استخر بادی بزرگ برای بزرگسالان

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ برای بزرگسالان

استخر بادی بزرگسال با قیمت ارزان و فروش انواع استخر بادی بزرگسالان با ابعاد بزرگ برای استفاده افراد با سنین بالا جهت استفاده در داخل منزل یا حمام و حیاط خانه با تنوع بسیار بالا با برند های اینتکس و بست وی و اینتایم . برای سفارش استخر بادی بزرگسال و انتخاب بهترین مدل از نمایندگی استخر بادی اینتکس ایران میتوانید محصول خود را انتخاب و آنرا در سبد خرید خود اضافه و مراحل خرید را انجام دهید در این دسته بندی تمامی استخر های بادی با ابعاد و سایز بزرگ مخصوص بزرگسالان گرد آوری شده و انتخاب را برای عزیزان راحت تر نموده است. اگر در ویلای خود استخر بزرگ برای شنا ندارید و همچنین فضای زیادی برای راه اندازی آن ندارید میتوانید از استخر های بادی اینتکس سایز بزرگ برای این کار استفاده نمایید قیمت ارزان و تنوع بالای این محصولات میتواند گزینه مناسب و بهترین انتخاب باشد .

در برخی استخرهای بادی به منظور جلوگیری از آسیب کلی به بخش های دیگر در صورت آسیب دیدن یک بخش ، لایه های مختلف در هنگام ساخت برای استخر تعبیه می شود که هر کدام از این لایه ها به صورت جداگانه باد می شوند ، این امر باعث می شود که به هنگام استفاده اگر بخشی از استخر بادی خیلی بزرگ دچار آسیب دیدگی شدن ، فقط باد آن بخش خالی می شود و بخش های دیگر بدون مشکلمی توانند به کار خود ادامه دهند که جای نگرانی ندارد زیرا در ادامه توضیح می دهیم که محصولات بادی قابلیت تعمییر را توسط پکیج تعمییرات دارند و همچنین اگر استخر بادی خود را از نمایندگی رسمی برند اینتکس و بست وی در ایران یعنی فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده اید باید بگوییم که محصول شما دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای می باشد تا در صورت بروز مشکل به راحتی با تلفن های مشاوره تماس گرفته و محصول خود را به کارشناسان ما بسپارید تا به صورت دقیق اقدام به رفع آسیب دیدگی کنند و محصول را برای شما به صورت مجدد ارسال کنند . در این بخش بادی بگوییم که در هنگام خرید استخر بادی به خوبی از معتبر بودن مرکز خرید اطمینان حاصل کنید زیرا محصولات بادی در ایران توسط فروشگاه های متفرقه و با کیفیت های غیر اصل عرضه می شوند که خرید آن ها جز دردسر و دغدغه حاصلی نخواهد داشت .

اما دسته دوم استخرهای بادی بزرگسالان که در بخش قبلی نیز اشاره ای به آن داشتیم ، استخر های بادی لبه بادی یا همان ایزی ست می باشد که دقیقا مختص جوانان و بزرگسالان توسط کمپانی های مطرحی همچون اینتکس و بست وی طراحی و عرضه شده اند . این محصولات در اشکال دایره ای و بیضی موجود می باشند و قابلیت استفاده را دارند . عمق آب این محصولات از استخرهای بادی کمی بیشتر می باشد و این امر بر محبوبیت آن ها به خوبی افزوده است و آن ها را به محصولات کاربردی و پرطرفدار در حوزه تفریحات آبی بدل کرده است . ابتدا باید شما را با ساختار استخرهای ایزی ست آشنا کنیم ، استخر بادی بزرگ ایزی ست دارای بدنه های بسیار با دوام تر و مقاوم تر از استخرهای بادی هستند و در بخش های اصلی این استخرها از برزنت تک و دو لایه استفاده شده است که کیفیت و استحکام بسیار بالایی در جهت مهار کردن آب داخلی به هنگام استفاده دارد . بدنه برزنتی متصل به لبه های بادی این استخرها می باشد و راه اندازی استخر به این گونه است که بخش بالایی را با استفاده از انواع پمپ های باد دستی و یا برقی باد می کنید .سپس با پرد کردن آب در بخش داخلی استخر لبه های بادی به سمت بالا کشیده شده و استخر ایزی ست شما حالت کلی را به خود می گیرد و آماده استفاده می شود . 

کمپانی های بسیاری اقدام به تولید و عرضه محصولات بادی و به ویژه استخرهای بادی می کند که در سالیان متمادی نیز در رقابت های تنگاتنگی نیز با یکدیگر قرار دارند و ای امر می تواند در جهت بهبود و نوآوری در تولید محصولات بادی کمک شایانی کند . از جمله مطرح ترین و با کیفیت ترین کمپانی های تولید کننده استخرهای بادی می توان برند اینتکس و بست وی را نام برد که کیفیت محصولات تولید آن ها مثال زدنی است و نوآوری نیز در تولید این محصولات موج می زند و روز به روز با نیازهای مصرف کنندگان خود را تطبیق می دهند که این امر می تواند بسیار ایده آل باشد . کمپانی اینتکس برندی آمریکایی می باشند که البته باید گفت خط تولید آن همانند سایر کمپانی های تولید کننده بزرگ دنیا همچون اپل در کشور چین قرار دارد اما محصولات تماما تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و کیفیت فوق العاده را برای مصرف کنندگان فراهم می آورند . برند بست وی نیز در رقابت دشواری با برند اینتکس قرار دارد و به حق می توان گفت که پا را پس نذاشته است و کیفیت و نوآوری نیز در زمینه تولید محصولات بادی در این برند نیز موج می زند و به خوبی توانسته است طرفداران پر و پا قرصی را به خود اختصاص دهد . پیشنهاد ما به شما عزیزان نیز ابتدا بررسی این دو برند در هنگام خرید استخر بادی می باشد و سپس در صورت عدم انتخاب محصولات این برندها می توانید به سراغ برند های دیگر نیز بروید .

دسته‌بندی