تشک بادی روی آب با تکیه گاه بادی

bestway 43533

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بادی جدید بست وی می تواند تشکی زیبا و در عین حال راحت برای گذراندن لحظات آرامش بخش بر روی آب باشد . این تشک بادی در بدنه اصلی خود از ترکیب رنگ های سفید و آبی به صورت طرح دار استفاده می کند که جلوه خاصی را به این محصول بخشیده است . این تشک در بخش عقبی خود دارای تکیه گاهی کشیده می باشد که سر و دست ها را در بر می گیرد و در واقع شما به حالت درازکش می توانید بر روی این محصول قرار بگیرید . طول این تشک بادی روی آب زیاد می باشد و بالغ بر 188 سانتی متر است که در این خصوص می تواند مورد استفاده افراد با قد بلند نیز قرار بگیرد . این تشک بادی در دو مدل یک نفره و دو نفره بزرگسال ساخته شده است که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصربفرد خود می باشند و مدلی جدید است که در سال 2022 توسط برند بست وی عرضه شده است . متریالی که در ساخت این محصول استفاده شده است ، پی وی سی چرمی تک لایه می باشد که از ضخامت بالایی برخوردار است و به همین خاطر وزن های بالا را بر روی خود به راحتی مهار می کند . قابلیت تحمل وزن این محصول 90 کیلو گرم است و وزن خود تشک 1.7 کیلو گرم می باشد . اگر به دنبال خرید تشک بادی با کیفیت با قیمت ارزان هستید می توانید این محصول را در الویت های خرید خود از فروشگاه اینتکس تهران قرار دهید .

  • طول : 188  سانتی متر
  • عرض : 97 سانتی متر
  • ارتفاع : 53.5  سانتی متر
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • قابلیت تحمل وزن : 90 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای نگهدارنده لیوان و بطری نوشیدنی
  • کد محصول : bestway 43533

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بادی محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین نمونه های تشک بادی روی آب سال 2022 تا به اینجای کار لقب گرفته است . این تشک بادی با توجه به ساختار کاملا استانداردی که دارد می تواند بهترین حالت را برای خوابیدن بر روی آب برای شما فراهم کند و طول این محصول 188 سانتی متر می باشد که از این رو می توان گفت برای افراد قد بلند نیز مناسب و قابل استفاده می باشد . جنس بدنه این محصول از بهترین متریال ساخته شده است و از همین رو قابل استفاده در آب های آرام و خروشان همانند دریا و حتی رودخانه ها نیز می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و مزایا و معایب آن را بازگو کنیم پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

ابتدای امر بهتر است به سراغ ساختار بدنه این تشک بادی روی آب برویم ، با نگاهی کوتاه به بدنه این محصول متوجه می شویم که تکیه گاه بادی آن دارای ارتفاع مناسبی است تا به راحتی بتواند کمر و گردن را در حالت خوابیده در بر بگیرد و با توجه به تست های صورت گرفته می توانیم بگوییم پس از استفاده با گردن درد نیز مواجه نخواهید شد . این تکیه گاه کاملا بادی می باشد به صورت منحنی طراحی شده است تا دست ها را نیز بتوانید بر روی آن قرار دهید و از نظر آرگونومی ساخت می توان این محصول را یکی از بهترین تشک های بادی روی آب بست وی دانست . ترکیب رنگی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است سفید و آبی می باشد که از مشبک های فانتزی برای طرح دار کردن بدنه استفاده شده است و ساختار جالبی را به آن بخشیده است . در بخش کناری تکیه گاه این تشک بادی یک عدد جا لیوانی در نظر گرفته شده است که برای نگهداری بطری نوشیدنی خود می توانید از آن استفاده کنید و لذت نوشیدن یک آب میوه سرد را بر روی آب به شما هدیه می دهد .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید تشک بادی روی آب باید به آن توجه داشته باشید . برند بست وی نیز در ساخت بدنه این محصول از بهترین متریال استفاده کرده است تا کیفیت ساخت بالای و کارایی مناسب را به شما هدیه دهد . این تشک بادی روی آب در هنگام استفاده بر روی آب خم و یا فرو رفته نمی شود و وزن های بالای را به راحتی می تواند بر روی خود مهار نماید و مناسب استفاده بزرگسال است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 90 کیلو گرم می باشد که با توجهبه استانداردهای جهانی است . متریال پی وی سی چرمی در ساخت بدنه این تشک بادی به کار گرفته شده است و در ساخت رویه از پی وی سی چرمی تک لایه و در ساخت بخش کف تشک از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده است .

این نوع متریال در گرمای بالای هوا نیز استحکام خود را به خوبی حفظ می کند و طول عمر بالایی دارد به همین خاطر در بخش های قبلی گفتیم قابل استفاده در دریا نیز می باشد زیرا شرجی و رطوبت هوا نیز هیچ گونه آسیبی به بدنه وارد نخواهد کرد . برای راه اندازی این محصول می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید و مدت زمانی که برای راه اندازی نیاز خواهید داشت سه دقیقه است . دریچه های باد این محصول در خالی کردن سریع باد نیز کاربرد دارند و از نوع دو طرفه هستند . وزن این تشک بادی بالغ بر 1.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کرده و به همراه خود در مسافرت ها داشته باشید . برای خرید تشک بادی روی آب ارزان بست وی می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...