چادر مسافرتی FIT دو پوش ۱۰ نفره اف آی تی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
3,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی FIT دو پوش ۱۰ نفره اف آی تی یک چادر مسافرتی عصایی با روپوش ضد آب برای خانواده با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی چادر مسافرتی کمپ اینتکس تهران ، بسیار سبک و قابل حمل مدل میله ای با نصب آسان در فروشگاه اینترنتی چادر مسافرتی اینتکس در ایران

چادر مسافرتی FIT دو پوش ۱۰ نفره اف آی تی fit از برترین و پر فروش ترین چادر های مسافرتی ساخته شده توسط شرکت اف آی تی ( F.I.T ) می باشد که طرفداران زیادی به سمت و سوی خود کشانده است . از مهم ترین ویژگی های این چادر مسافرتی می توان به بدنه و ساختار دو پوش آن اشاره کرد ، چادر مسافرتی را دو پوش می نامند که دارای یک بدنه اصلی و یک بدنه مجزا باشد ، این چادر مسافرتی 10 نفره نیز یکی از آن هاست . دو پوش بودن یک چادر مسافرتی نشان از آن دارد که می توان محصول را در هر نوع شرایط آب و هوایی مانند شرایط سرد و بارانی و یا گرم و خشک استفاده نمود به طوری که در آب و هوای گرن و خشک یا شرجی می توانید چادر را بدون استفاده از پوشش دوم راه اندازی کنید و یا در فصل زمستان و شرایط بارانی چادر را با استفاده از روکش دوم راه اندازی کنید تا در شرایط خاص جوی مانند بارش باران و سرما مقاومت چادر بهتر شود و بتواند کارایی لازم را از خود نشان دهد ، بدنه اصلی این محصول از پلی استر و روکش آن از پلی اورتان می باشد که این اجناس می توانند از بهترین پارچه های شمعی به منظور ساخت چادر مسافرتی باشند چرا که طول عمر آن ها زیاد بوده و در برابر نفوذ آب مقاومت می کنند و به هیچ عنوان پوسیده نمی شوند . پایه های این چادر نیز از جنس فایبرگلاس بوده که توانسته چادری بسیار سبک و در عین حال با دوام را به ارمغان بیاورد ، ابعاد این چادر FIT نیز همانطور که مشخص است بسیار بزرگ بوده و قادر است 10 نفر را در درون خود جای دهد ، این محصول با ابعاد بسیار بزرگی که دارد تنها 5.7 کیلوگرم وزن دارد و یکی از بزرگترین و در عین حال سبک ترین چادر های مسافرتی خانوادگی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که شما عزیزان می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید .

چادر مسافرتی FIT دو پوش ۱۰ نفره اف آی تی

چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش fit یکی از تولیدات جدید شرکت F.I.T می باشد که با کیفیت بسیار بالا و ساختاری فوق العاده تولید و روانه بازار شده است. از نظر ظاهر شاید این محصول شباهت زیادی به دیگر چادر های مسافرتی موجود در بازار داشته باشدکه با همین ساختار روانه بازار شده اند. نکته حائز اهمیت در خصوص این محصول جنس بدنه ان است که بسیار مقاوم بوده و در دسته محکم ترین چادر های مسافرتی قرار می گیرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی کامل این محصول بپردازیم ....

طراحی و ارگونومی ساخت


در ابتدای این مطلب قصد داریم تا به رنگ بندی نقاط مختلف این چادر بازی بپردازیم. در همین خصوص باید عنوان کرد که بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست سبز رنگ طراحی و تولید شده است. هم چنین سقف این محصول و در واقع پوش دوم و مجزای این کالا هم از رنگ کرم طراحی و تولید شده است که فوق العاده زیباست. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن درب و پنجره هایی بر روی بدنه ان است. درب این محصول در جلوی ان قرار گرفته و از وسط به دو طرف باز می شود. هم چنین در هر دو سمت دیگر این کالا دو عدد پنجره نیز قرار دارد که با باز کردن ان ها در فصول گرم سال می توانید هوا را به خوبی به جریان بیندازید. هم چنین تمامی این موارد دارای توری می باشند که باعث شده تا از ورود حشرات مضر به داخل این چادر ممانعت به عمل اید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول همان پوش دومی است که به صورت مجزا در کنار این کالا قرار گرفته شده است که در اب و هوای بارانی با نصب ان می توانید از ورود و نفوذ اب باران به داخل جلوگیری کنید.



جنس بدنه این چادر مسافرتی بدنه ای فوق العاده مقاوم و ساخته شده از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان دارد که باعث شده تا یک چادر مسافرتی مستحکم را شاهد باشیم. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول مقاوم بودن ان در برابر باران و ضد اب بودن بدنه این محصول است که فوق العاده حائز اهمیت است. هم چنین این محصول ضد اشعه هم می باشد که ان را از سایر چادر های شمابه متفاوت کرده است.


ابعاد و وزن

طول این چادر مسافرتی 320 سانتی متر و عرض ان 240 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 180 سانتی متر است. تمام این موارد طبق استاندارد طراحی و تولید گردیده است. هم چنین این محصول دارای ظرفیت 10 نفره نیز می باشد که 5 نفر به صورت درازکش می توانند به راحتی در داخل ان به استراحت پرداخته و از ان لذت ببرند. علاوه بر این ها این چادر 5.7 کیلو گرم وزن دارد که نسبت به کارایی اش وزن بسیار کمی بوده و حمل و نقل ان بسیار ساده می باشد.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش fit یک محصولی است که راه اندازی ان شابد تنها 5 دقیقه وقت شما را بگیرد. در همین خصوص شما باید در گام اول این چادر را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی این محصول را باز کرده و اقدام به عبور دادن پیا ها از روی قسمت هایی که بر روی این محصول قابل مشاهده است کنید. در انتها نیز سعی کنید تمام پایه ها را سفت کرده و ان ها را با میخ و طناب نصب این محصول محکم به زمین بکوبید تا نصب و راه اندازی این محصول کامل شود. هم چنین در شرایط بارانی هم می توانید پوش دوم این محصول را هم نصب کنید تا اسیب ندیده و خیس نشوید. برای مراقبت از این کالا هم باید یک سری اصول ساده را رعایت کنید. همان طور که گفته شد بدنه اصلی این چادر از پارچه پلی استر ساخته شده است پس باید مراقب باشید که این بدنه سوراخ نشود. هم چنین سعی کنید تا از ضربه زدن به قسمت های مختلف این محصول هم خودداری کنید تا کیفیت این محصول حفظ شود.


جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره دو پوش FIT یک محصول فوق العاده با کیفیت و با دوام است که دارای سه عدد پنجره ، یک عدد درب بزرگ و همین طور هوا کش می باشد. هم چنین این محصول به صورت ضد اب و ضد اشعه طراحی و تولید شده است که از خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
320 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس پایه
فایبرگلاس
آفتاب گیر
-
پشه بند
دارد
پنجره
دارد
تعداد پنجره
3 عدد
سایر ویژگی ها
ساختار دو پوش
مقاوم در برابر باران
ضد آب
ضد اشعه
دارای هواکش
دارای 8 عدد گیره
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...