هپی چیر راحتی تکیه گاه دار یک نفره اینتکس

کد ۶۶۴۵۴

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,704,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی تکیه گاه دار محصولی با ظاهری زیبا بوده که از چرم مصنوعی تهیه شده است و در باربر آسیب دیدگی از مقاومت چشمگیری برخوردار می باشد . یونولیت های داخل آن انعطاف پذیری بالایی به آن بخشیده و موجب کاهش وزن و تحمل وزن بالای آن شده است . خرید هپی چیر راحتی به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از تمام نقاط کشور میسر می باشد.

هپی چیر راحتی تکیه گاه دار از آن دسته محصولاتی می باشد که قادر است با توجه به راحتی و زیبایی خود هر فردی را مجذوب خود نماید. رنگ آن زرشکی بوده و با سلیقه افراد بیشماری همخوانی خواهد داشت. شرکت اینتکس در قسمت بالایی آن یک عدد دستگیره تعبیه نموده است که جا به جایی آن را آسان نموده است. به منظور افزایش زیبایی و نیز طول عمر آن، قسمت بیرونی و بدنه آن از چرم مصنوعی تهیه شده است که در صورت برخورد با اطراف و نیز اصطکاک ایجاد شده در حین استفاده به سادگی دچار آسیب دیدگی نشود. داخل آن نیز شن های یونولیتی به کار رفته شده است که راحتی آن را تضمین نموده و موجب شکل گیری با بدن شما خواهد شد. همچنین به دلیل دارا بودن انعطاف مناسب شما می توانید در هر بار استفاده آن را به یک شکل تبدیل نموده و از آن لذت ببرید. این هپی چیر دارای قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی بوده و در صورت لزوم به سادگی امکان تغییر حجم یونولیت ها خواهد بود. وزن آن در حدود 6 کیلو گرم بوده که قابل جا به جایی می باشد و قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را تحمل نماید. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه دو ساله از نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر راحتی تکیه گاه دار یک نفره اینتکس را می توان یکی از پرفروش ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین هپی چیر های موجود در فروشگاه اینتکس تهران دانست . این هپی چیر تمامی امکانات لازم برای استفاده در محیط های خانگی و کاری را دارد و علاوه بر آن می توانید تنوع بالایی از رنگبندی را برای این محصول در اختیار داشته باشید که به راحتی آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کنید . مواد اولیه استفاده شده در ساخت این محصول بسیار با کیفیت می باشد و طول عمر بالایی را از این هپی چیر می توان انتظار داشت . بهتر است تا قبل از خرید هپی چیر اینتکس تا انتهای این مسیر همراه ما باشید و بررسی دقیقی از آن را بخوانید .

رنگ بدنه بیرونی این هپی چیر به صورتکامل بنفش می باشد و برای جلوگیری از یکدست شدن بدنه بر روی آن از دوخت های نارنجی رنگ استفاده شده است . اما نکته قابل توجه در این هپی چیر تکیه گاه بلند آن می باشد که به خوبی فرم کمر شما را به خود می گیرد و باعث می شود تا پس از چندین ساعت استفاده نیز احساس خستگی به شما دست ندهد . این تکیه گاه بسیار نرم اما استاندارد می باشد و با توجه به ارتفاع 50 سانتی متری که نشیمنگاه تا زمین برای شما ایجاد می کند می توانید حس راحتی نشستن بر روی صندلی های راحتی را داشته باشید . در قسمت بالای تکیه گاه این هپی چیر ، دسته ای از جنس چرم مصنوعی تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی هپی چیر نمایید .

اما نکته اصلی که در هنگام خرید هپی چیرها باید مورد نظر داشته باشید ، بررسی دقیق جنس بدنه محصولات می باشد . ساختار بدنه این هپی چیر از سه قسمت تشکیل شده است ، پارچه رویه ، آستر پارچه ای داخلی و مواد داخلی که هر کدام نقش خاصی را ایفا می کنند . بدنه بیرونی این محصول ساخته شده از چرم مصنوعی رنگی می باشد که به صورت تک لایه به کار گرفته شده است و بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه است . این مدل از چرم مصنوعی با دوخت های متراکم مستحکم شده است و سطحی بسیار نرم دارد که به هنگام برخورد با پوست بدن شما ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نمی کند . همچنین این نوع رویه کاملا ضد حساسیت بوده و قابل استفاده برای انواع افراد حتی افرادی با پوست حساس می باشد و می تواند مورد استفاده کودکان و سالمندان نیز قرار بگیرد .

اما درون آستر پارچه ای داخل این هپی چیر از فوم های خرد شده با تراکم بسیار بالا استفاده شده است که علاوه بر انعطاف پذیری بالا تا حد زیادی مقاوم می باشند و با این ترکیب استانداردسازی شده می توانید از این هپی چیر تا وزن 150 کیلو گرم استفاده کنید که برای استفاده یک نفره زیادتر از حد نیز می باشد . مواد داخلی این هپی چیر اینتکس توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است به سادگی قابل افزایش و یا کاهش می باشد و همچنین می توانید آن را به صورت کامل تعویض نمایید . فوم های مخصوص هپی چیر به صورت جداگانه قابل خریداری از فروشگاه اینتکس تهران می باشند و قیمت چندان زیادی نیز ندارند . علاوه بر فوم داخلی این محصول، پارچه رویه آن نیز قابل جدا شدن است و می توانید آن را از بدنه اصلی برای انجام اموری همچون تمیز کردن جدا کنید . وزن این محصول در حدود 6 کیلو گرم می باشد و این وزن برای هپی چیری با این ابعاد بسیار سبک است که سهولت در جا به جایی به هنگام خانه تکانی را برای شما به همراه خواهد داشت .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...