موتور قایق بادی mercury 350

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 2 زمانه بنزینی
  • وزن: 37 کیلوگرم
  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 50 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی mercury 350 یک محصول بسیار پر قدرت و کم مصرف بوده که می توانید ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب تهیه نمایید.

موتور قایق بادی mercury 350 یکی از موتور های فوق العاده قدرتمند بوده که شرکت MERCURY ان را روانه بازار کرده است. این محصول از نوع دو زمانه بنزینی می باشد که دارای 6 سیلندر است که این خود باعث قدرت بالای ان است. هم چنین توان موتور این محصول 99 اسب بخار است که ان را به قدرت مند ترین موتور این شرکت تبدیل کرده است. نکته جالب این است که علاوه بر داشتن قدرت بالا این محصول جزو کم مصرف ترین موتور های قایق بادی می باشد. ظرفیت باک این کالا 20 لیتر بوده که در هر ساعت تنها 2.6 لیتر بنزین مصرف می کند که این باعث شده تا بتوانید در مسافت های طولانی نیز به راحتی از ان استفاده کنید. لازم به ذکر است که این موتور در هر 50 لیتر مصرف بنزین یک لیتر روغن نیز مصرف می کند. هم چنین این محصول دارای سیستم جرقه زنی TCL می باشد. علاوه بر این ها دنده این موتور در سه وضعیت خلاص ، جلو و عقب نیز می تواند قرار بگیرد که هدایت قایق را راحت تر کرده است. اگر به دنبال خرید یک موتور پر قدرت برای قایق خود هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایدگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.


نوع
2 زمانه بنزینی
وزن
37 کیلوگرم
طول
90 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
توان موتور
99 اسب بخار
ظرفیت باک
20 لیتر
تعداد سیلندر
6
وضعیت دنده
خلاص - جلو - عقب
سیستم تنظیم شیب
دستی
حداکثر مصرف سوخت
2.6 لیتر بر ساعت
سایر ویژگی ها
سیستم جرقه زنی TCL
نسبت بنزین به روغن 50 لیتر به 1 لیتر
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...