تشک بادی دو نفره روی آب رنگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 180 کیلو گرم
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
2,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره رنگی از جدید ترین تشک های بادی ساخته شده برای استفاده روی آب میباشد که توسط شرکت اینتکس ساخته شده و لازم به ذکر است که این شرکت سابقه ای طولانی در ساخت تشک های بادی مختلف با کاربرد های متنوع بوده و در تلاش های اخیر خود اقدام به تولید این تشک بادی روی آب کرده که طراحی جالبی داشته و میتوانید به سادگی از آن استفاده کنید.جنس به کار رفته در ساختار این محصول از نوع وینیل بوده که استفاده از  این نوع جنس در بیشتر تشک های بادی مرغوب بسیار متداول است و عمر بالایی به آنها میبخشد.استفاده از این جنس سبب شده تا تشک وزن زیای نداشته باشد و بتوانید به سادگی آن ار با خود حمل کنید و تقریبا در هر جایی استفاده کنید اما کاربرد اصلی این محصول استفاده از آن روی آب است بنابراین پیشنهاد میشود که آن را در استخر های آماده مورد استفاده قرار دهید.طراحی این محصول نیز با استفاده از رنگ های آبی و بنفش و نارنجی بسیار شاد و جذاب شده و هنگام استفاده ار آن دچار خستگی نخواهی شد.همچنین طراحی این محصول به صورت شفاف انجام شده تا این تشک بادی هنگام استفاده روی آب جلوه ی خاصی داشته باشد.ابعاد این تسک بادی مخصوص استفاده ی دو نفر اندازه گیری شده و به راحتی توسط دو نفر به صورت همزمان قابل استفاده میباشد.این محصول را میتوانید از سایت تهران اینتکس سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید .

تشک بادی دو نفره روی آب رنگی

تشک بادی دو نفره روی آب رنگی محصولی پر کاربرد در تفریحات آبی می باشد که در نهایت جذابیت کارایی بالایی نیز دارد و می تواند در زمان تفریح و یا استراحت افراد در روز های تعطیل مورد استفاده قرار گیرد. این تشک بادی به طور حرفه ای طراحی شده است و می توان آن را برای راحتی دو فرد در نظر داشت همچنین این محصول ویژگی هایی نیز داشته که در هر شرایطی امکان استفاده از آن وجود دارد و شرایط آب و هوایی مختلف را نیز تحمل می کند. این محصول با داشتن نشیمن یک تکه قادر به تحمل وزن افراد در حالت شناور بر روی سطح آب می باشد و می توان افراد را برای زمان های طولانی به این حالت نگه دارد و مانع از بر هم خوردن کارایی محصول می شود. برای افراد مختلف این عمل بسیار جذاب بوده و می تواند مورد شادی و نشاط آن ها شود به همین منظور تشک های بادی مورد علاقه تمامی افراد قرار می گیرد. خصوصیات این تشک بادی به صورت زیر می باشد.


نشیمنی یک تکه و صاف

منظور از صاف بودن این سطح نشیمن طراحی آن نیست بلکه منظور همان سطحی است که خالی از خمیدگی و پیچیدگی می باشد و در عین سادگی می تواند برای استفاده افراد جذاب و خاص تلقی شود. این محصول بر روی سطح یک تکه خود طراحی هایی به مانند موج دارد که عموما به آن طراحی مواج می گویند. این سطح با چنین حالتی می تواند بالاترین کارایی و قابلیت را ایجاد نماید و برای استفاده افراد مختلفدر سنین گوناگون مناسب باشد. بر روی این بخش رنگ هایی به کار رفته است که متنوع بوده و در زیبایی محصول نقش بسیار مهمی داشته است که به صورت نواری رنگ ها تعویض شده و مجموعه جذابی را ایجاد می نمایند. این بخش در بالاترین کیفیت رنگی می باشد و سبب جذب افراد برای خرید و استفادهاز این تشک بادی می شود. ترکیب رنگ محصول را می توان براساس سلیقه خود تعیین نمود.


دو عدد بالش بادی سرخود

تشک های بادی که ظرفیت دو نفره دارند و می توانند دو فرد را به صورت همزمان بر روی خود جای دهند همواره طراحی خاص داشته و راحتی را برای افراد مهیا می سازند. اما در بین آن ها کم تر محصولی این چنین است که برای راحتی فرد استفاده کننده در دو سوی محصول بالش بادی سرخود قرار داده تا در زمان دراز کش بتوانند نهایت لذت را استفاده از محصول ببرند. این تشک بادی دو نفره و زیبا دارای دو عدد بالش بادی می باشد که هر کدام در سمتی از این محصول قرار دارند و طراحی آن ها نیز به گونه ای است که هم راحتی و نرمی بسیاری را ایجاد می نماید و هم دو رنگ متفاوت داشته و جذابیت بالایی دارد. این دو بالش بادی بر روی خود بر آمدگی هایی دارند که گردن و سر را در حالت طبی قرار می دهد و می تواند از هر گونه درد در گردن و ستوان فقرات افراد را حفظ نماید. این بالش بادی در بخش پایینی دارای انحنایی می باشد که برای استاندارد بودن آن در نظر گرفته شده است و به این گونه تمامی نکات مربوط به راحتی را برای افراد رعایت نموده است.


امکان استفاده تمامی افراد

از این تشک بادی زیبا می توان برای استفاده در آب های آرام و استخر ها استفاده کرد و از آن در ساعات زیادی لذت کافی را برد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که افراد می توانند به همراه دوست و یا یکی از اعضای خانواده خود بر روی آن  به حالت معلق قرار بگیرند و یک تجربه خاص را در روزی آفتابی داشته باشند و بتوانند لذت زیادی از با هم بودن ببرند. همچنین می توان از این محصول برای کودکان نیز استفاده کرد و آن ها را به صورت چند تایی بر روی تشک بادی قرار داد و برای آن ها محیطی متفاوت برای بازی ایجاد نمود.


خرید

برای خرید تشک بادی دو نفره روی آب رنگی می توانید به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را به سادگی تهیه نمایید.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
180 کیلو گرم
طول
198 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
نوع رویه
براق
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
4.2 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
دارای دو بالشت رنگی
مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
دارای دو رنگ
ساختار وینیل ضخیم
طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...