تشک بادی روی آب طرح اژدها اینتکس intex 57563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح اژدها اینتکس intex 57563 با طراحی فانتزی و جذابی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای کودکان به شمار بیاید . این تشک بادی روی آب استخر توسط شرکت اینتکس تولید و برای آب های آرام مورد استفاده قرار می گیرد . جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم مقاوم شده در برابر فشار و ضربه می باشد که کیفیت ساخت بالایی دارد و با توجه به ضخامت لایه ای فوق العاده ای که دارد می توانید از آن در محیط های روباز و به زیر نور خورشید نیز استفاده کنید . برای حفظ تعادل هر چه راحت تر کودک به هنگام استفاده از این تشک بادی روی آب ، در قسمت گردن اژدها از دستگیره های پلاستیکی مقاوم استفاده شده است که در این امر کمک شایانی می کند . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 60 کیلو گرم می باشد که برای رده سنی کودک و نوجوان به خوبی استانداردسازی شده است . همچنین وزن سبک آن باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید و در مسافرت با باغ و ویلای خود برای استفاده در استخرهای شخصی به همراه داشته باشید . ابعاد این تشک بادی نیز به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه ، به خوبی کاهش پیدا کرده است و ابعاد کوچک و قابل حملی دارد . خرید این تشک بادی روی آب جذاب کودک را همین حالا می توانید از طریق روش های موجود در سایت نمایندگی تهران اینتکس ثبت و نهایی کنید .

  • طول : 201 سانتی متر
  • عرض : 191 سانتی متر
  • ارتفاع : 110 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 60 کیلو گرم
  • وزن : 1.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 57563

تشک بادی روی آب طرح اژدها اینتکس intex 57563 یکی دیگر از شناورهای بادی روی آب اینتکس می باشد که با طراحی فانتزی که دار به خوبی توانسته است تا توجه های بسیاری را به سمت خود جلب نماید . این شناور بادی اینتکس برای رده سنی کودک و نوجوان ساخته شده است که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد . طراحی زیبا و کودک پسند این محصول باعث شده تا به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به یکی از محبوب ترین های بازار در رده سنی کودک تبدیل شده است .

خرید تشک بادی روی آب برای کودکان باعث می شود تا به مانند بزرگ تر ها بتوانند در استخر آب تنی کنند و در محیطی امن قرار داده باشند . محیط های استفاده از این تشک بادی روی آب باید بدون موج باشد و بهترین محیط ها را می توان استخرهای شخصی و یا دریای آرام دانست تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . طراحی این شناور بادی اینتکس الهام گرفته شده از اژدها می باشد که زیبایی منحصربفردی دارد . در قسمت جلویی این محصول از دستگیره های نگهدارنده استفاده شده است که کاملا متصل به بدنه اصلی است و کمک شایانی به کودک در جهتحفظ تعادل به هنگام قرار گرفتن بر روی آب می کند . البته نشیمنگاه این تشک بادی نیز به صورت مواج طراحی شده است و در بخش های کناری نشیمنگاه ، بال های بادی قرار دارد که محیط مطمئن را پدیدار کرده است .

جنس بدنه این شناور بادی اینتکس از برترین و مرغوب ترین متریال بازار یعنی ، وینیل طرح چرم ساخته شده است . وینیل طرح چرمی که ضخامت لایه ای بالایی دارد و باعث می شود تا استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه داشته باشد . این تشک بادی به طور کامل در برابر نور خورشید و شرجی بالای هوا نیز مقاوم سازی شده است تا عملکرد آن دچار اختلال نشود و با خیالی راحت بتوانید از آن در محیط های روباز همانند دریا استفاده کنید و دغدغه ای در این خصوص نداشته باشید . درزهای موجود بر روی بدنه این تشک بادی به صورت کامل مقاوم سازی شده است و باز شدن درزها غیرممکن می باشد .

برای راه اندازی این تشک بادی روی آب اینتکس بر روی بدنه آن از دریچه های باد دو کاره استفاده شده است تا علاوه بر باد کردن بتوانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن بهره مند شوید . همچنین این دریچه ها به گونه ای می باشد که سرعت انتقال بالای باد را فراهم می کند و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این محصول بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد و در این راه کار سختی پیش رو نخواهید داشت . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن یک برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود و در صورت عدم داشتن پمپ باد می توانید به راحتی پمپ باد را به صورت مجزا و صرف هزین های کم از نمایندگی اینتکس تهران خریداری نمایید .

وزن این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 1.5 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن به نسبت سایر تشک های بادی روی آب دارد . این تشک بادی قابلیت تحمل وزنی برابر با 60 کیلو گرم است که فراتر از استاندارد های تشک های بادی روی آب رده سنی کودک است و در رده سنی نوجوان نیز با خیالی راحت می توانید از آن بهره مند شوید . این تشک بادی روی آب جدید اینتکس با ارزان ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش حرفه ای ار طریق فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...