بین بگ راحتی بنفش

کد : اینتکس ۰۹۶۴13

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی بنفش که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از سری بین بگ های بسیار زیبا می باشد که به رنگ بنفش طراحی شده است . از این بین بگ ها می توان علاوه بر داشتن نشیمنگاه نرم و راحت در دیزاین داخلی خانه یا اتاق خوابتان استفاده کنید . از آنجا که خرید بین بگ راحتی می تواند به نسبت مبل های چوبی ارزان تر باشد ، پیشنهاد می شود که این بین بگ ها را جایگزین آن ها کنید چرا که این محصولات نیز کیفیتی برابر و حتی بهتر از آن ها را نیز دارند . از ویژگی های این بین بگ می توان به وزن 5 کیوگرمی آن اشاره کرد تا در صورت تمایل به راحتی بین بگ خود را جابجا کرده و در محل جدیدی استقرار دهید . این بین بگ دارای بدنه ای بسیار قوی از جنس چرم مصنوعی می باشد که می تواند در برابر وزن افراد تا 180 کیلوگرم تحمل کند . از این رو تمامی افراد می توانند بدون اینکه نگران وزن زیاد خود باشند از این بین بگ استفاده کنند . داخل این بین بگ را یونولیت تشکیل داده است ؛ این یونولیت ها به صورت خرد شده در داخل یک آستر قرار دارند و امکان دسترسی به آن ها نیز میسر است ، به همین دلیل شما می توانید به راحتی اقدام به شارژ مجدد محتویات داخلی این بین بگ کنید . همچنین این بین بگ قابلیت تعویض پوسته را نیز دارد تا در صورت تمایل بدنه دیگری را تهیه کرده و رنگ و شکل ظاهری بین بگ خود را تغییر دهید . برای خرید این محصول با قیمت ارزان تر نیز می توانید به فروشگاه intex مراجعه کنید تا با کسب اطلاع بیشتر این بین بگ را با ضمانتی 2 ساله تهیه کنید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


بین بگ راحتی بنفش از سری بین بگ های بزرگ مناسب برای استفاده افراد با وزن های بالا می باشد که در سال جدید و در رنگبندی های بسیار متنوع به بازار عرضه شده است . بین بگ راحتی از سری بین بگ های پرطرفدار در بازار می باشد که با توجه به ساختاری که دارد می تواند بهترین انتخاب برای استراحت در خانه باشد . همچنین بسیاری از جوانان از این مدل بین بگ در اتاق های خواب برای پذیرایی از دوستان خود استفاده می کنند . از دیگر کاربردهای این بین بگ راحتی می توان به استفاده به عنوان مبل شنی گیمینگ اشاره داشت ، بین بگی که با طراحی دوست داشتنی و استانداردی که دارد بهترین فرم را برای بدن ایجاد می کند و این امر باعث می شود تا در استفاده های طولانی مدت نیز با مشکل مواجه نشوید .

خرید بین بگ با قیمت ارزان و البته کیفیت ساخت بالا یکی از دغدغه های بسیاری از افرادی شده است که قصد تهیه این محصولات را دارند به همین خاطر بهترین حالت این امر است که خرید خود را از تولیدی و به صورت مستقیم انجام دهید تا علاوه بر کیفیت فراتر از استاندارد ، صاحب بین بگی مقرون به صرفه شوید . این بین بگ راحتی اینتکس که در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران ساخته شده است با بهره گیری از متریال درجه یک در ساخت بدنه به خوبی توانسته است استانداردهای ساخت را پاس کند . همچنین قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و در واقع به خوبی توانسته است قیمت ارزان را در کنار کیفیت ساخت بالا برای افراد فراهم آورد .

رویه این محصول در دو حالت پارچه جیر یا همان مخمل و چرم مصنوعی ساخته شده است که انتخاب این دو مدل جنس رویه بستگی به خود شما دارد و بسته به نیازهایی که سراغ دارید می توانید رویه مورد نظر خود را انتخاب کنید . رویه مخمل این محصولات قابلیت شستشو دارد اما رویه چرم مصنوعی قابلیت شستشو را فراهم نمی آورد اما به راحتی توسط دستمال های نم دار قابل تمیز شدن است و آلودگی به راحتی از روی آن پاک می شود . قابلیت جداسازی رویه از بدنه اصلی توسط زیپی که در بخش کف این این محصول تعبیه شده است امکان پذیر می باشد و به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاهی پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و اقدام به شستشو نمایید .

شرکت اینتکس در بخش داخلی این بین بگ از فوم خرد شده با تراکم بالا استفاده کرده است تا علاوه بر راحتی ، استحکام فوق العاده را به وجود آورد . تمامی فوم های داخلی این بین بگ درون آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته اند تا به هنگام جدا شدن رویه از بدنه اصلی ، مواد داخلی برهم ریخته نشوند و بدون مشکل این امر امکان پذیر باشد . علاوه بر جداسازی رویه بین بگ ، قابلیت دسترسی به مواد داخلی نیز توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است وجود دارد و خودتان می توانید مواد داخلی این بین بگ را افزایش و یا کاهش دهید تا به فرم دلخواه شما برسد . البته گفتنی است که بین بگ به هنگام خرید به خوبی فرم استاندارد را دارد و این امر در صورت نیاز شاید پس از چند سال صورت بگیرد که فروشگاه اینتکس تهران برای اطمینان خاطر خریداران ، ضمانت کیفیت را برای مدت دو سال بر روی این محصول قرار داده است .

با توجه به کیفیت ساخت بالا و مرغوبیت بالای مواد اولیه ای که در ساخت این بین بگ به کار گرفته شده است ، قابلیت تحمل وزن نیز به خوبی افزایش پیدا کرده است . قابلیت تحمل وزن استاندارد برای این بین بگ بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری ظرفیت یک نفره بزرگسال ، فراتر از استاندارد نیز می باشد . همچنین وزن این بین بگ برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک و در حدود 5 کیلو گرم است که نشان از این امر دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...