ترامپولین ورزشی سنسور دار

کد ۷۰۰۰۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع:
9,610,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی سنسور دار یکی از جدیدترین محصولات شرکت ITRAM می باشد که نسبت به مدل های مشابه از کیفیت بالاتری بهرمند می باشد . این محصول دارای یک سنسور می باشد که میزان مصرف کالری و تعداد پرش های شما را اندازه گیری می کند و همچنین این محصول یک دستگیره دارد که بر امنیت این محصول افزوده است . بدنه این محصول از جنس فلز می باشد که از مقاومت بالایی در برابر برخورد با آب و نور مستقیم خورشید می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در فضاهای باز مانند ویلا و حیاط استفاده نمایید . این محصول دارای فنر های فلزی می باشد که دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . ترامپولین ورزشی سنسور دار دارای 6 پایه فلزی می باشد که به استحکام این محصول افزوده است . این محصول دارای 1 سال گارانتی می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که با خیالی آسوده از ان استفاده نمایید . محصول فوق دارای رویه از جنس پلی پرو پیلن می باشد که بسیار مقام در برابر وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که بتوانید آن را به راحتی حمل نموده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین ورزشی سنسور دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

ترامپولین ورزشی سنسور دار

ترامپولین ورزشی سنسور دار محصولی مناسب برای ورزشکاران و افراد علاقه مند به تناسب اندام می باشد که دارای دستگیره و سنسور می باشد تا کارایی محصول به مراتب بالاتر رود. این ترامپولین را می توان در اتاق نیز قرار داد و همچنین مناسب استفاده در فضاهای باز نیز است به علاوه می توان آن را در سالن های ورزشی نیز استفاده نمود و آن را برای بهره بردن افراد گوناگون به کار برد. این محصول دارای ضمانت نامه ای می باشد که می توان بر حسب آن پی به اصالت محصول برد و در صورت بروز مشکل با آسانی آن را رفع کرد. این ضمانت زمانی برای تست و ارزیابی محصول است تا 48 ساعت پس از خرید فعال می باشد و می توان در این زمان در صورت بودن ایراد در محصول آن را عودت داد. برای آشنایی بیش تر با ترامپولین ورزشی سنسور دار به مطالب پایین توجه کنید.


محصولی برای تمام سنین

این ترامپولین حرفه ای ساختاری ساده دارد اما با چنین ساختاری می تواند کارایی زیادی داشته باشد و همچنین مورد استفاده افراد گوناگون از جمله ورزشکاران قرار گیرد. ورزشکاران در رشته های مختلف می بایست تناسب اندام خود را حفظ نمایند و در روز نرمش های مختلفی برای این منظور انجام دهند. تجهیزات ورزشی گاهی گران قیمت بوده و یا تهیه آن ها نیازمند فضایی گسترده است. بنابراین با خریداری این ترامپولین با قیمتی ارزان می توانند مجموعه ای ورزشی را برای خود در منزل ایجاد کنند و در روز به راحتی بتوانند با استفاده از آن نرمش نمایند. چنین محصولی رده سنی مشخص ندارد و می تواند برای افراد گوناگون مورد استفاده قرار گیرد و حتی می تواند برای پرش های کودکان خردسال نیز مفید واقع شود. 


قابلیت ترامپولین ورزشی

از آن جایی که این محصول برای جنب و جوش و نرمش و پرش ساخته شده است یک مزیت و قابلیت بسیار مهم نیز دارد که آن را از محصولات مشابه دیگر متمایز می کند و آن داشتن سنسور است. این سنسور در قسمت دستگیره قرار دارد و می تواند تعداد پرش افراد را بشمارد. این قابلیت برای زمانی مفید است که می خواهید وزن کم نموده و به سایز ایده آل خود برسید و می خواهید میزان ورزش روزانه خود را بسنجید. این مورد برای افراد ورزشکاری که مشغول مسابقات دو و پرش هستند نیز مناسب است و می تواند این قدرت و بنیه را تقویت کند. در این گونه موارد می توان با توجه به قیمت مناسب این ترامپولین آن را خریداری کرد و در یک سالن و یا یک اتاق مناسب آن را قرار داد. میزان شدت پرش بر روی بخش جامپینگ متغیر است و می توان به میزان شدید نیز این کار را انجام داد چرا که بخش مورد نظر دارای قابلیت لازم برای این کار می باشد و با توجه به این فشار ها و نیز ضربه های ناشی از جامپینگ افراد می تواند تحمل کند. 


نحوه راه اندازی

در زمان احتیاج به راه اندازی و نصب محصول می توان به چند نکته توجه کرد. اولین مرحله آن است که پایه ها و اسکلت اصلی محصول را باز نموده و با متصل کردن این ابزار با استفاده از بست این مجموعه را ایجاد کرد در این زمان می بایست بخش پرش و وسط محصول را به لبه ها متصل کرد. به همین منظور فنر های فلزی قرار دارند که این اتصال را انجام داده و سبب محکم قرار گرفتن محصول می شوند همچنین میزان پرش را نیز تقویت می کند. بر روی این قسمت و در لبه محصول پوششی از جنس پی وی سی قرار دارد که روی این قسمت ها کشیده شده و مانع دیده شدن فنر می شود.


روش خرید مناسب

برای خرید ترامپولین ورزشی سنسور دار روش های مختلفی می باشد که یکی از مناسب ترین آن ها که هم آسان بوده و هم زمان کمی را به خود می گیرد روش غیر حضوری و اینترنتی می باشد که از طریق مراجعه به سایت رسمی نمایندگی اینتکس تهران امکان پذیر است.

نوع
خانگی
طول
120 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
تحمل وزن
جنس قسمت جامپینگ
پلی پرو پیلن
جنس پوشش لبه
PVC
جنس پایه ها
فلز فولادی ضد زنگ
توری محافظ
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سنسور مصرف کالری
دارای سنسور تعداد پرش
تعداد پایه: 8 عدد
مناسب سنین بیش از 3 سال
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...