چادر مسافرتی 2 نفره فنری نوجوان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 2 نفره فنری نوجوان با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس این محصول یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی ایرانی است که برای نوجوانان

چادر مسافرتی 2 نفره فنری نوجوان از نمونه چادر های مسافرتی ایرانی با سازه پر طرفدار فنری می باشد که در ابعاد کوچکتری تولید شده است ، این محصول به دلیل ابعاد 150*150 سانتی متر و با ارتفاع 140 سانتی متری خود مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان شده است به همین دلیل نیز با نام چادر مسافرتی 2 نفره فنری نوجوان توسط فروشگاه اینتکس به فروش می رسد . چادر های مسافرتی یکی از بهترین محصولات سفری هستند که با استفاده از آن ها می توانید سفری خوشایند و راحت تری را تجربه کنید . همانطور که گفته شد سازه این محصول فنری می باشد به همین دلیل راه اندازی آن بسیار ساده و سریع است و تنها می بایست محصول را از ساک حمل خارج کرده و باز کنید تا فرم اصلی را به خود بگیرد . این چادر مسافرتی ایرانی از بدنه پلی استری ساخته شده به همین دلیل در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم است ، اما این بدنه نمی تواند در برابر بارش های شدید باران مقاوم باشد و بیشتر از آن می توان در آب و هوای معتدل و مساعد استفاده نمود . جنس پایه های این محصول نیز از فلز آلومینیوم بوده و استحکام بالایی دارد . وزن کلی این چادر مسافرتی تنها 1.4 کیلوگرم بوده و به همین دلیل به سادگی می توانید آن را جابجا کنید و در سفر ها همراه خود ببرید . سایر ویژگی های محصول مانند حجم بسته بندی ، تعداد درب و پنجره و ... در جدول زیر آورده شده است.

چادر مسافرتی 2 نفره فنری نوجوان

چادر مسافرتی 2 نفره نوجوان از محصولات بسیار با کیفیت و جذاب بوده که با قیمت پایینی که داراست توانسته خریداران و مشتریان زیادی را جذب خود بکند . در این نقد و بررسی قصد داریم تا نگاهی کامل به این محصول بیندازیم و با بررسی دقیق آن ارزش خرید این محصول را برای شما بیان کنیم . س با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

این چادر از نمای بالا به صورت مربع شکل بوده و دارای چهار گوشه می باشد که در آن زرشکی و کرم رنگ به کار رفته است که موجب زیبا تر شدن این محصول شده است . این چادر دارای یک پنجره بوده که بر روی آن یک پارچه توری نسب و طراحی شده است تا در هنگام تهویه هوا و تماشای بیرون از ورود حشرات موزی جلو گیری بکند . فضای این چادر به صورت خوابیده دو نفره بوده و می توانید با دوست خود در یک سفر لذت بخش با این محصول بروید .

جنس بدنه

جنس بدنه این چادر از پارچه شمعی پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای در برابر تنوع آب و هوایی می باشد . متخصصان ما به این محصول نمره بسیار بالایی را داده اند . همچنین این چادر دارای فریم های فلزی ضد زنگ می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این چادر به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 150 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر ، ارتفاع : 140 سانتی متر و در نهایت وزن آن 1.4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و شما می توانید به آسودگی آن را حمل و یا جا به جا بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این کالا به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود و تنها برای راه اندازی آن باید چادر را از جایگاه مخصوص خود بیرون آورده تا محصول راه اندازی شود و از آن به آسودگی بتوانید استفاده نمایید . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه و پارچه پنجره آن نزدیک نکنید تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره فنری نوجوان یک محصول جذاب و با کیفیت بوده که هم اکنون از سایت اینتکس تهران با قیمتی فوق العاده آماده سفارش می باشد . طراحی این محصول از بالا به صورت مربع شکل بوده و دارای چهار گوشه می باشد که در آن رنگ های کرم رنگ و زرشکی به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی پلی استر بوده و دارای فریم های فلزی ضد زنگ می باشد که بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی خواهد بود . این کالا دارای ابعادی بالغ بر : طول : 150 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر ، ارتفاع : 140 سانتی متر و وزنی 1.4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و جا به جایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نماید .

نوع
فنری
طول
150 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه
فلزی
اتوماتیک
بله
آفتاب گیر
خیر
ضدآب
است
تعداد پنجره
1 عدد
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 1 الی 2 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای توری در درب و پنجره ها
ابعاد بسته بندی: 50 در 50 در 8 سانتی متر
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...