چادر مسافرتی تک نفره کمپینگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی تک نفره کمپ با طراحی فوق العاده ، در نمایندگی محصوات بادی و سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی در ایران ، ارسال به تمام نقاط ایران

چادر مسافرتی تک نفره کمپ با طراحی فوق العاده ، دوپوش می باشد ، برای عزیزان کوهنورد و طبیعت گرد بسیار مناسب می باشد، با رنگ بندی زیبا ، گزینه مناسبی برای استفاده در کوهستان و مناطق سردسیر می باشد. نصب این چادر مسافرتی بسیار  راحت می باشد ، دارای طناب مهار برای چسبیدن روی زمین و مقاومت در برابر باد و طوفان می باشد، این چادر مسافرتی تک نفره دارای چراغ ال ای دی LED متصل میباشد که مصرف بسیار کمی دارد و توسط یک USB به گوشی تلفت همراه متصل شده و به مدت 10 ساعت به طور دائم روشن میشود، که امتیاز فوق العاده ای برای عزیزان در شب می باشد ، جنس بدنه این چادر برزنتی میباشد و دارای توری متصل بر روی پنجره ها و درب اصلی چادر میباشد ، فضای داخلی چادر بسیار مناسب برای یک نفر می باشد ، این چادر مسافرتی محصول شرکت مینی ما کره میباشد .جنس این چادر کاملا" ضد آب میباشد و در برابر باران مقاوم است، حمل این جادر به علت سبک بودن آسان می باشد و حجم آن به اندازه یک کیف لب تاب است ، قیمت آن در مقایسه با چادر های هم نوع خود بسیار مناسب است. شما می توانید این محصو را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.


چادر مسافرتی تک نفره یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های کمپینگ و کوهنوردی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین با توجه به قدرت نگهداری دمایی که از خود نشان داده است به بهترین گزینه برای استفاده در مناطق کوهستانی تبدیل شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی تک نفره همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی این چادر مسافرتی به صورت خیمه ای مانند و دارای بدنه ای به رنگ زرد می باشد که مناسب استفاده در مناطق کوهستانی و کویری می باشد و به خوبی در مناطق وسیع قابل ردیابی می باشد . ساختار این چادر مسافرتی به صورت کشیده و با ارتفاع کم می باشد که با توجه به ماهیت کمپینگی که دارد از ساختار ایده آلی برخوردار است . برای راه اندازی این محصول ، طناب هایی نیز دربخش داخلی آن قرار داده شده است که به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . همچنین در بخش داخلی این چادر مسافرتی یک عدد چراغ ال ای دی نیز تعبیه شده است که به راحتی و توسط سوکت یو اس پی قابل شارژ می باشد و بعد از یک بار شارژ شدن معادل 10 ساعت روند نوردهی را انجام می دهد .


جنس بدنه :


جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پارچه شمعی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن با توجه به ساختار دو پوشی که دارد از هدر رفت دمای داخلی به طرز فوق العاده ای جلوگیری می کند ؛ از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و همچنین کوهستانی به شمار بیاید . همچنین جنس پایه های نگهدارنده این چادر کمپینگ از نوع آلومینیومی می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و طوفان های شدید برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از این بابت راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :


ابعاد این چادر مسافرتی به اندازه های ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 190 سانتی متر و ارتفاع : 160 سانتی متر ) می باشد که دارای فضای ایده آلی در مقایسه با سایر چادر های کمپینگ تک نفره می باشد . وزن این محصول با توجه به ابعاد بسیار کوچکی که دارد به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که به راحتی توسط آن قابل جا به جایی می باشد به 3.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد . ظرفیت این چادر مسافرتی 1 نفر می باشد که با توجه به خصوصیت کمپینگی که دارد و در شرایط آب و هوایی متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد معقول و کاربردی محسوب می شود .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی با توجه به ساختار و نوع جنسی که در ساخت آن استفاده شده است می تواند بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ های کم جمعیت به شمار بیاید . جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پارچه شمعی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین علاوه بر جلوگیری از هدر رفت دمای داخلی چادر از نفوذ آب نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . علاوه بر آن جنس پایه های آلومینیومی استفاده شده در این محصول بیش از پیش بر استحکام آن افزوده است . چادر مسافرتی تک نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
عصایی
طول
280 سانتی متر
عرض
190 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت مینی ما کره
ظرفیت دراز کش 1 نفر
قابلیت راه اندازی بسیار ساده
دارای چراغ LED سرخود
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...