هپی چیر سه نفره تمام چرم با کوسن شنی

کد : اینتکس 81313

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر سه نفره تمام چرم با کوسن شنی از نمونه های هپی چیر جدید اینتکس با ساختاری جذاب و متفاوت بوده که جهت استفاده در اتاق خواب و یا سالن های پذیرایی و محل کار طراحی شده است. این محصول ساختاری بزرگ و مستطیل شکل داشته که برای بخش تکیه گاه سرخود ان ارتفاع بسیار کمی در نظر گرفته شده که قابل چشم پوشی می باشد. از این محصول می توانید به عنوان تخت خواب شنی یک نفره نیز استفاده نمایید. به همراه محصول تعداد چهار عدد کوسن شنی نیز وجود داشته که برای تجربه استراحتی راحت مناسب است. جنس رویه محصول تز نوع چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. ساختار داخلی محصول از مواد یونولیتی تشکیل شده که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری و نرمی در اختیار شما قرار می دهد. لازم به کر است در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا توسط ان بتوانید رویه محصول را تعویض و یا مواد داخلی را شارژ مجدد نمایید. این محصول بدنه ای ساده و یک رنگ دارد که شما می توانید رنگ بدنه محصول را منطبق با سلیقه و خواسته خود سفارش دهید. می توانی با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

طول
 150 سانتی متر
عرض
 80 سانتی متر
ارتفاع
 55 سانتی متر
جنس رویه
 چرم مصنوعی
جنس بخش کناری
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت ( فوم )
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 انعطاف پذیر
 دارای 4 عدد کوسن
 مقاومت بالا در برابر ساییدگی
اقلام همراه
-


هپی چیر سه نفره تمام چرم با کوسن شنی

هپی چیر سه نفره تمام چرم با کوسن شنی محصولی باکیفیت و متفاوت از شرکت بزرگ اینتکس بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با طراحی بدنه ای منحصر به فرد و نواورانه و طول عمری بالا تولید می شود. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید هپی چیر متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با ساختار متفاوت بوده و تمایلی به خرید محصول با ظاهر کلیشه ای ندارد. شرکت اینتکس در همین راستا هپی چیر سه نفره تمام چرم با کوسن شنی را به بازار معرفی می کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که لبه های ان دارای انحنای زیبایی می باشد. طراحی این محصول به صورت تخت و بدون تکیه گاه می باشد که از این رو می توان آن را دارای ساختاری متفاوت نسبت به هپی چیر های دیگر دانست. به همین دلیل به عنوان تخت خواب شنی یک نفره نیز قابل استفاده می باشد. رنگ بدنه این محصول در طیف قهوه ای و مشکی است. اما شما می توانید رنگ بدنه این محصول را با توجه به سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون داخل منزل خود انتخاب نمایید. این محصول دارای 4 عدد کوسن مجزا بوده که در زمان خرید دریافت خواهید نمود. با استفاده از این کوسن ها استراحت راحتی را تجربه نمایید. همچنین ساختار داخلی و رویه این محصول به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف این هپی چیر تعبیه شده است قابل تعویض می باشد. این محصول با ساختاری استاندارد قابل استفاده برای تمام رده های سنی است.

جنس بدنه

تمامی مصرف کنندگان در مقابل پرداخت هزینه برای خرید محصول به دنبال کالایی با طول عمر حداکثری هستند. با توجه به ارتباط مستقیم طول عمر بالا محصول با کیفیت جنس بدنه بدنه این محصول از چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین درزهای این محصول به خوبی و به صورت ریز دوخت شده اند تا استحکام ایده آلی را به این هپی چیر بدهند . در ساختار داخلی این محصول از فوم خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری فوق العاده برای شما فراهم می آورد . این انعطاف پذیری باعث می شود که محصول به خوبی با بدن شما حالت بگیرد و در هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد. به همین دللی این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر در تمام شرایط اب و هوایی به همراه داشته باشید.

ابعاد و وزن

این محصول با اسختاری مستطیل شکل دارای طولی برابر 150 سانتی متر و عرضی برابر 80 سانتی متر است. ارتفاع بدنه 55 سانتی متری این محصول استفاده از ان را برای تمامی افراد با ارتفاع قد های مختلف اسان خواهد کرد. همچنین قابلیت تحمل وزن نیز که یکی از نکات کلیدی به شمار می آید در این هپی چیر بالغ بر 380 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن هپی چیر سه نفره برابر با 10 کیلو گرم است که با توجه به ظرفیت سه نفره ای که دارد کاملا استاندارد است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول به صورت اماده به ددست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. برای استفاده از ان تنها کافی ست بعد از خارج کردن از بسته بندی محصول را در فضای مسطحی قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از حرارت بالا مانند شومینه و بخاری دور نگه داشته شود. در نهایت از پرش و جامپینگ بر روی بدنه محصول جددا حودداری نمایید. این محصول دارای ضمانت نامه معتیر دو ساله که در زمان خرید دریافت خواهید کرد.

جمع بندی

هپی چیر سه نفره تمام چرم با کوسن شنی محصولی استثنایی با ساختاری متفاوت و طول عمر بالا بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...