چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره F.I.T TENT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره F.I.T TENT با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی برند اف آی تی در ایران با ضمانت اصالت کالا

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره F.I.T TENT می تواند یکی از گزینه های مناسب برای طرفداران کمپیگ و کوهنوردی می باشد که توسط برند محبوب اف آی تی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادرمسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه براستحکام بسیار بالایی که در تست های انجام شده بر رویش ازخود نشان داده است دارای انعطاف پذیری کنترل شده ای نیز می باشد . 

این چادر مسافرتی کمپینگ در رنگبندی های متنوعی تولید شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . همچنین وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد به 1.4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل حمل و نقل می باشد . چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره F.I.T TENT با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره F.I.T TENT

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره F.I.T TENT یکی از بهترین محصولاتی است که امروزه به جهت مسافرت های دسته جمعی و کمپینگ ها به کار می رود و دارای ظرفیت دو نفره نیز می باشد. با موقعیت مطلوبی که توسط این محصول برای افراد ایجاد می شود می توان آن ها را در محل های باز نصب و راه اندازی نمود و در تمامی آب و هوا ها از آن ها بهره مند شد. این چادر مسافرتی سیستم راه اندازی آسان دارد که در زمانی کم انجام می شود و می تواند بهترین کارایی را داشته باشد. با داشتن این محصول افراد دیگر نگران داشتن سرپناه نمی باشند و می توانند به راحتی دارای این گونه فضاها باشند. چادر مسافرتی بخش های مفیدی نیز دارد که می توان با آن به راحتی و آسایش پرداخت و این عوامل را با هم کسب نمود. در صورت تمایل به استفاده از این محصول می بایست روش راه اندازی و نصب و مراقبت از آن را کسب کرد و این اطلاعات کاربردی را دارا بود تا به بهترین شکل از آن استفاده کرد. جهت کسب این اطلاعات با ما همراه باشید.


طراحی خاص چادر مسافرتی 

چادر مسافرتی از آن جایی که برای دو فرد نصب و راه اندازی می شود و برای راحتی آن ها در نظر گرفته شده است دارای فضای باز و راحتی در داخل خود می باشد که می تواند به بهترین شکل استفاده کنندگان را در داخل خود حفظ کند و تمامی عوامل راحتی را برای آن ها داشته باشد. چادر مسافرتی به این صورت به حالت خمیده طراحی شده است تا افراد در داخل آن هم بتوانند به آسانی دراز بکشند و هم حالت نشسته را داشته باشند. در صورت داشتن حالت نشسته افراد دیگری نیز در داخل چادر مسافرتی جای خواهند گرفت اما اغلب این محصول برای اقامت در شب در نظر گرفته می شود و آن ها را به حالت دراز کش در داخل خود نگه داری می کند. این محصول خاص دارای قابلیت نصب آسان است که در هر جایی ایجاد می شود. از این رو زمان نصب نیز کم بوده و توسط هر فردی انجام می شود. بدنه تاشو می باشد به همین خاطر به آسانی در داخل کیسه حمل جای گرفته و حمل و نقل می گردد. با این حساب این چادر مسافرتی جزو برترین و محبوب ترین وسایلی است که قبل از سفر باید در مورد خرید آن اقدام نمود.


درب توری محصول

این چادر مسافرتی برای ایجاد راحتی بیش تر و استفاده در هوای گرم درب را به حالت توری طراحی کرده است و دارای بافت محکمی نیز می باشد. از این رو می تواند برای مصارف مختلف و شرایط گوناگون کاربرد داشته باشد. این محصول خاص درب دیگری نیز دارد که در صورت تمایل به مسدود کردن دائمی آن می توان به وسیله زیپ درب را بست و دیگر فضایی برای رفت و آمد ایجاد نکرد. این دو درب برای زمان خواب بسیار  مناسب می باشند و باعث جلوگیری از عبور و مرور بی جا می باشد. این بخش همچنین می تواند سبب شود تا افراد بتوانند حالت مطلوبی را در داخل محصول تجربه کنند و در هوای گرم ورود هوای تازه و خنک را به داخل محصول میسر می کند.


سازه های خمیده و کشیده

این چادر مسافرتی همان طور که گفته شد طراحی خاصی دارد و به صورت کشیده طراحی شده است. این نوع حالت بر اساس نوع سازه های آن ایجاد شده است که خمیده و گرد بوده و در دو بخش عقب و جلوی محصول قرار گرفته است. سازه های این محصول تشکیل شده از دو عدد گرد و خمیده که دیواره را به حالت افقی در می آورند و این محصول را کشیده می سازند. برای استراحت دو فرد در داخل چادر مسافرتی این حالت کشیده به کمک افراد می آید و آن ها را به راحتی در داخل چادر مسافرتی جای می دهد.


خرید

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره F.I.T TENT محصولی با طول عمر بالا می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران خریداری می شود.

نوع
مسافرتی
طول
250 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر طوفان
مناسب کوه نوردی
دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 41 در 14 در 14 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...