چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل KT3019

کد ۷۷۵۵۳۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
4,815,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل KT3019 با بهترین قیمت و ضمانت اصالت و سلامت کالا از فروشگاه اینتکس

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل KT3019 از نمونه چادر های مسافرتی پر فروش کمپانی king camp می باشد که برای استفاده دو نفره طراحی و تولید شده است ، ابعاد 200 در 140 سانتی متری این محصول فضای ایده آلی را برای نشستن و دراز کشیدن دو نفر ایجاد می کند . جنس بدنه این محصول از پلی استر ساخته شده به همین دلیل نیز محصول ضد آب شده است ، همچنین پایه های محصول از جنس فایبرگلاس می باشد ، استفاده از فایبرگلاس برای ساخت سازه چادر های مسافرتی به خصوص چادر های کوهنوردی رونق پیدا کرده چرا که این جنس بسیار مقاوم بوده و وزن پایینی دارد . وزن کلی این محصول 2.6 کیلوگرم است که همین امر جابجایی و حمل چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ را راحت تر کرده است . در کنار محصول 12 عدد میخ و 4 عدد طناب قرار گرفته که با استفاده از آن می توانید چادر خود را بر روی زمین محکم کنید و مانع از تکان خوردن چادر در برابر باد شوید . این محصول از یک پوشش دوم نیز برخوردار است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید تا چادر برابر باران و سرما مقاوم تر شود . برای کسب اطلاع بیشتر از محصول و قیمت آن با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید.

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل KT3019

چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل بهترین و مناسب ترین وسیله برای سفر و تفریح های دست جمعی است و می توان با آن در طول روز به استراحت و راحتی پرداخت. محصول مورد نظر یکی از بهترین گزینه ها برای تجهیز کردن اسباب سفر می باشد و می بایست آن را برای تفریح و مسافرت تهیه نمود و در بهترین شرایط قرار گرفت. چادر مسافرتی دارای بدنه ای با ضمانت نامه می باشد تا برای خرید مشکلی ایجاد نشود و بتوانند در طول عمر بالا مورد استفاده قرار گیرد. چادر مسافرتی دارای دو بخش اساسی است که یکی پوسته بدنه می باشد و دیگری سازه های تشکیل دهنده آن می باشد. سازه ها در واقع اسکلت اصلی یک محصول را ایجاد می کند و سبب نوع کارایی آن می شود. برای مثال با داشتن چنین محصولی افراد قادر به قرار گیری در زمان باد های شدید هستند و می توانند این فضا ها را تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد مزایای چادر مسافرتی مطالبی در ادامه شرح داده شده است که شما را به مطالعه آن ها دعوت می کنیم.


نوع استفاده از چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین شرایطی که برای این چادر مسافرتی ایجاد شده است و توانایی آن را ایجاد می کند که محصول را بتوان در محیط های مختلف استفاده کرد این است که سازه های تاشو دارد و به راحتی نصب و یا جمع آوری می شود. این چادر مسافرتی اسکلت سازنده ای دارد که به وسیله آن می تواند در فضا های مختلف استفاده شود. فضاهایی که این محصول قادر به نصب می باشد محیط های باز بیرونی است که در زمان سفر می توان در آن جا اقامت نمود. اما در زمانی که مناطق ساحلی سفر می کنید می توانید این محصول را در ساحل نصب کرده و در زمان استراحت به این محل مراجعه کنید. برای داشتن استراحتی مناسب در بین شنا در داخل دریا این محصول می تواند سرپناهی برای این استراحت باشد و در هوای گرم و آفتابی سایبانی امن برای افراد خانواده محسوب شود.


ضد آب بودن بدنه

چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آب است به همین جهت می توان آن را در ساحل برای ایجاد سایه نصب نمود. علاوه بر این در زمان نصب رطوبت و آب به داخل بدنه وارد نمی شود و نفوذ ناپذیر می گردد. با چنین ویژگی می توان آن را در مناطق جنگلی نیز استفاده کرد. این مناطق دارای رطوبت کامل است و در آن این میزان رطوبت در بالاترین حد خود است. همچنین برای اقامت افراد جنگل ها مناسب ترین محل برای استراحت و آرامش افراد می باشند. به همین دلیل است که می توان با استفاده از چادر مسافرتی ها در این فضاها اقامت داشت و نهایت لذت را برد. چادر مسافرتی نصب آسان دارد و در مناطق جنگلی برای جلوگیری از ورود موجودات مختلف به محصول به سرعت راه اندازی می شود و برای این قابلیت به سرعت درب و پنجره خود را مسدود می نماید. علاوه بر آن کف محصول منطقه حساسی در چنین فضاهایی می باشد. که در این چادر مسافرتی دارای دو لایه می باشد و می تواند در برابر نفوذ آب و رطوبت سد محکمی محسوب گردد.


بسته بندی محصول

در زمانی که محصول به شما ارسال می شود در داخل بسته بندی است که جعبه ای بوده و می بایست آن را از داخل بسته بندی خارج کرد. به عبارت دیگر این بدنه تاشو بوده و توانایی آن را دارد که وزن کمی را به خود اختصاص می دهد. بسته بندی با باز شدن و نصب محصول دیگر قابل استفاده دوباره نمی باشد. برای حمل این چادر مسافرتی و جمع آوری آن ساک حمل به شما تعلق می گیرد که اجزای محصول را در خود جای می دهند و به صورت تاشو باعث کوچک شدن ابعاد محصول می گردد.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی 2 نفره کینگ کمپ مدل KT3019 به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
200 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
دارای کیف حمل
دارای 12 عدد میخ به همراه 4 عدد طناب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...