تشک بادی دو نفره با عرض 152

intex 68765 کد کالا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با عرض 152 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

تشک بادی دو نفره با عرض 152 از سری محصولات زیبا و منحصر به فرد شرکت اینتکس ایران ، که دارای ابعاد مناسب می باشد که طول این تشک 203 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر می باشد که با این ابعاد تشک بادی دو نفره تحمل 273 کیلوگرم وزن را دارد. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشد. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند . فروش این محصول با کمترین قیمت در بین فروشگاههای اینترنتی انجام میگیرد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، پیشنهاد ما برای داشتن یک تشک بادی خوب و مناسب همین محصول هست. 

تشک بادی دو نفره با عرض 152 یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. تشک های بای معمولا می توانند جایگزین بسیار خوبی برای تشک های ثابت باشند. چرا که هم جابجایی آن ها راح تر است و هم راحت تر مورد استفاده قرار می گیرند. از این محصول می توان در منزل، خانه های دانشجویی و محل کار استفاده کرد. همچنین این تشک به دلیل بسته بندی کوچکی که دارد می توان به راحتی آن را با خود به سفر برد و دیگر نگران اشغال فضا در صندوق عقب ماشین نبود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت .
طراحی و ساخت تشک بادی : یکی از اصلی ترین کار هایی که برای تولید یک محصول باید به آن پرداخت طراحی و ساخت آن حصول است. یعنی در طراحی باید تمامی جوانب اعم از ظاهر و کیفیت محصول را در نظر گرفت و در نتیجه محصولی را تولید کرد که از کیفیت بسیار مطلوبی بهره مند باشد. شرکت اینتکس به واسطه طراحان خلاقی که دارد توانسته است تا با تولید این تشک بادی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و این تشک را به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی خود تبدیل کند. فرم کلی این محصول به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ سرمه ای می باشد. سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده است تا هنگامی که شما بر روی آن دراز می کشید فضای بسیار کمی در بین بدن شما و سطح تشک ایجاد شده که با جریان یافتن هوا، مانع از عرق کردن بدنتان می شود. همچنین دو عدد بالش نیز بر روی این محصول موجود می باشد که دیگر شما احتیاجی به استفاده از بالش های دیگر ندارید و می توانید هنگام سفر نیز این بالش های بادی را به همراه تشک با خود ببرید. جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : از اصلی ترین نکاتی که برای خرید یک محصول می توان به آن اشاره نمود، جنس آن محصول است. در واقع محصول باید به گونه ای ساخته شده باشد که داری کیفیت بسیار بالایی بوده و بتوان مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد و دچار تغییر شکل و تغییر حالت نشود. این تشک بادی دارای جنس بسیار خوبی بوده که توانسته است رضایت تمامی خریداران را به خود جلب کند. بدنه آن از وینیل با روکش جیر بوده که دارای سطحی نرم می باشد و از سُر خوردن بالش جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به هیچ عنوان دچار ترکیدگی نمی شود. قسمت کف این محصول نیز به صورت دو لایه طراحی شده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر پاره شدن است و ضد آب می باشد.  

ابعاد، وزن و تحمل وزن : این تشک بادی دو نفره دارای ابعادی مطابق با استاندارد ها جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند تا شما به توانید به راحتی از آن در هر محیطی استفاده کنید. این محصول دارای طول: 203 سانتی متر و عرض: 152 سانیت متر است و دارای ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد که این ارتفاع استاندارد بوده و بیماران نیز می توانند به راحتی بر روی آن قرار بگیرند و یا از روی آن بلند شوند و دیگر نگران درد ها عضلانی خود نباشند. تحمل وزن این محصول 273 کیلو گرم بوده که دو نفر می توانند به طور همزمان بر روی آن استراحت کنند. وزن این تشک نیز 4.5 کیلو گرم بوده که جزو تشک های بادی سبک محسوب می شود و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود.

طریقه راه اندازی : برای راه اندازی این محصول شما تنها به یک پمپ باد احتیاج دارید که خود این محصول دارای یک عدد پمپ دستی می باشد. شما یم توانید بر تهیه پمپ های برقی به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نماییدو پس از تهیه پمپ، تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای آن را باز کرده و سپس سری پمپ را در آن جا قرار می دهید. حال منتظر می مانید تا تشک باد شود. پس از این که تشک فرم کلی خود را گرفت پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوا را می بندید. حال تشک آماده استفاده می باشد.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید.
  • تشک را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از برخورد اجسام نوک تیز با بدنه ان جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
ندارد
وزن
4.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
به همراه دو عدد بالش
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...