چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 210 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی در نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی ایرانی و خارجی ، فروشگاه اینتکس تهران با قیمت ارزان

چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین چادر مسافرتی هایی می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین سبب این کالا در بین افرادی که به طبیعت گردی علاقمند هستند بسیار محبوب می باشد از همین روی این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . ابعاد این محصول بسیار استاندارد و قابل استفاده برای استفاده 4 نفر درازکش و 8 نفر به صورت نشسته می باشد . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که بسیار مقاوم در برابر نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در هوای بارانی به راحتی استفاده نمایید و یک سرپناه ایمن برای خود به ارمغان بیاورید . این محصول دارای یک سایبان می باشد که که از تابش نور مستیقم خورشید به داخل چادر جلوگیری می کند . 

از مهمترین ویژگی این محصول که می تان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که کمتر از 30 ثانیه انجام می شود . ستون های این محصول از جنس فلز می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و وزن باد شدید می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند کویر ، کوهستان و سفرهای خود به راحتی استفاده نمایید . برای تهویه داخل چادر کمپ دو پنجره تعبیه شده است و برای دسترسی آسان به داخل چادر  سفری یک درب ورودی طرتحی شده است که همگی آن ها به کمک توری پوشیده شده است که از ورود حشرات و جانوران به داخل چادر سیار جلوگیری می کند . این کالا دارای 1 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . در داخل چادر کمپینگ یک محفظه توری طراحی شده است که برای شما این امکان را فراهم می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن قرار دهید . این محصول دارای یک ساک حمل می باشد که به شما کمک می کند که به راحتی چادر خود را با خود حمل نمایید و در مکان های مد نظر به راحتی آن را برپا کرده و مورد استفاده قرار دهید . این محصول را شما می توانید با قیمت ارزان و مناسب از تنها نمایندگی فروش چادر مسافرتی ، فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی

چادر های مسافرتی به دلیل افزایش لذت سفر و ایجاد یک محیط مناسب برای اقامت در طبیعت در کنار کاهش هزینه های سفر طرفداران بالایی دارند. البته برای انتخاب چادر مسافرتی مناسب نیاز به رعایت برخی نکات از جمله سایز ، طراحی بدنه ، جنس بدنه و... وجود داشته تا با در نظر گرفتن این نکات بتوانید یک محصول ایده آل را انتخاب کنید. چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی یک نمونه از چادر مسافرتی فنری ایرانی بوده که کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسبی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد سفر و خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی | فروشگاه اینتکس


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

یکی از پارامتر های مهم در زمان انتخاب چادر مسافرتی مربوط به بخش طراحی بدنه آن بوده که میزان راحتی شما در زمان استفاده و همچنین ایمنی مصرف کنندگان را تعیین خواهد کرد. چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی یک محصول مربع شکل بوده که در بخش ابتدایی خود دارای یک درب بزرگ برای تردد ساده می باشد. این درب با سطح زمین مقداری ارتفاع داشته تا از ورود آب باران در زمان بارش و همچنین گرد و خاک در زمان وزش باد به محیط داخلی محصول جلوگیری کند. بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی تعداد 2 عدد پنجره تعبیه شده تا با استفاده از آن ها بتوانید در فضای داخلی محصول نور کافی و همچنین امکان گردش ازادانه هوا برای داشتن یک دمای مطبوع را تجریه نمایید. برای افزایش میزان کارایی این چادر مسافرتی برای بخش سقف آن یک عدد پوشش دوم طراحی شده که پرتابل بوده شما می توانید تنها در زمان بارندگی آن را بر روی سقف نصب کنید. چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی دارای یک عدد ساک حمل گرد با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی می باشد. با در نظر گرفتن وزن کم این محصول شما می توانید در زمان کوهنوردی و یا حتی پیاده روی در طبیعت با قرار دادن محصول در داخل این ساک حمل چادر مسافرتی خود را بدون خستگی و کاهش سرعت حرکت به همراه ببرید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یکی از پارامتر های مهمی که در زمان خرید چادر مسافرتی مربوط به ابعاد بدنه آن بوده که میزان ظرفیت داخلی آن را تعیین خواهد کرد. چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی یک محصول با نشیمنگاه مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان و برابر با 240 سانتی متر دارد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای تولید این محصول 210 سانتی متر بوده تا تمامی افراد حتی با قد بلند نیز تردد ساده ای به بخش داخلی این چادر مسافرتی داشته باشند. این میزان ابعاد داخلی برای زمان درازکش و خوابیدن قابل استفاده برای 4 الی 5 بزرگسال بوده اما برای هنگام نشستن و اقامت های کوتاه مدت مناسب استفاده 8 نفر بزرگسال است. این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سایز و سن همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی طول عمر بسیار بالایی داشته و تا سال های طولانی برای شما امکان استفاده خواهد داشت. اما برای حفظ این طول عمر بالا نیاز به رعایت برخی نکات وجود دارد. این چادر مسافرتی رویه ای از نوع پلی استر با خاصیت ضدآب داشته اما به دلیل امکان اشتعالی که داشته نیاز دارد از حرارت بالا و آتش دور نگه داشته شود. سازه های فنری و فایبرگلاس این چادر مسافرتی طول عمر و دوام قابل قبولی داشته اما از وارد کردن فشار و ضربه سنگین به این سازه بپرهیزید. توصیه می کنیم همواره این چادر مسافرتی را در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز راه اندازی کنید. همچنین بعد از راه اندازی از کشیدن آن بر روی سطح زمین خودداری کنید. در نهایت هرگز اجسام نوک تیز مانند چاقو را به بدنه اصلی این چادر مسافرتی وارد نسازید.


خرید چادر مسافرتی

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری که یا از طریق وب سایت فروشگاهی intex از منزل و یا محل کار خود اقدام به خرید چادر مسافرتی 8 نفره فنری چیریکی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و کاملا اورجینال نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
210 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
درپوش
خیر
ضد آب
خیر
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابل استفاده برای سفر های طولانی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ،

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...