چادر مسافرتی 3 نفره Huski مدل Bizon

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 410 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 125 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 3 نفره Huski مدل Bizon ، یکی از حرفه ای ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت هاسکی می باشد که بسیار مناسب برای کوهنوردی

چادر مسافرتی 3 نفره Huski مدل Bizon یکی از حرفه ای ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت هاسکی می باشد که بسیار مناسب برای کوهنوردی است . این محصول بی نظیر که تصاویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از زیبا ترین و در عین حال مناسب ترین چادر مسافرتی برای سفر های کوهستانی و کوهنوردی است چرا که نوع طراحی و آرگونومی ساخت آن به گونه ای می باشد که می تواند ایمنی افراد را در شرایط بد کوهستانی تضمین کند . 

این چادر مسافرتی بی نظیر با طراحی شیبدار خود می تواند در برابر طوفان های شدید کوهستانی دوام بیاورد و تعادلش بهم نریزد ، همچنین بدنه پلی استری آن می تواند در برابر سرد ترین دماها و نیز بارش های شدید برف و باران مقاوم باشد و کوچک ترین راه نفوذی را برای ورود آب نداشته باشد . این محصول همچنین دارای روکش پلی اورتانی دیگری نیز می باشد که می توان در شرایط بدتر جوی از آن برای مقاوم سازی بدنه و گرم تر شدن دمای داخلی چادر کمک گرفت . لایه های زیرین و کف محصول نیز از نوع نایلونبا می باشد که اجازه ورود آب را از قسمت کف نیز ندهد . ظرفیت محصول همانطور که از نام آن مشخص است 3 نفر بوده و می تواند آن ها را به صورت دراز کش نیز در درون خود جای دهد . حجم کم بسته بندی و وزن پایین محصول این اجازه را به کوهنوردان می دهد تا بدون هیچ مشکلی چادر را همراه خود به ارتفاعات ببرند . پس اگر به دنبال چادر کوهنوردی مناسب می گردید بدون شک این محصول از بهترین انتخاب هایی می باشد که شما عزیزان می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کنید.

چادر مسافرتی 3 نفره Huski مدل Bizon

چادر مسافرتی 3 نفره Huski مدل Bizon برترین چادر مسافرتی در گروه محصولات با دوام و با کیفیت می باشد که طراحی محکم و مقاوم دارد و در طول استفاده تنها رضایت افراد را ایجاد می سازد. این محصول منحصر به فرد برای کوهنوردان و مناطق سردسیر استفاده می شود و ساخت شرکت هاسکی بوده است. از این رو سیستم طراحی و ساخت آن به گونه ای حرفه ای بوده است. از این رو در هر زمان که افراد مایل باشند می توانند این محصول را خریداری کرده و از مزیت های آن استفاده نمایند. چادر مسافرتی به افراد این امکان را می دهد تا در طولانی مدت در شرایط سرما حضور داشته باشند و به راحتی استراحت خود را انجام دهند همچنین این چادر مسافرتی دارای فضایی بزرگ است که می تواند راحتی را برای افراد داشته باشد و به صورت جادار برای سه فرد انتخاب شود. از این رو انتخاب این چادر مسافرتی به عنوان محصولی برای کوهنوردی و یا گردشگری خود یکی از بهترین خرید های افراد محسوب می شود. از آن جایی که کوهنوردان در تمامی فصول سال به محل های کوهستانی سفر می کنند باید از محصولی استفاده کنند که دارای امکانات لازم برای استفاده در چهار فصل سال باشد در نتیجه ما به شما خرید این چادر مسافرتی جادار را پیشنهاد می کنیم که یکی از با دوام ترین محصولات در زمینه چادر های مسافرتی شرکت هاسکی می باشد.


دیواره ای غیر قابل نفوذ

این محصول با داشتن بدنه ای مقاوم و استوار می تواند در برابر شرایط مختلف مقاوم باشد و به گونه ای خاص در این فضا ها شرایط خوبی را داشته باشد. در نتیجه می توان گفت که دارای طول عمر بالا است و با استحکام لازم قادر به قرار گیری بر روی سطح زمین می باشد. چادر مسافرتی را می توان با داشتن بدنه ای محکم در محیط های کوهستانی و بسیار سرد راه اندازی کرد و برای افراد سرپناهی ایمن ایجاد نمود. چرا که بدنه کاملا غیر قابل نفوذ است و می تواند مانند یک عایق در برابر سرمای کوهستان مقاومت ایجاد سازد. از این رو در بین دوخت های رویه محصول نیز منافذی وجود ندارد و از این میان هم چیزی نفوذ نخواهد کرد. دوخت بدنه تضمینی بوده است و دارای استحکام می باشد. در نتیجه دیواره ها با دوام بالا وجود دارند و می توانند بهترین طول عمر را داشته باشند. این چادر مسافرتی محصولی با طول عمر بالا بوده است و در شراط سخت از بین نخواهد رفت همچنین بدنه ای غیر قابل پوسیدگی دارد تا در طول سال های استفاده از آن افراد دچار مشکل نشوند.


سازه های خمیده 

این چادر مسافرتی دارای سازه های خمیده می باشد که محکم بوده اما دچار شکستگی نمی شوند. این سازه ها در واقع اسکلت اصلی محصول را تشکیل می دهند و می توانند برای ایجاد ظاهر اصلی محصول به کار بروند. در واقع بخش های کناره و سقف و دیواره ها را شامل می شوند و سبب محکم قرار گرفتن رویه محصول می شوند. نوع سازه های چادر مسافرتی عصایی است. در نتیجه می توان گفت که بهترین موقعیت را دارا می باشد و می تواند به صورت مناسب بر روی سطح زمین قرار گیرد. با دوام و طول عمری که در این محصول وجود دارد سازه ها سبب افزایش آن می شود و می تواند در طول سال های استفاده از محصول در برابر ضربه و فشار و برخورد مقاوم باشد و دچار شکستگی و آسیب نشود.


طراحی خمیده بدنه

طراحی محصول نیز مناسب با محل استفاده آن ایجاد شده است و در واقع خمیده می باشد. از این رو در مناطقی که باد های شدید می وزد می تواند باد را از روی خود عبور دهد و کم تر به دیواره ها برخورد سازد. در این حالت محل های کوهستانی که وزش باد به میزان بالایی رخ می دهد این گونه طراحی بدنه سبب ایجاد مزیت و سازگاری شده است و می تواند دوام آن را هر چه بیش تر کند و نیز محصول را دارای استحکام لازم نماید.


خرید

چادر مسافرتی 3 نفره Huski مدل Bizon با کیفیت ترین محصول شرکت اینتکس تهران است که در سایت فروشگاهی آن آماده خرید شما عزیزان می باشد.

نوع
عصایی
طول
410 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
125 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
دارای روکشی از جنس پلی اورتان
لایه زیرین از نوع نایلونبا قابلیت تهویه
ظرفیت دراز کش 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 45 در 15 سانتی متر
دارای هواکش و پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...