تشک بادی روی آب اینتکس صدفی

کد intex 57255

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحات آبی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 191 سانتی متر
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس صدفی یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تشک های روی آب می باشد که در سال 2018 توسط شرکت اینتکس تولید و با قیمت بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران عرضه می گردد . این کالا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی در میان استفاده کنندگان برخوردار می باشد از همین رو این کالا در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این کالا قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این کالا را شما می توانید با یک پمپ باد دستی در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی راه ادازی کرده و از آن استفاده نمایید . از این محصول در استخر های خانگی و عمومی به راحتی می توانید استفاده نمایید و همچنین با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . در قسمت بالایی استخر یک برامدگی وجود دارد که می تواند نقش بالشت را داشته ایفا کند . در قسمت های کناری این محصول دو حفره وجود دارد که شما می توانی از آن نقطه به عنوان جای لیوان استفاده نمایید . این محصول با توجه به کاربردی که دارد می تواند در فصل تابستان به عنوان یک تفریح مهیج مورد استفاده قرار گیرد . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که به شما کمک می کند در صورت صدمه دیدن بدنه از آن استفاده نمایید و کالا خود را به راحتی ترمیم نمایید . تشک بادی روی آب اینتکس دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . برای خرید تشک بادی روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . تشک بادی روی آب اینتکس صدفی در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی با قیمت بسیار مناسب و ارزان با ارسال به سراسر کشور

تشک بادی روی آب اینتکس صدفی

تشک بادی روی آب اینتکس صدفی یکی دیگر از محصولات بادی جذاب و خاص شرکت اینتکس می باشد که با بهره گیری از برترین و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار در درجه کیفی بالا و با داشتن تمامی استاندارد های روز دنیا ساخته شده است. چنین محصولی می تواند بر روی آب به صورت شناور قرار گیرد و افراد را نیز بر روی خود در این حالت نگه دارد و مانع از فرو رفتگی آن ها به داخل آب شود. از این تشک بادی می توان در آب های آرام استفاده نمود همچنین می توان بر روی آب استخر های باز برای یهره مندی از نور خورشید از این محصول بی نظیر استفاده کرد. طراحی این تشک بادی به مانند یک صدف بزرگ و مسطح می ماند که با داشتن چنین ظاهری می توان کارایی بالایی را ایجاد نماید. این کارایی ها به صورت زیر دسته بندی شده اند که در صورت تمایل به آن ها توجه فرمایید.


سطحی شیشه ای و مواج

تشک های بادی برای این که بتوانند محصولی طبی و راحتی را برای افراد ایجاد کنند و همچنین بتوانند در زمان قرار گیری افراد یک نشیمن راحت را برای آن ها فراهم آورند سطحشان به صورت موج مانند طراحی می شود. این سطوح ناهمسان و برآمده می تواند کمر را در حالتی نرم قرار دهد و می تواند باعث افزایش راحتی و آسایش افراد شود. در صورت استفاده طولانی مدت نیز این سطح کوچک ترین آسیبی به ستون فقرات آن ها وارد نمی کند. این محصول بدنه ای شیشه ای و شفاف دارد و به صورت تلقی زیبایی بسیار زیادی را برای تمامی افراد ایجاد می کند. این طراحی به منظور افزایش محبوبیت آن در بین متقاضیان است و می تواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این شیار ها و برآمدگی ها در کنار هم قرار دارند و مانند سطح صدف در کنار هم قرار گرفته اند اما بخشی دیگر بر روی این بدنه وجود دارد که محصل قرار گیری پاها است و می تواند آرامش بیش تری را در زمان دراز کش بر روی این سطح ایجاد نماید. به علاوه می توان از این بخش برای جا به جایی راحت محصول استفاده کرد و آن را به راحتی به داخل آب انداخت و یا از آن خارج کرد.


توخالی بودن بدنه و مراقبت ها

از آن جایی که محصولات بادی بدنه ای پوسته مانند داشته که برای استفاده لازم است به وسیله پمپ باد از باد پر شوند درون آن ها خالی می باشد و می توان فضای پشت بدنه را نیز به راحتی مشاهده کرد. این بدنه توخالی پر از هوای ناشی از باد کردن می شود و محصولی سبک را ایجاد می نماید که استفاده از آن لازمه دقت و نگهداری و رعایت نکات ایمنی بسیاری است. این گونه طراحی باعث شده تا وزن محصول پایین باشد و بر روی آب بتواند به صورت معلق قرار گیرد و باعث ایجاد فشار بسیار کم نسبت به سطح آب شود. بنابراین محصول حساسی به شمار می آید که باید از برخورد اشیاء نوک تیز به آن جلوگیری کرد و نیز در زمان شستشوی آن نباید آب گرم یا داغ را به یکباره بر روی بدنه ریخت. چرا که این کار ممکن است بدنه حساس تشک بادی را دچار آسیب نماید و با این آسیب طول عمر محصول به شدت پایین بی آید. با رعایت چنین نکاتی می توان این تشک بادی زیبا را برای استفاده طولانی مدت در آب های آرام و استخر ها مورد استفاده قرار داد.


فضایی بزرگ برای استراحت

این محصول پر فروش و باکیفیت را می توان به عنوان یک وسیله بادی برای استفاده و لذت بردن از فضای اطراف خریداری کرد و بر روی آن از محیط نهایت استفاده را برد. سطح این محصول فضای بزرگی را ایجاد می کند تا افراد به راحت بر روی آن قرار گیرند و نیز بتوانند در صورت تمایل فرزند خود را نیز بر روی آن جای دهند. این فضای بزرگ باعث شده است که فروش این تشک بادی بالا رفته و علاقه مندان به آن بیش تر شوند.


خرید

به منظور خرید تشک بادی روی آب اینتکس صدفی می توانید به نمایندگی محصولات بادی شرکت اینتکس تهران در تمامی نقاط کشور مراجعه کنید.

نوع
تفریحات آبی
تحمل وزن
180 کیلوگرم
طول
191 سانتی متر
عرض
191 سانتی متر
جنس رویه
PVC سه لایه
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
جنس کف
وینیل دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3.5 کیلوگرم
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب سنین مختلف
بسیار نرم و راحت
اقلام همراه
دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات
ارتفاع
25 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...