تشک بادی ماشین و داخل خودرو

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین و داخل خودرو

فروش تشک بادی ماشین و قیمت انواع تشک های بادی داخل خودرو ایرانی در نمایندگی پخش و فروش ایران تشک بادی داخل ماشین اینتکس با تخفیف و مدل های خارجی سوری و شاسی بلند برای صندلی عقب خودرو با پمپ و بالش بادی از این وسیله برای تخت خواب شدن صندلی های عقب خودرو استفاده میشود به طوری که با باد کردن این تشک بادی داخل ماشین میتوانید صندلی های عقب خودروی خود را به یک تخت بزرگ تبدیل کرده که در هنگام مسافرت بتوانید روی آن به صورت دراز کش استراحت نمایید همچنین این محصول بهترین وسیله برای بچه ها و کودکان عزیز است که در هنگام سفر و در حین رانندگی میتوانید آنرا برای کودکان عزیز بین صندلی های پشت خودرو باز کرده تا در طول مسافرت بتوانند استراحت کرده و خوابی راحت و آرام بخش در یک مسافرت به یاد ماندنی برای آنها رقم بزنید ، این محصول بسیار کوچک و کم حجم است که براحتی در صندوق عقب خودرو جا میگیرد و به همراه خود یک عدد پمپ باد فندکی دارد که با آن میتوانید محصول را باد کرده و استفاده نمایید ، این کالا در سالهای اخیر جزو پر فروشترین محصولات بادی اینتکس بوده و مخاطبان بسیار زیادی را مجذوب خود ساخته است ، خودرو های سواری ایرانی و خارجی و انواع شاسی بلند ها میتوانند از این تشک بادی داخل ماشین استفاده نمایند. جهت خرید تشک بادی داخل ماشین و نوع خودروی خود میتوانید از دسته بندی و محصولات در زیر این صفحه استفاده نمایید. ارسال تشک های بادی خودرو با رنگ های کرم و طوسی و مشکی و آبی موجود است و برای خریداران عزیز به صورت رندوم ارسال خواهد شد . عزیزانی که قصد خرید محصول را با رنگ خاص و مد نظر خود را دارند ، در جریان این موضوع باشند که بعد از ارسال به هیچ عنوان مرجوعی ندارد.

معرفی تشک بادی داخل خودرو

متنوع ترین و حرفه ای ترین تشک بادی داخل خودرو ساخت شرکت اینتکس است که تولید محصولات طبی و راحتی را انجام می دهد و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در انواع ماشین ها باشد. این محصول با طراحی حرفه ای و بی نقص ساخته شده است و قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. به همین خاطر است که افراد زیادی به سمت خرید آن جذب شده اند و تمایل دارند این محصول منحصر به فرد را داشته باشند. محصول سازگار با بدنه افراد است و برای قرار گیری در داخل تمامی خودرو ها در نظر گرفته شده است. ساخت این محصول با بهترین مواد اولیه انجام گرفته است و می توان آن را به بهترین شکل مورد استفاده قرار داد.

اغلب افراد تمایل به داشتن راحتی در هر منطقه را دارند و در طول مسافرت به محل های دور و نزدیک نیاز به استراحت دارند. این استراحت در بین مسیر یا از طریق اطراق کردن و ایجاد سرپناه صورت می گیرد و یا این که می توان با استفاده از محصولات جدید در داخل خودرو محلی برای استراحت ایجاد کرد. وسایل جدید و به روز که برای داشتن استراحت و راحتی برای مسافرت کنندگان در نظر گرفته شده است با طول عمر بالا و بدنه ای بسیار مقاوم در اختیار افراد قرار گرفته است و قادر به داشتن راحتی و آسایش برای آن ها می باشد.

رویه این محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد می باشد که می تواند راحتی را در تایم استراحت افراد مهیا سازد. تشک بادی داخل خودرو مناسب با اتومبیل شما ساخته می شود و با تنوع بالا برای هر خودرویی ساخته شده است. در نتیجه کسانی که تمایل به رفتن به سفر های طولانی مدت دارند و این که می خواهند در این تایم راحتی و آسایش را برای خود و همراهان خود مهیا سازند قادر هستند نمونه ای از تشک بادی داخل خودرو را برای اتومبیل خود خریداری نمایند. برخی از خصوصیات مهم این محصول در زیر آمده است که آن ها را مطالعه نمایید.

نحوه قرار گیری محصول

تشک بادی داخل خودرو محصولی می باشد که بسیار منحصر به فرد است و به صورت حرفه ای در اتومبیل شما قرار می گیرد. با داشتن این محصول شما می توانید محیطی جادار برای خوابیدن و استراحت بین راه در داخل اتومبیل ایجاد کنید تا در مسیر آرامش را به دست آورید و بهترین ساعات را برای خود رقم بزنید. همراهان شما نیز قادر می باشند که بر روی تشک بادی داخل خودرو قرار بگیرند و نهایت استفاده را به عمل آورند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که سطح و بخش پشتی اتومبیل را احاطه می کند و به طور کل تشکیل یک تشک بادی منحصر به فرد را می دهد. برای این که محصول به درستی در بخش پشت ماشین قرار بگیرد پایه های بادی در زیر تشک ایجاد شده است که می تواند در فضای بین صندلی پشت و صندلی جلو واقع شود. این بخش سبب می شود تا محصول به درستی و بدون تحرک در محیط قرار بگیرد و ایجاد یک استراحتگاه کامل را می کند. از این رو باید محصول مطابق با نوع اتومبیل شما خریداری شود تا بتواند به صورت کامل در بخش پشتی خودرو ثابت قرار گیرد.

این پایه های بادی فضای خالی را پر می کند و ایجاد استحکام می نماید. در نتیجه هر فردی که تمایل به استفاده از محصول را دارد قادر می باشد که به صورت راحت از آن استفاده کرده و در داخل اتومبیل شخصی خود راحتی بسیار زیادی را حس کند. با وجود استحکام بالا در محصول افرادی که دارای وزن بالا می باشند نیز به راحتی بر روی تشک بادی داخل خودرو قرار می گیرند و می توانند تجربه ای منحصر به فرد از سفر خود داشته باشند. 

آن دسته از افراد که دائم در مسافرت می باشند و مسیری طولانی را با اتومبیل شخصی خود می پیمایند قادر هستند که از تشک بادی داخل خودرو استفاده کنند تا راحتی و آسایش را برای خود و سایر همراهان خود مهیا سازند و بتوانند در صورت طولانی شدن مسیر کسل و خوابالوده نشوند. این تشک قادر است که خطرات و احتمالات ناشی از رانندگی درزمان خوابالودگی را به حداقل برساند و سعی دارد که آرامش را مهیا سازد تا افراد در بین مسیر به استراحت مشغول شوند و دچار مشکل و خطر نشوند.

انواع گوناگون محصول برای انواع خودرو

تشک بادی داخل خودرو متناسب با طراحی داخلی اتومبیل شما ساخته شده است و قادر است فضا را به صورت کامل فرا گیرد. همچنین راحتی و آسایش را مهیا می سازد تا افراد در کمال آرامش به مسیر خود ادامه دهند. در واقع به دلیل بزرگ بودن بخش پشتی اتومبیل این تشک بادی داخل خودرو را می توان به صورت دو نفره نیز استفاده کرد و در واقع یک فضای بزرگ و جادار را مهیا می سازد. به همین خاطر است که بزرگی ایجاد شده قادر به مهیا کردن محیط بزرگ برای استراحت تعدادی از افراد بوده است. به طور تقریبی برای تمامی خودرو ها این تشک بادی ساخته شده است که افراد بتوانند به آسانی این محصول را برای خودرو خود خریداری کنند. این تشک بادی داخل خودرو برای خودرو های خارجی و لوکس نیز ساخته شده است و در واقع تولید داخل ایران می باشد. در نتیجه هر فردی با انواع گوناگون اتومبیل خرید تشک بادی داخل خودرو را انجام خواهد داد و در طول مسافرت از داشتن آن لذت خواهد برد.

تشک بادی داخل خودرو رنگ های متنوعی نیز دارد که بر اساس سلیقه افراد برای داخل اتومبیل آن ها انتخاب و خریداری می شود. با این شرایط است که علاقه مندان قادر می باشند که این محصول کاربردی و شیک را با رنگ دلخواه داشته باشند و از آن لذت ببرند. بدنه محصول برای قرار گیری تمامی افراد سازگاری دارد و نوعی مقاومت در پایه های بادی آن قرار گرفته است. در نتیجه کسانی که این محصول را تهیه می کنند بدون مشکل قادر به استفاده از آن خواهند بود و شرایط برای داشتن محصول برای تمامی افراد با وزن های مختلف مهیا می باشد.

مورد استفاده در فصول مختلف

تشک بادی صندلی عقب ماشین و داخل خودرو به دلیل داشتن سازگاری لازم می تواند در فصول مختلف مورد استفاده قرار گیرد تا افراد برای سفر در تمامی فصول قادر به استفاده از آن باشند. این محصول به دلیل داشتن امکان گردش هوا در داخل بدنه خود و بر روی سطح خود ایجاد یک محصول ضد حساسیت و ضد تعریق می کند. درنتیجه می تواند به راحتی در طول عمر بالا برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. در فصول گرم سال که افراد تمایل به مسافرت بیش تری دارند این تشک بادی داخل خودرو فضایی مناسب فراهم کرده است تا د نهایت آرامش بتوان بر روی سطح ضد تعریق آن قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد.

در نبود تعریق پوست های حساس افراد حساسیت نمی گیرند و می توانند در تایم طولانی بر روی محصول قرار بگیرند. در این صورت است که در این فصول می توانبه راحتی و بدون مشکل مسافرت کرد و از داشتن تشک بادی داخل خودرو لذت برد. در زمان خواب که افراد دچار تعریق بیش تری می شوند نیز این محصول شرایط را مهیا می کند تا این گونه عوامل رخ ندهد و بهترین موقعیت برای علاقه مندان به وجود آید. به همین خاطر است که افراد بر روی ان قرار گرفته و به خوابیدن در تایم طولانی نیز می پردازند.

سبک و قابل حمل

زمانی که افراد شروع به سفر می کنند می توانند این محصول را به صورت خالی از باد در ساک حمل قرار دهند و در قسمت پشتی ماشین در کنار وسایل دیگر خود قرار دهند. این محصول سبک و قابل حمل می باشد و می تواند به این طریق به صورت تاشو جا به جا و حمل شود. بنه توخالی وزن کمی دارد و فضای کمی را نیز اشغال می کند. در نتیجه قادر به قرار گیری در بخش پشتی ماشین است و مشکلی را برای به همراه داشتن سایر وسایل ایجاد نمی کند.

در صورت تمایل در بین مسیر می توان تشک بادی داخل خودرو را به وسیله پمپ باد راه اندازی و نصب نمود و در بخش مورد نظر در داخل خودرو قرار داد. تشک بادی داخل خودرو امکان جمع آوری دوباره دارد و به راحتی این کار انجام می شود تا محیط پشتی اتومبیل و صندلی های پشت به هر حالت که بهتر است در بیاید. این محصول کم جا در ساک حمل به راحتی جا به جا خواهد شد و مشکلی برای به همراه داشتن آن وجود ندارد.

خرید تشک بادی داخل خودرو : به جهت خرید تشک بادی داخل خودرو با قیمت مناسب و جنس مرغوب و با کیفیت می توان به فروشگاه اینتکس در سراسر کشور مراجعه کرد و از بهترین محصولات استقبال نمود. این محصول بی نظیر در انواع گوناگون مطابق با خودرو شما ساخته شده است و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و می تواند برای راحتی تمامی افراد مورد استفاده قرار گیرد. محصول سازگار با بدن افراد است و آن ها را در طول سفر دچار خستگی و کسالت نمی کند.

دسته‌بندی