چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی

کد ۷۷۴۳۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی با ابعاد بزرگ و مناسب برای استفاده گروهی و خانوادگی با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس

چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی از سری چادر های مسافرتی با امکانات و استحکام بسیار بالا می باشد که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . این محصول توسط شرکت بزرگ سامسونگ طراحی و تولید شده و از نظر ابعادی مناسب برای استفاده خانوادگی است . این محصول که در ابعاد 320*280 سانتی متر با ارتفاع 180 سانتی متر ساخته شده می تواند در حدود 12 نفر را به صورت نشسته و 6 نفر را در حالت دراز کش در داخل خود جای دهد ، همچنین این ابعاد بزرگ می تواند فضای ایده آلی را برای استفاده از کیسه خواب در اختیار شما قرار دهد . این چادر مسافرتی دارای 2 پنجره در قسمت های کناری می باشد که مجهز به توری می باشند تا شما بتوانید در فصول گرم سال با باز گذاشتن پنجره تهویه هوای بهتری را داشته باشید ، همچنین توری می تواند از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کند ، قسمت درب این چادر نیز مجهز به توری می باشد . جنس استفاده شده در ساخت بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی می باشد و جنس پایه های محصول نیز از آلومینیوم است . سازه این چادر مسافرتی همچنین به صورت فنری بوده و به همین علت راه اندازی و جمع آوری آن بسیار ساده تر است.

چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی

چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی یک نمونه پرفروش و باداوم از چادر مسافرتی فنری سایز بزرگ بوده که قیمت مناسب و طول عمر بالایی دارد. این چادر مسافرتی کله قندی در داخل ایران تولید شده و تنوع رنگبندی بالایی داشته به طوری که شما می توانید رنگ ظاهری آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. این محصول سیستم راه اندازی فوری و بدون دخالت دست داشته و برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی ایده ال است. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد فنی و ظاهری بپردازیم. پس توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی | فروشگاه اینتکس


مشخصات فنی چادر مسافرتی

مهم ترین پارامتر برای طبیعت گردان و کوهنوردان در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به بخش مشخصات فنی محصول بوده که معین می کند چه تعداد نفراتی می توانند از این چادر مسافرتی استفاده کرده و یا امکان استفاده از آن محصول در تمامی فصول سال وجود دارد. به همین دلیل بوده که در گام اول به سراغ بخش مشخصات فنی چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی رفته ایم. این چادر مسافرتی ایرانی بدنه ای ضدآب و باکیفیت داشته که از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی طراحی و تولید شده است. این پارچه ضدآب و باکیفیت بوده و طول عمر زیادی دارد. سازه های این چادر مسافرتی نیز از نوع فایبرگلاس با استحکام بالا و وزن کم تولید شده است. کف چادر مسافرتی نیز از نوع پارچه دولایه شمعی تولید شده تا طول عمر بدنه محصول افزایش داشته و در زمان بارندگی یک مانع مناسب برای جلوگیری از ورود رطوبت خاک به بخش داخلی وجود داشته باشد.


نوع سازه های این چادر مسافرتی فنری انتخاب و تولید شده است. این سازه ها در بخش داخلی به بدنه اصلی از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی دوخته می شوند. به همین دلیل بوده که محصول به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما آماده خواهد بود. چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی از یک نشیمنگاه مستطیلی برخوردار می باشد. میزان طول نشیمنگاه 320 سانتی متر و عرض آن 280 سانتی متر است. ارتفاع بدنه محصول 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا هر فرد با هر میزان ارتفاع قد بتواند به راحتی در بخش داخلی چادر مسافرتی تردد داشته باشد. این میزان ابعاد بدنه برای نشستن و استفاده کوتاه مدت برای 12 نفر مناسب بوده و برای خوابیدن و استفاده طولانی مدت گنجایش 6 الی 7 نفر بزرگسال را دارد. این میزان نفرات استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی داشته باشد. وزن بدنه این چادر مسافرتی نیز 6 کیلوگرم بوده پس در زمان کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت همراه داشتن این محصول موجب خستگی و کاهش سرعت حرکت شما نخواهد شد.


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

پارامتر اساسی بعدی در زمینه انتخاب و خرید چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی مربوط به بخش طراحی ظاهری آن می باشد. شما در بخش داخلی چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی از نور کافی و همچنین گردش ازادانه هوا لذت خواهید برد. زیرا بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی تعداد 2 عدد پنجره تعبیه شده که تمامی این نقاط دارای توری هستند. همچنین در قسمت ابتدایی آن یک درب بزرگ برای رفت و آمد اسان شما قرار داده شده است. این چادر مسافرتی فنری در داخل ایران تولید شده به همین دلیل شما می توانید رنگبندی متنوع آن را مشاهده کرده و متناسب با سلیقه خود یک نمونه را انتخاب کنید. سقف این چادر مسافرتی کوچک بوده تا در زمان بارندگی از تجمع اب باران در بخش سقف اجتناب کرده و قطرات آب به سمت زمین سرازیر شوند. این چادر مسافرتی برای استفاده در داخل ایران و متناسب با شرایط آب و هوایی این کشور تولید شده است.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 12 نفره فنری ایرانی یکی از باداوم ترین انواع چادر مسافرتی سایز بزرگ چهار فصل بوده که بدنه با کیفیت و قیمت ارزانی دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام به خرید این محصول و یا سایر نمونه های مشابه نمایید.

نوع
فنری
طول
320 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
12 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 6 نفر
دارای توری در پنجره و درب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...