارای وزن 3 کیلوگرم می باشد که وزنی سبک است. این محصول را می توانید به سادگی حمل کنید و در هر محیطی اعم از محیط های باز و یا سربسته توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) راه اندازی کرده تا کودک ساعت ها بازی کند. وزن کم این محصول به شما این امکان را می دهد تا آن را به راحتی حمل کنید و بتوانید آن را حتی در مسافرت و کمپینگ به همراه خود ببرید. این استخر را در مقابل تابش آفتاب نیز می توانید استفاده کنید بدون اینکه کیفیت استخر و جامپینگ دچار مشکل شود. اگر در صورت بی احتیاطی به بدنه استخر و جامپینگ شما آسیبی رسید، برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان مجموعه را تعمیر کنید. 


اندازه استخر بادی

این مجموعه دارای طول 165 سانتی متر و عرض 165 سانتی متر و ارتفاع 175 سانتی متر است. ظرفیت آب استخر این مجموعه 40 لیتر می باشد. شما با استفاده از دریچه های هوا که بر روی بدنه مجموعه موجود است و برای هر قسمت مجزا می باشد می توانید محصول را در مدت کوتاهی باد کنید. هم چنین با توجه به ظرفیت آب استخر که کم می باشد استخر بادی سریع پر می شود. اندازه مجموعه آبی و جامپینگ به گونه ای است که چند کودک می توانند با آن بازی کنند. به همراه این مجموعه بسیار کاربردی، یک دفترجه راهنما نیز وحود دارد تا در صورت نیاز بتوانید به آن مراجعه کنید. یک برچسب تعمیرات نیز به همراه مجموعه به شما داده می شود تا در صورت آسیب جزئی بتوانید آن را تعمیر کنید. 


نحوه سفارش 

شما این مجموعه را با قابلیت های زیاد می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و یا جهت مشاوره و خرید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب استخر
40 لیتر
طول
165 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
175 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
جنس کف
PVC دو لایه
وزن÷
3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب کودکان
دارای لوازم بادی تفریحی مجزا
دارای آبپاش و جامپینگ
طراحی به صورت قلعه بادی
تحمل وزن جامپینگ: 40 کیلوگرم
ساک حمل
شرکت سازنده
friedola
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، اسباب بازی بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...