تشک بادی روی آب فانتزی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیل
  • تحمل وزن: 140 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
32%
630,000
430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب فانتزی ، شما عزیزانی که به آب خیلی علاقه دارید و در فصل تابستان دریا می روید و یا علاقه به آفتاب گرفتن دارید ما محصولی بی نطیر و پرکاربرد برایتان در نطر گرفته ایم. با خرید تشک بادی روی آب، تفریحی جذاب و مفرح داشته باشید ، با دراز کشیدن بر روی تشک بادی روی آب زیر نور خورشید لذت ببرید. این تشک بادی روی آب با طراحی جدید در سال 2015 به بازار عرضه شد، کیفیت فوق العاده و زیبایی خاص این تشک بادی مطمعنا بسیار پر طرفدار بوده و مورد توجه عزیزان با سلیقه قرار می گیرد.بر روی تشک بادی دو عدد جا لیوانی در دو طرف و دستگیره برای حفظ تعادل تعبیه شده است، جنس تشک بادی روی آب از  PVC فوق العاده ضخیم و مقاوم دو لایه ساخته شده است، تشک بادی روی آب از ترکیب رنگی سرمه ای و سفید تهیه شده است،تشک بادی دارای خطوط موازی از قسمت پایینی تا بالای پشتی تشک، قابل استفاده به عنوان مبل بادی در منزل و پیک نیک و مسافرت برای راحتی بیشتر مصرف کننده باشد. این تشک بادی مخصوص روی آب دو تکه بوده و قسمت پشتی و یا زیرین مسئولیت نگه داری و حفظ تعادل را بر عهده دارد، به علاوه به واسطه آن ظاهر تشک بسیار جلوه پیدا کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

تشک بادی روی آب فانتزی

تشک های بادی روی آب نسل جدید محصولات بادی و تفریحی بوده که در انواع مختلف برای استفاده تمامی رده های سنی طراحی و تولید شده است. این گروه از محصولات تنوع گسترده ای داشته به طوری که می توانید با در نظر گرفتن سلیقه خود و همچنین نیازی که دارید یک نمونه را انتخاب و خریداری کنید. یکی از ساده ترین انواع تشک بادی روی آب که بدنه ای طبی و راحت نیز داشته تشک بادی روی آب فانتزی نام دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید تا پایان این بخش همراه با ما شوید.

تشک بادی روی آب فانتزی | نمایندگی اینتکس


طراحی ساده و طبی تشک بادی روی آب

یکی از مهم ترین مواردی که نیاز بوده در زمان خرید تشک بادی روی آب به آن توجه شوید مربوط به بخش طراحی بدنه محصول بوده که هم وابسته به سلیقه شما بوده و هم در صورت استاندارد بودن می تواند راحتی شما را در زمان استفاده مهیا کند. شرکت اینتکس با در نظر گرفتن این موارد بوده که تشک بادی روی آب فانتزی را طراحی و تولید کرده است. این تشک بادی روی آب ساختاری مستطیل شکل داشته که بر روی بدنه آن یک عدد دریچه باد جهت راه اندازی سریع تعبیه شده تا از طریق و با استفاده از یک پمپ باد مخصوص اینتکس این محصول را در زمانی کمتر از سه دقیقه برای استفاده راه اندازی کنید. ظاهر این محصول کاملا ساده و تک رنگ بوده اما در تنوع بالای رنگبندی بدنه تولید شده به طوری که شما می توانید با در نظر گرفتن علایق خود یک نمونه را انتخاب کرده و لذت ببرید. این محصول سایزی بزرگ داشته و غالبا به صورت درازکش بر روی سطح اب مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل بوده نیاز به طراحی بدنه ای طبی و راحت داشته تا در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشید. بر روی بدنه اصلی این محصول خطوط مواج و موازی به چشم خورده که موجب ایجاد یک ساختار طبی و نرم شده و به دلیل ایجاد گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن شما در زمان استفاده جلوگیری خواهد کرد. در بخش بالایی این محصول نیز یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا از این طریق بتوانید به راحتی بر روی بدنه این محصول دراز بکشید. زیرا این بالش بادی استاندارد بوده و می تواند تمامی فضای خالی میان گردن و بدن شما را پوشش داده تا ستون فقرات شما در حالت نرمال خود حفظ گردد.


کیفیت و طول عمر تشک بادی روی آب

افراد در زمان خرید تشک بادی روی آب به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته و بتوانند از محصول در سال های طولانی استفاده کرده و لذت ببرند. از سوی دیگر میزان کیفیت بدنه این گروه از محصولات در زمینه سلامتی و ایمنی شما در زمان استفاده و همچنین طول عمر بدنه محصول بسیار موثر می باشد. شرکت اینتکس با در نظر گرفتن این مورد بوده که بدنه اصلی تشک بادی روی آب فانتزی را از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده است. کف این محصول با سطح اب در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل کرده به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع پی وی سی دولایه تولید می کنند. این نوع جنس بدنه باداوم بوده و تحت تاثیر تغییرات شرایط آب و هوایی قرار نخواهد گرفت. به همین دلیل بوده که از این محصول می توانید در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده به راحتی استفاده کنید. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز هرگونه آسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه تشک بادی روی آب فانتزی را مجدد ترمیم و برای استفاده مهیا سازید.


سایز و تحمل وزن بدنه تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب فانتزی یک محصول مستطیل شکل بوده که برای استفاده یک نفر بزرگسال در آب های آرام طراحی و تولید شده است. طول این محصول 183 سانتی متر و عرض آن 69 سانتی متر بوده و تنها 25 سانتی متر ارتفاع داشته تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن مجاز به بدنه محصول از غرق شما داخل اب اجتناب کند. وزن بدنه این محصول تنها 3 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که شما می توانید در زمان سفر نیز این تشک بادی روی آب را به همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و تشک بادی روی آب فانتزی می توانید وزنی بالغ بر 140 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند.


خرید تشک بادی روی آب

برای خرید تشک بادی روی آب فانتزی و یا سایر نمونه های تشک بادی روی آب اینتکس و بست وی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نوع
مستطیل
تحمل وزن
140 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVCطرح چرم
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
دارای رنگبندی
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...