چادر مسافرتی خانوادگی 10 نفره اتوماتیک

کد 111410

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 320 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
4,890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی خانوادگی 10 نفره اتوماتیک با مقاومت بسیار بالا در برابر بارش باران و مناسب برای استفاده جمعی و گروهی با بهترین قیمت از فروش

چادر مسافرتی خانوادگی 10 نفره اتوماتیک از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و مناسب برای استفاده گروهی و خانوادگی می باشد که می توانید آن را در دسته چادر های مسافرتی ارزان قیمت و مقرون به صرفه فروشگاه اینتکس پیدا کنید ، این نمونه در رنگبندی های دیگری نیز ساخته شده اند اما شما می توانید به دلخواه خود یکی از این چادر های مسافرتی را خریداری نمایید . این محصول کاملا ضد آب است چرا که بدنه آن از پلی استر ساخته و این جنس به دلیل خاصیت شمعی که دارد آب گریز می باشد . پایه های این محصول نیز از جنس فایبرگلاس ساخته شده است ، علت استفاده از فایبرگلاس استحکام بالای آن در برابر ضربه ، فشار و ... می باشد ، البته یکی دیگر از مزیت های فایبرگلاس وزن بسیار سبک آن است تا بدین ترتیب وزن کلی چادر مسافرتی کاهش یابد . این چادر مسافرتی مربعی بوده و طول هر ضلغ آن به 320 سانتی متر می رسد به همین دلیل نیز می تواند بستر و محیط بزرگی را در اختیار مسافرین قرار دهد ، در حالت کلی 10 نفر می توانند به صورت نشسته و 4 الی 5 نفر به صورت دراز کش از چادر مسافرتی استفاده کنند . این محصول دارای یک درب و دو پنجره بزرگ که تمامی آن ها مجهز به پشه بند می باشد ساخته شده است.

چادر مسافرتی خانوادگی 10 نفره اتوماتیک

چادر مسافرتی خانوادگی 10 نفره اتوماتیک بهترین محصول برای استفاده در محل های باز می باشد و باعث ایجاد محلی راحت و امن در زمان مسافرت می شود. این چادر مسافرتی قادر به فراهم کردن شرایطی است که می توان با آن در محل های باز اقامت داشت و از فضایی که به آن مسافرت کرده اید بهره مند شد. چادر مسافرتی از جمله محصولاتی است که دوام و کیفیت بالایی دارد و  می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مناطق پر باران باشد. این محصول به روش اتوماتیک راه اندازی می شود و می تواند 10 نفر را در خود جای دهد. به همین دلیل برای خانواده ها و کمپینگ به کار می رود و می تواند محصولی منحصر به فرد باشد. با داشتن چادر مسافرتی نیازی به اقامت داشتن در محل های اجاره ای نیست و می تواند پناهگاهی شخصی برای خود و افراد همراه خود مهیا ساخت. از این رو مجهز ترین محصول به جهت استفاده در فضاهای باز بوده است که می توان با آن بهترین تجربه را در سفر کسب کرد. برای کسب اطلاعات از محصول با ما همراه باشید.


طراحی منحصر به فرد محصول

چادر مسافرتی یک محصول به صرفه است که با داشتن قیمت مناسب هم گنجایش بالایی دارد و هم می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. این طول عمر بالا به دلیل وجود کیفیت و مرغوبیت در بدنه است که دارای سازه های محکمی می باشد و بر روی آن نیز رویه ای ضخیم کشیده شده است. این رویه ضخیم در تابستان می تواند هوای تازه را از منافذ خود وارد چادر مسافرتی کند و سبب مطبوع شدن داخل محصول گردد. علاوه بر آن می تواند از طریق پنجره هایی که روی دیوار ها قرار گرفته است فضای داخل چادر مسافرتی را با هوا پاک و تازه تصفیه نماید. این نوع ترکیبات در محصولی می باشد که دارای امکانات لازم به حهت استفاده در چهار فصل سال است و توانایی داشتن دوام و مقاومت بالا را دارد. چادر مسافرتی رنگبندی نیز داشته که می تواند با توجه به رنگ های شاد در محل های مختلف استفاده شود. از این محصول می توان در تفریحگاه ها در حاشیه استخر ها استفاده کرد و محلی برای استراحت ایجاد نمود. علاوه بر آن این محصول خاص توانایی ایجاد مقاومت در برابر ورود آب را دارد ومی تواند با توجه به بدنه ضد آب خود از ورود رطوبت نیز جلوگیری کند.


ترتیب قرار گیری بخش های محصول

این چادر مسافرتی دارای دو بخش می باشد که در کنار هم تشکیل محصولی مقاوم و استوار را داده اند. این محصول دارای استحکام زیادی می باشد که در برابر برخورد افراد و یا وزش باد های شدید می تواند به صورت ثابت بر روی زمین قرار گیرد. سازه های محصول از نوع اتوماتیک می باشند و به روش ساده ای راه اندازی می گردند. زمان نصب آن ها نیز کوتاه است و می تواند در کم ترین زمان آماده استفاده شود. این سازه ها در خارج از محدوده چادر مسافرتی قرار دارند که سبکی جدید را ایجاد می نمایند که سازه ها به بدنه اصلی متصل نمی باشند. از این رو شکل ظاهر چادر مسافرتی خاص می شود. اما با این وجود بدنه اصلی به وسیله بخش هایی به سازه ها متصل می گردد تا استحکام را بیش تر کند و دوام محصول نیز بالا برود.


توری های محصول

در برخی بخش های چادر مسافرتی توری هایی وجود دارد که مانع از ورود موجودات محیط اطراف به داخل محصول می شود. این توری ها بر روی درب و پنجره محصول قرار دارد و می تواند مانع بزرگی محسوب شود. از این رو به وسیله زیپ در جای خود محکم شده اند و می توانند طولانی مدت این موقعیت خود را حفظ کنند. توری ها دارای بافت های محکمی هستند که به راحتی از هم گسسته نمی شود و خراب نمی گردد.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی خانوادگی 10 نفره اتوماتیک همین حالا وارد سایت اینتکس تهران شوید و محصول را خریداری کنید.

نوع
کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
طول
320 سانتی متر
عرض
320 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
دارای پشه بند و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...