چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ سبز

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ سبز در سایت آنلاین فروش محصولات بادی و چادر مسافرتی و چادر کمپینگ ارزان با گارانتی و ضمانت معتبر

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ سبز ، یکی از بهترین چادر های دو نفره می باشد که به دلیل مقاومت بسیار بالای بدنه و پایه هایی که دارد مناسب برای کوهنوردی شده است . این چادر مسافرتی همانطور که گفته شده است محیطی کاملا ایده آل را برای قرار گیری دو فرد بالغ و بزرگسال را فراهم کرده است تا آن ها بتوانند بدون اینکه کمبود فضا را احساس کنند حتی وسیله هایی را با خود به داخل چادر ببرند یا از کیسه های خواب در درون چادر استفاده کنند .

 این محصول از آن جا که از بهترین اجناس مانند پلی استر که یک نوع پارچه شمعی بسیار مقاوم در برابر آب ، رطوبت و سرما می باشد را برای بدنه و از فایبرگلاس که یک نوع کامپوزیت پلیمری می باشد را برای ساخت فریم یا پایه ها استفاده کرده است تا محصول از نظر مقاومت و ضد آب بودن یکی از بهترین ها باشد . از مهم ترین ویژگی های این چادر مسافرتی وزن کم آن است چرا که وزن محصول تنها 1.8 کیلوگرم بوده و می توان با حجم کمی که دارد آن را حتی در داخل کوله پشتی قرار داد و به سفر های پیاده مانند کوهنوردی رفت . علت اینکه وزن این محصول اینچنین پایین است به سه عامل جنس بدنه پلی استری ، پایه های سبک فایبرگلاسی و نیز ابعاد کوچک چادر بستگی دارد که موجب شده این چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ کاملا محصولی پرتابل با جابجایی بسیار راحت باشد . نوع سازه این چادر نیز عصایی بوده به همین دلیل نیز می توان آن را در ابعاد بسیار کم بسته بندی کرد . ابعاد باز شده و بسته بندی شده این محصول در جدول زیر به صورت دقیق نوشته شده است و شما می توانید از آن ها اطلاع یابید . برای خرید این محصول با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ سبز

محصولات عصایی همواره از پرطرفدار ترین نوع چادر های مسافرتی هستند. یکی از این محصولات چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ سبز است که دارای مشخصات خاص و بی نظیری می باشد. این چادر مسافرتی توسط شرکت بزرگ کینگ کمپ طراحی و ساخته شده است که دارای مقاومت بالایی در برابر عامل خارجی بوده و قابلیت استفاده در فضاهای گوناگون را به شما می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول بی نظیر برخورداری از قابلیت راه اندازی آسان و وزن بسیار پایین می باشد و هم چنین حمل این محصول نیز بسیار راحت است. شما برای خرید محصولی متناسب با نیاز خود نیاز دارید تا تمامی ابعاد و ویژگی های محصولات مشابه را بررسی کنید تا در نهایت به یک جمع بندی رسیده و محصولی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. برای این منظور و معرفی این چادر مسافرتی در این مطلب به بیان ویژگی های این چادر مسافرتی می پردازیم تا جهت خرید آشنایی کامل با این محصول را کسب کنید. 

جابه جایی و حمل آسان

یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از ابعاد بسته بندی کوچک است. پس از جمع کردن این چادر مسافرتی این محصول به اندازه بسیار کوچکی درآمده که به راحتی در فضاهای کوچک جای می گیرد. به این ترتیب شما می توانید این چادر مسافرتی را به راحتی در ساک حمل قرار دهید و آن را در میان سایر لوازم کمپینگ خود جای دهید. هم چنین این محصول با قرار گرفتن در ساک حمل، به خوبی به کوله پشتی شما متصل می شود و با برخورداری از وزن بسیار پایین، شما می توانید این محصول را به همراه خود برده و در هر فضایی از آن استفاده کنید. این محصول وزن کمی دارد که به همراه بردن آن به صورت متصل به کوله پشتی، زحمت زیادی برای شما نداشته و می توانید این محصول را به راحتی حمل نمایید. 

راه اندازی 

این محصول دارای سازه هایی عصایی است که به راحتی می توانید در زمانی کوتاه و بدون زحمت، این چادر مسافرتی را برپا کرده تا آماده استفاده شود. برای راه اندازی این چادر مسافرتی نیاز است تا ابتدا فضایی مناسب را برای قرار دادن چادر مسافرتی انتخاب کنید. این محیط باید عاری از سنگ و چوب های تیز بوده و مسطح و هموار باشد. هم چنین توجه کنید که این محیط دارای اندازه ای متناسب با ابعاد چادر مسافرتی باشد. سپس محصول را از ساک حمل خارج کنید. با کشیدن سازه های این محصول به طرفین، چادر مسافرتی در زمانی بسیار کوتاه آماده استفاده خواهد شد. 

ابعاد استاندارد و مناسب

این محصول برای استفاده 2 تا 3 نفر بزرگسال طراحی شده است و دارای طول 205 سانتی متر و عرض 150 سانتی متر می باشد. به این ترتیب 2 تا 3 نفر بزرگسال به راحتی می توانند در این چادر مسافرتی به استراحت بپردازند و دراز کشیده و بخوابند. در صورت استفاده از این محصول به جهت نشستن، تعداد این افراد افزایش یافته و به 4 تا 5 نفر می رسد. این چادر مسافرتی دارای ابعادی مناسب و استاندارد است که برای استفاده خانواده ها و یا افرادی که به مسافرت و کمپینگ های گروهی علاقه مند هستند بسیار ایده آل است. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز برابر با 120 سانتی متر می باشد که فضایی کافی برای نشستن و حرکت راحت شما در این محصول را فراهم می کند.

قابلیت استفاده در فضاهای مختلف

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای بسیار مقاوم و ایده آل است که به شما امکان استفاده در اغلب فضاها را می دهد. این چادر مسافرتی بدنه ای از بهترین نوع پارچه شمعی پلی استر دارد که استحکام بسیار بالایی داشته و می توانید در تمامی شرایط آب و هوایی آن را مورد استفاده قرار دهید. هم چنین برخورداری از طراحی ساده نیز موجب استحکام بیش تر این محصول شده است. این چادر مسافرتی را می توانید به راحتی در آب و هوای مرطوب و بارانی نیز استفاده کنید. زیرا این بدنه ضد آب بوده و از نفوذ آب باران به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند. هم چنین نوع ساختمان چادر مسافرتی و برخورداری از دیواره هایی شیب دار موجب می شود تا آب باران بر روی بدنه جمع نشده و به خوبی به پایین بلغزد. این محصول خاص و ویژه دارای کیفیتی ایده آل است. این بدنه در برابر آفتاب شدید نیز مقاوم می باشد که با قرار گرفتن طولانی مدت چادر مسافرتی در برابر نور آفتاب، محصول دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود. این محصول را می توانید به راحتی در مناطق کویری نیز استفاده نمایید. در زیر درب ورودی این محصول توری هایی تعبیه شده است که قابلیت استفاده در هوای گرم را برای شما فراهم خواهد کرد. این توری مانع از ورود حشرات به داخل چادر شده و تهویه هوای مناسبی را ایجاد می کند. این بدنه عایق بسیار مناسبی برای استفاده در آب و هوای سرد نیز می باشد. به این ترتیب شما می توانید در آب و هوای سرد نیز این محصول را برپا کنید و از آن استفاده نمایید. بدنه چادر مسافرتی از نفوذ سرمای هوا به داخل چادر مسافرتی و خروج هوای گرم از محصول جلوگیری کرده و فضایی مناسب را برای شما فراهم خواهد کرد. 

برخورداری از پایه هایی با کیفیت

در سازه های عصایی باید از مواد اولیه مناسبی استفاده شود تا ضمن فراهم کردن انعطاف لازم، استحکام بالایی نیز داشته باشد. برای سازه های این چادر مسافرتی از بهترین نوع فایبر گلاس استفاده شده است. این جنس پایه ها دارای انعطاف بالایی می باشد و از کیفیت ایده آلی برخوردار است. این پایه ها در برابر شکستگی نیز استحکام دارد و تا سال ها بدون آسیب قابل استفاده خواهد بود. هم چنین این پایه ها در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشد که با استفاده کردن در شرایط بارانی و مرطوب، دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. وزن پایین چادر مسافرتی نیز به دلیل برخورداری از این سازه ها می باشد. این سازه ها دارای وزن کمی هستند که قابلیت حمل چادر مسافرتی را به شما می دهند. 

خرید

در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران بالاترین تنوع چادرهای مسافرتی موجود می باشد. شما به راحتی می توانید محصول مورد نیاز خود را از این فروشگاه سفارش داده و با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. هم چنین چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ سبز نیز از طریق این سایت قابل خریداری است.

نوع
عصایی
طول
205 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 50 در 11 در 11 سانتی متر
دارای پشه بند و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...