تشک بادی روی آب اینتکس

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس

ارزان ترین قیمت خرید و فروش تشک بادی روی آب استخری و انواع صندلی بادی روی آب اینتکس یکی از متنوع ترین تشک های بادی اینتکس یکی از انواع تشک بادی روی آب است، همانطور که از اسمش پیداست برای استفاده روی آب کاربرد دارد و جنس آنها از پی وی سی بوده و با تمامی مدل پمپ های بادی قابل باد کردن هستند که البته بدلیل حجم کوچک ما به شما پیشنهاد پمپ باد دستی یا پدالی را میکنیم. معمولا دارای یک بالش متصل به تشک هستند. طرح ها و رنگ بندی های شاد و زیبایی دارند و ارتفاع تقریبی آنها 15 سانتیمتر میباشد. از تشک بادی روی آب می توان برای تفریحات آبی در استخر و دریا و همچنین برای آفتاب گرفتن در فصل تابستان استفاده کرد و یا به عنوان تشک کنار ساحل می توان از آنها بهرمند شد. مزایای تشک بادی روی آب بهترین وسیله برای تفریحات آبی در دریا و استخر می باشد. جنس تشک روی آب از پلاستیک فشرده یعنی پی وی سی ساخته شده است، که بسیار بادوام و با کیفیت می باشد.  مبل های بادی استخری به سرعت با پمپ بادهای متفاوت اینتکس باد می شود و همچنین بعد از استفاده باد آن سریع تخلیه می شود. بسیار سبک، کم حجم و به راحتی قابل جابه جایی است که می توانید به عنوان تشک بادی هم استفاده نمایید. در مسافرت می توانید برای راحتی بیشتر از محصولات آبی استفاده نمایید و از سفر خود لذت ببرید. مواردی که میتواند باعث خرابی تشک بادی شود - از قرار دادن تشک در مجاورت وسایل نوک تیز و برنده خودداری نمایید. این کار باعث میشود که آن وسیله وارد تشک شود و محصول را سوراخ کند. این مدل از خرابی محصول با استفاده از لوازم مخصوص تعمیرات اینتکس قابل برطرف کردن است. از پریدن کودکان بر روی کالا جلوگیری نمایید.


اگر به استخر ها و یا دریا رفته باشید بدون شک یکی از فوق العاده ترین تفریحاتی که می تواند برای شما رقم بخورد ، استفاده از تشک های بادی روی آب برای ریلکس کردن است که حس فوق العاده ای را به شما می بخشد و خستگی ذهنی شما را بعد از روز سخت کاری به دور نگه می دارد .  بدون شک در فصول تابستان یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین دسته بندی محصولات بادی می باشند که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص می دهند . این محصولات توسط کمپانی های بسیاری در سراسر دنیا وارد می شوند و یکی از مهمترین فاکتورهای محبوب آن ها تولید در شکل های فانتزی زیبا می باشد . این محصولات علاوه بر طرح هایی که بر روی ساختارهای خود دارند به خوبی توانسته اند در سال های گذشته تغییر ماهیت بدهند و از نظر ساختار به طور کلی خود را به شکل های فانتزی در بیاورند . در ادامه این مسیر قصد داریم تا نگاهی به تشک های بادی روی آب داشته باشیم و اطلاعاتی را به شما منتقل کنیم که دانستن آن ها در هنگام سفارش می تواند بسیار کارساز باشد تا انتخابی متناسب با نیازهای خود داشته باشید .

تشک های بادی در رده های سنی گوناگونی در بازار وجود دارند که می توانید در سن های کودک و نوجوان و همچنین بزرگال از آن ها استفاده کنید . از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی روی آب استخری باید در نظر داشته باشید قابلیت تحمل وزن محصول انتخابی شما می باشد . باید محصولی را انتخاب کنید که متناسب با وزن شما باشد ، به طور کلی تشک های بادی روی آب را می توان به دو دسته کودک و بزرگسال تقسیم کرد که در این رده هر کدام از آن ها دارای قابلیت های تحمل وزن متفاوتی می باشند . تحمل وزن محصولات به طور کلی بستگی به متریالی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد دارد ، به همین خاطر نمی توان قابلیت تحمل وزن دقیقی را برای این محصولات در نظر داشت . اما با توجه به سابقه ای که در فروش محصولات بادی وجود دارد به طور کلی می توان قابلیت تحمل وزن محصولات بادی روی آب کودک را به صورت تقریبی برابر با 40 تا 60 کیلو گرم دانست که برای نگهداری کودک فراتر از استانداردهای جهانی می باشد . اما این قابلیت تحمل وزن برای بزرگسالان به صورت تقریبی از 80 تا 120 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال بسیار فوق العاده می باشد و به راحتی می تواند افراد را بر روی آب قرار دهد . گفتنی است که قابلیت تحمل وزن تشک های بادی روی آب بر روی پکیج بسته بندی آن ها درج می شود و در هنگام خرید توصیه می کنیم که توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید .


یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک های بادی روی آب باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید جنس بدنه محصولات می باشد . محصولات بادی به طور کلی توسط کمپانی های سازنده با توجه به متریال هایی که قابلیت افزایش طول عمر فوق العاده ای داشته باشند ساخته می شوند . از محبوب ترین و با کیفیت ترین این متریال ها می توان به پی وی سی یا همان وینیل اشاره داشت که کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . این نوع متریال علاوه بر مقاومت بالایی که دارد ، سازگاری فوق العاده ای با پوست بدن انسان نیز خواهد داشت و این دو فاکتور در کنار یکدیگر باعث شده است تا این نوع متریال به پایه ثابت ساخت محصولات بادی بدل شود . باید گفت که پی وی سی در انواع مختلفی وجود دارد که از یک مدل آن می توان در ساخت تشک های بادی روی آب استفاده کرد که آن هم پی وی سی طرح چرم می باشد ، زیرا این نوع پی وی سی به صورت کامل ضد آب بوده و استفاده از آن در ساخت تشک های بادی روی آب می تواند عملکرد فوق العاده ای را از آن به نمایش بگذارد .


.قیمت تشک های بادی روی آب و حلقه های بادی به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد و با توجه به متریال استفاده شده در ساخت محصولات آبی و تفریحی ، کمپانی سازنده محصول و همچنین قابلیت تحمل وزنی که دارد ، تعیین می شود . باید گفت که تشک های بادی کودک در قیمت های پایین عرضه می شوند اما برای تشک های بادی بزرگسال  این قیمت ها کاملا متفاوت است و حتی فانتزی بودن و ساختار ظاهری نیز به دلیل ماهیت ساختی که دارد و استانداردهایی که باید در ساخت رعایت شود ، قابل تغییر است . تشک های بادی بزرگسال علاوه بر مدل های یک نفره در مدل های دو نفره نیز وجود دارند و یکی از مدل های محبوب را می توان مدل دو نفره با سایبان دانست . از تشک های بادی روی آب فانتزی محبوب دیگر نیز می توان به تشک های بادی کوچک که برای نگهداری لیوان استفاده می شوند اشاره داشت که برای نگهداری ظروف نوشیدنی بر روی آب استفاده می شود و لذت نوشیدن آب میوه مورد علاقه را در هنگام شنا برای شما فراهم می آورد .

خرید تشک های بادی روی آب و به طور کلی محصولات بادی باید از فروشگاه های معتبر انجام پذیرد تا از اصالت محصول وارد شده به کشور و خریداری شده اطمینان حاصل نمایید . فروشگاه ایران اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران بهترین انتخاب برای خرید محصولات بادی به شمار می آید که برای مشتریان خود ضمانت اصالت و تست محصول را قرار داده است ، علاوه بر آن تمامی خدمات پس از فروش به صورت حرفه ای برای محصولات عرضه شده انجام می شود و این امر باعث می شود تا به هنگام به وجود آمدن مشکل ناگهانی در بدنه محصول ، دغدغه ای به خود راه ندهید و تعمیر تشک بادی روی آب خود را به کارشناسان نمایندگی بسپارید . برای مشاهده جدید ترین مدل های مبل بادی روی آب از برندهای مطرح جهانی می توانید همین حالا به دسته بندی مبل های روی آب بادی در وب سایت مراجعه کنید و محصول خود را خریداری و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید . گفتنی است که علاوه بر امکان سفارش اینترنتی ، امکان خرید حضوری نیز با مراجعه به دفتر نمایندگی ایران اینتکس  ایران و در تهران و مازندران وجود دارد . در پایان امیدواریم اطلاعات مفیدی را قبل از خرید در اختیارتان قرار داده باشیم.

دسته‌بندی