تشک بادی روی آب کودک طرح دلفین اینتکس intex 58535

intex 58535

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح دلفین اینتکس intex 58535 با شکل ساختاری فانتزی و زیبایی که دارد مناسب برای استفاده کودکان بالای سه سال است . این تشک بادی آبی اینتکس با کیفیت ساخت بالایی که دارد می تواند تشکی امن برای استفاده در روی آب های آرام باشد . دستگیره های تعبیه شده در بخش جلویی این تشک بادی به کودک کمک می کند تا به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کند . متریالی که در ساخت این تشک بادی روی آب به کار گرفته شده است ، وینیل طرح چرم مرغوب می باشد که برند اینتکس در بسیاری از محصولات ضد آب خود استفاده می کند . با توجه به بکارگیری این متریال می توان گفت که قابلیت تحمل وزن این محصول به خوبی افزایش پیدا کرده است و به 70 کیلو گرم رسیده است که قابل رقابت با تشک های بادی روی آب بزرگسال نیز می باشد . این متریال انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و این امر باعث می شود تا در هنگام جمع آوری این تشک بادی حجم آن به خوبی کاهش پیدا کند و برای جا به جایی آن مشکلی نداشته باشید . وزن این محصول 2 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد . برای باد کردن این تشک بادی اینتکس مدت زمان دو الی سه دقیقه ای را نیاز دارید و در این راه می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده نمایید . خرید این تشک بادی جذاب را همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی فروش محصولات اینتکس در ایران تجربه کنید .

  • طول : 175 سانتی متر
  • عرض : 66  سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن  : 70 کیلو گرم
  • وزن : 2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • کد محصول : intex 58535

تشک بادی روی آب کودک طرح دلفین اینتکس intex 58535 با طراحی فانتزی و کودک پسندی که دارد به خوبی می تواند توجه افراد را به خود جلب نماید . این شناور بادی کودک اینتکس در سال جدید میلادی معرفی شده است و در رنگبندی های گوناگونی می توان آن را مشاهده کرد اما در این بخش یکی از فانتزی ترین طرح ها را برای شما فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش داشته باشید . در ساخت بدنه این محصول از مرغوب ترین متریال استفاده شده است تا علاوه بر عملکرد فوق العاده ، امنیت کودک تان نیز به خوبی حفظ شود و با خیالی راحت بتوانید از تشک بادی روی آب اینتکس در استخر و دریا استفاده کنید . اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی روی آب مطمئن و البته مقرون به صرفه هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از جدیدترین و پرفروش ترین مدل ها را به شما معرفی نماییم .

تشک بادی روی آب طرح دلفین یکی از پرمصرف ترین تشک های بادی رده سنی کودک می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . این تشک بادی روی آب ، جدیدترین مدل این محصول می باشد که کیفیت ساخت بالایی دارد و با توجه به عملکرد فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می دهد ، به خوبی امنیت کودک را نیز درآب های آرام حفظ می کند . توجه داشته باشید که این تشک بادی به صورت استاندارد قابل استفاده بر روی آب های آرام و همچنین نیمه آرام می باشد و در هنگام استفاده مراقب کودک تان باشید .

البته برای حفظ هر چه راحت تر تعادل کودک تان بر روی آب در بخش جلویی آن ، دستگیره های نگهدارنده ای تعبیه شده است که از جنس پلاستیک فشرده می باشد و به خوبی به بدنه شناور متصل شده است . این دستگیره ها کمک شایانی به حفظ تعادل کودک می کند و فشار بالایی را بر روی خود به راحتی می تواند مهار نماید . این محصول باله ها و دم بادی می باشد که به خوبی به عنوان تکیه گاه برای کمر کودک استفاده می شود تا فضایی دوست داشتنی را به وجود آورد . برای باد کردن این تشک بادی اینتکس نیز کار خستی پیش رو نخواهید داشت ، زیرا چند دریچه بر روی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت .

این دریچه های باد به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن ، در جهت تخلیه باد نیز به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید . لازم به ذکر است که به همراه این تشک بادی روی آب ، پمپ باد وجود ندارد و می توانید تمامی لوازم جانبی را به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت خریداری کنید . البته شرمت تولید کننده این محصول یک عدد برچسب تعمیرات درون بسته بندی قرار داده است که در مواقع ضروری به خوبی عملکرد خود را به نمایش می گذارد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی روی آب کودک بالغ بر 70 کیلو گرم می باشد که به نسبت میانگین تشک های بادی روی آب بسیار ایده آل و فراتر از استاندارد می باشد و در سنین نوجوان و جوان نیز می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید .

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه داشته باشید تا برای استفاده هر چه بهتر پیش زمینه ای ایجاد شود . مواد اولیه ای که در ساخت این محصول به کار گرفته شده ، از وینیل ضخیم طرح چرم می باشد که کیفیت محصول را به خوبی افزایش داده است و علاوه بر قابلیت تحمل وزن بالا در برابر فشار ، ضربه و نور خورشید نیز به خوبی مقاوم سازی شده است .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...