تشک بادی داخل خودرو دوو

TDM-3120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل خودرو دوو را می توانید با قیمت استثنایی و کیفیت فوق العاده از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تشک بادی داخل خودرو دوو از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس تهران است که مناسب برای استراحت و خواب در داخل خودرو می باشد. این کالا یکی از جدید ترین محصولاتی است که این بار اختصاصی و مخصوص خودروهای دوو ساخته شده است. شما با استفاده از این محصول می توانید صندلی عقب خودرو خود را به یک تشک خواب تبدیل کرده و مخصوصا در سفرها که خسته می شوید به سادگی با نصب و راه اندازی ان به استراحت بپردازید. کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول و بدنه مقاوم ان که ساخته شده از نوع PVC هست نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده تا مشتریان به ان اطمینان کنند.

 هم چنین رویه مواض و ضد تعریق این تشک بادی هم در خرید و پسندیدن این محصول بی تاثیر نیست. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره نمود نوع ساختار این کالاست که به صورت کامل در صندلی عقب خودرو شما جای گرفته و تکان نمی خورد و می توانید به سادگی با کم و زیاد کردن حجم باد داخلی ان بهترین شرایط را برای استراحت خود فراهم سازید. این کالا قیمت فوق العاده مناسبی هم دارد که در مقابل کیفیت بی نظیرش واقعا عالی می باشد. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید

تشک های بادی داخل ماشین استفاده های بسیاری دارند و علاوه بر محیط داخلی ماشین در بسیاری از مکان های دیگر کارایی های خود را به خوبی به نمایش می گذارند . در این بخش برای شما تشک بادی داخل ماشین  مدل دوو را فراهم آورده ایم که به خوبی محیط داخلی ماشین را پوشش داده و فضای یکدست برای سفر به وجود می آورد . این فضای یکدست و راحت در سفر می تواند علاوه بر نشستن دو الی سه نفر بر روی آن ، شرایط خواب را برای دو نفر بزرگسال فراهم آورد که در سفر با ماشین می تواند مزیتی بزرگ محسوب شود . جنس بدنه فوق العاده و سبک بودن و قابلیت جا به جایی راحت را می توان از مزیت های این محصول کاربردی در نظر گرفت . اگر شما هم مثل بسیاری دیگر از افراد قصد خرید تشک بادی داخل ماشین را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید که می خواهیم این محصول را به طور کلی برررسی کنیم .

این تشک بادی همانطور که در تصاویر می بینید دارای دو بخش اصلی می باشد که به قسمت زیرین یعنی ستون ها و تشک بادی رویه تقسیم می شود . ستون های زیرین وظیفه نگهداری تشک بادی اصلی را بر روی خود دارند و یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید قابلیت باد شدن بخش های مختلف توسط دریچه های مجزا می باشد . از این رو به راحتی می توانید قسمت های مختلف را به صورت جداگانه راه اندازی نمایید ، به همین خاطر می توان این تشک بادی را علاوه بر بخش داخلی ماشین در قسمت های دیگر نیز استفاده کرد . به گونه ای که در صورت استفاده از این تشک بادی درون چادر مسافرتی نیازی به باد کردن ستون ها ندارید و در این صورت ، دارای یک تشک بادی معمولی هستید و در واقع با خرید این تشک بادی با یک تیز دو نشان می زنید .

جنس رویه تشک بادی داخل ماشین دوو در مدل های مختلف موجود می باشد و شما عزیزان در تصویر محصول نوع پی وی سی چرمی را مشاهده می کنید اما این تشک بادی در مدل های جیر یا همان مخمل نیز موجود می باشد که راحتی فوق العاده را در هنگام استراحت برای شما فراهم می کند . استفاده از تشک بادی جیر برای مواقعی که در آب و هوای گرم و مرطوب قرار دارید مناسب می باشد و به دلیل ضد تعریق بودن ، از عرق کردن بدن شما پس از استفاده به خوبی جلوگیری به عمل می آید . با بررسی ساختار این تشک بادی می توان فهمید که برند اینتکس در بخش زیرین این محصول از پی وی سی دو لایه برای افزایش مقاومت استفاده کرده است و به همراه خاطر با خیالی راحت می توانید به صورت دو نفره از این محصول استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن برای این تشک بادی بالغ بر 150 الی 200 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت استاندارد دارد . 

برای بسیاری از خریداران سوال پیش می آید که راه اندازی این محصول چگونه است و توط چه لوازمی باد کردن آن امکان پذیر می شود . باید گفت که راه اندازی تشک بادی صندلی عقب ماشین توسط انواع پمپ باد های دستی و یا برقی امکان پذیر است و بهتر است به دلیل عدم دسترسی دائمی به برق شهری در مسافرت ها ، پمپ باد دستی و یا برقی که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را داشته باشد را به همراه خود داشته باشید . مدت زمان تقریبی برای باد کردن تشک بادی داخل ماشین توسط پمپ باد برقی دو دقیقه می باشد و به طبع این زمان به هنگام استفاده از پمپ های باد دستی افزایش پیدا می کند . وزن این محصول سه کیلو گرم می باشد و به همراه آن ساک حمل وجود دارد که جا به جایی را بیش از پیش راحت تر کرده است . علاوه بر تشک بادی درون پیکج بسته بندی این محصول دو عدد کوسن بادی وجود دارد که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را خواهد داشت . برای خرید تشک بادی داخل ماشین دوو همین حالا می توانید از طریق راه های موجود سفارش خود را ثبت کرده و هر جای ایران که هستید محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
----
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین دوو
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...