استخر بادی مستطیلی اینتکس 2018

کد Intex 58484 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 1020 لیتر
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 183سانتی متر
12%
3,550,000
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسالان مدل مستطیلی اینتکس 2018 از جدید ترین مدل های استخر بادی مستطیلی در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان

استخر بادی بزرگسالان و کودکان مدل مستطیلی اینتکس 2018 از جدید ترین مدل های تولید شده این محصول یعنی استخر بادی مستطیلی بوده و با آخرین فناوری های ساخت استخر های بادی ساخته و به بازار عرضه شده است.این تشک بادی نسبت به مدل های قدیمی که کیفیت بالاتری داشته و همچنین دارای ابعاد مناسب برای استفاده چند نفره میباشد.این استخر بادی مانند مدل های سری پیش خود طراحی ساده ای داشته و با رنگ های آبی روشن و سفید رنگ آمیزی شده تا جلوه ی شادی به آن بخشیده تا مصرف کننده هنگام استفاده از آن دچار خستگی چشم نشده و بتواند تا مدت ها بدون مشکلی از آن استفاده کنید. ابعاد این محصول برای استفاده چند نفره ساخته شده و این ابعاد به صورت سه متر طول و دو متر عرض میباشد طبق استاندارد های شرکت اندازه گیری شده و بسیار دقیق میباشد. جنس بدنه ی به کار رفته در این استخر بادی از نوع وینیل میباشد که این جنس در مقابل فشار آب و ضربه هایی که ممکن است به بدنه ی آن وارد شود مقاومت زیادی داشته و نیازی به نگرانی در این باره نیست.بخش های مختلف بدنه به صورت پرس حرارتی به هم متصل شده اند که منجر به افزایش طول عمر، کیفیت و کارایی این استخر بادی شده و در صورت استفاده ی صحیح تا مدت ها قابل استفاده خواهد بود. 

استخر بادی مستطیلی اینتکس 2018

این استخر بادی اگرچه ساخت آن برای چند سال پیش است ، ولی کیفیت فوق العاده ای که دارد ، باعث شده است تا باز هم از این استخر بادی استفاده شود . البته که فروشگاه اینتکس مدل های مختلف و حتی مشابه همین استخر بادی را موجود کرده است که آن ها نیز توسط شرکت اینتکس ساخته شده اند ، ولی ساخته سال های 2022 و 2023 هستند و شما می توانید جدید ترین و به روز ترین استخر های بادی را خریداری کرده و از آن ها به نحو احسنت استفاده کنید . از آن جایی که سال تولید مهم بوده و می تواند در کیفیت استخر های بادی موثر باشد ، بهترین حالت این است که استخر های بادی جدید را خریداری کنید . شما با تماس گرفتن می توانید مشاوره بگیرید و همچنین استخر های بادی جدید تر همین مدل را نیز ثبت سفارش کنید . حتی خود فروشگاه به شما پیشنهاد خواهد داد که تولیدات جدید را سفارش دهید . 

این استخر بادی یکی از بزرگترین استخر های بادی ساخته شده شرکت اینتکس است که برای استفاده چند نفره مناسب است . زیرا طول آن 305 سانتی متر است و عرض آن نیز به 183 سانتی متر می رسد ، برای همین گفته می شود که این استخر بادی یکی از بزرگترین استخر هایی است که برند اینتکس ساخته است . حتی این استخر به دلیل بزرگ بودنش می تواند شرایط را برای استفاده بزرگسالان نیز فراهم کند تا به همراه کودکان بازی و تفریحات آبی بی نظیری داشته باشند . توجه کنید که کودکان زیر سن 4 و 5 سال بهتر است که از این استخر استفاده نکنند ، مگر با نظارت شما والدین . شما می توانید از تجهیزات شنا برای کودکان استفاده کنید که نمونه های زیادی از آن ها در فروشگاه اینتکس موجود می باشد . 

استخر بادی مستطیلی اینتکس 2018

استخر بادی مستطیلی اینتکس 2018

استخر های بادی اینتکس در سطح جهان شناخته شده هستند و شما در ایران می توانید انواع محصولات بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس را با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه بفرمایید. در این نمایندگی انواع محصولات بادی با بالاترین تنوع موجود می باشند. استخر بادی مستطیلی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد و در سال 2018 در بازار توزیع شده است. این استخر بادی ویژگی های خاصی دارد که آن را به محبوب ترین نوع استخر های بادی تبدیل می کند. در ادامه مشخصات این استخر بادی را بیان می کنیم. 


مشخصات ظاهری استخر بادی

استخر بادی بزرگسالان اینتکس به صورت مستطیلی ساخته شده است. کفی استخر بادی به فرم طبی ساخته شده است. کفی استخر بادی انعطاف بالایی داشته و برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است. کفی استخر بادی نرم و راحت می باشد و در صورت بازی کردن طولانی مدت کودک بدن او اذیت نمی شود. دیواره استخر بادی نیز به صورت ضخیم ساخته شده است. این دیواره به دلیل دارا بودن ضخامت بالا برای استفاده کودک بسیار مناسب می باشد. با داشتن دیواره ضخیم در صورت برخورد کودک با دیواره، دیواره انعطاف نشان داده و بدن کودک اذیت نمی شود. هم چنین در صورت برخورد کودک و یا تکیه دادن کودک به دیواره، استخر بادی واژگون نشده و متزلزل نمی شود. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است. این استخر بادی از سه لایه بادی متصل به هم تشکیل شده است. بر روی بدنه استخر بادی و بر روی هر یک از این لایه ها، دریچه باد مجزا قرار گرفته است. وجود دریچه های باد جداگانه باعث شده است تا بتوانید این استخر بادی را در زمان کوتاهی، تخلیه کرده و جمع کنید. دیواره استخر بادی به رنگ آبی زیبایی می باشد. لبه دیواره نیز به رنگ سفید ساخته شده است. 


استخری پرکاربرد

استخر بادی اینتکس از سری پرکاربردترین استخر های بادی می باشد. این استخر بادی قابلیت استفاده در محیط های گوناگون را دارد. به دلیل کیفیت بالای استخر بادی، از این استخر بادی در فضاهای باز می توان استفاده نمود. از این استخر بادی در برابر نور آفتاب نیز می توان استفاده کرد. استفاده طولانی مدت از این استخر بادی در برابر نور آفتاب، هیچ آسیبی به بدنه وارد نمی کند. یکی از مزایای این استخر بادی نسبت به دیگر محصولات مشابه، داشتن ابعادی مناسب است. این استخر بادی ابعادی مناسب دارد که علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده نمایند. استخر بادی به دلیل داشتن طول عمر بالا، قابل استفاده از سنین کودکی تا بزرگسالی می باشد. دارا بودن این رده سنی وسیع برای استفاده از این استخر بادی، باعث شده است تا به استخری محبوب در میان مصرف کنندگان تبدیل شود.

استخر بادی مستطیلی برای بازی های دسته جمعی کودکان مناسب می باشد. به علاوه از این استخر برای آب درمانی در سالمندان نیز می توان استفاده کرد. استخر بادی را می توانید در مسافرت ها به همراه خود برده و در هر محیطی که مایل بودید راه اندازی نمایید. راه اندازی استخر بادی نیز بسیار ساده می باشد. فقط کافی است محیطی را انتخاب کرده تا عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط یک پمپ باد دستی به سرعت آن را راه اندازی نمایید. از کاربردهای این استخر بادی استفاده از آن در کنار استخر های معمولی بزرگسالان می باشد. می توانید این استخر بادی را راه اندازی کرده و در کنار استخر های بزرگ و معمولی قرار دهید تا هنگامی که خودتان می خواهید شنا کنید، کودک با ایمنی کامل در این استخر به بازی بپردازد. استخر بادی مستطیلی وزن کمی داشته که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد.


در پایان  

برای خرید استخر بادی مستطیلی اینتکس 2018 با ارزان ترین قیمت و کیفیت بالا می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید. شما می توانید این استخر بادی را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و یا با شماره های این مرکز تماس حاصل نمایید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
1020 لیتر
طول
305 سانتی متر
عرض
183سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.32 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندی: 7.3 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دولایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...