چادر مسافرتی فنری 10 نفره کمپینگ

کد CH 77067

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره کمپینگ یکی دیگر از محصولات ضروری سفری مناسب خانواده با جنس بدنه مرغوب و باکیفیت و سیستم راه اندازی فوری بوده که برای استفاده در زمان سفر های گروهی و دسته جمعی دوستانه و خانوادگی توصیه می شود. چادر های مسافرتی یک اقامتگاه سایر برای شما در طبیعت بوده به همین دلیل برای سفر هایی که داری همسفران زیادی خواهید بود نیاز به تهیه چادر مسافرتی سایز بزرگ وجود داشته که این چادر مسافرتی یکی از پرفروش ترین انواع آن ها می باشد. دلیل انتخاب این محصول مربوط به طراحی بدنه کاربردی و کیفیت جنس بدنه آن بوده که موجب می شود بتوانید در تمامی فصول سال از همین محصول استفاده کنید.


رویه بدنه این چادر مسافرتی را به دلیل داشتن محصولی با ساختار باکیفیت و ضدآب از پارچه برزنتی طراحی و تولید کرده اند. توجه داشته باشید این چادر مسافرتی تولید ایران بوده به همین دلیل دارای تنوع رنگبندی بدنه متنوعی نیز می باشد. سازه های محصول از نوع فنری بوده به همین دلیل چادر مسافرتی به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما اماده خواهد بود. این سازه های را از مواد اولیه با جنس فایبرگلاس طراحی کرده اند زیرا وزن کم و استحکام بالایی دارند. وزن بدنه چادر مسافرتی تنها 6 کیلوگرم بوده که موجب راحتی شما در زمان پیاده روی در طبیعت برای یافتن محصولی مناسب جهت اقامت می باشد. از طرفی برای روز های گرم تابستانی بر روی بدنه محصول تعداد 3 عدد پنجره دارای توری تعبیه شده که به راحتی قابل استفاده هستند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با قیمت ارزان و کاملا اورجینال خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنهبرزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...