تشک بادی روی آب یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

تشک روی آب پی وی سی با دوام و راحت برای استفاده در روی آب و آفتاب گرفتن و یا در خشکی کنار استخر و دریا و ... . رنگ نوار حاشیه: قرمز و آبی است.  تشک روی آب برای استفاده در حالت شناور و در کنار آب،دارای دو مخزن مجزای هوا بالش بزرگ دارد که از درد گردن جلوگیری میکند. برای راحتی بیشتر دو دستگيره در طرفین تشک دارد و سطح موجدار آن از سر خوردن جلوگیری میکند. برچسب مخصوص تعميرات دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کردهو برای خرید تشک روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی روی آب یک نفره

تشک بادی روی آب یک نفره یکی دیگر از محصولاتی می باشد که برای تفریحات آبی طراحی و تولید شده است و می تواند مورد استفاده تعداد زیادی از افراد قرار بگیرد که تمایل دارند از فضای آب ها نهایت استفاده را ببرند. در فصول گرم سال افراد مختلف به مسافرت می روند و یا تمایل بیش تری به آب تنی پیدا می کنند و با این کار احساس رضایت و خشنودی دارند. این مسافرت ها ممکن است به مناطقی باشد که در آن جا آب هایی مانند دریا و یا رودخانه و دریاچه قرار دارد و یا محلی باشد که دارای استخر است. این تفریحگاه ها می تواند ساعت هایی را برای افراد پر کند که به شادی و خوشحالی آن ها کمک می کند. در این آب ها نیز امکان استفاده از تشک های بادی وجود دارد و به همراه داشتن آن ها نیز برای شادی بیش تر مناسب است. برای آشنایی بیش تر با تشک بادی روی آب یک نفره با ما همراه باشید.


کاربرد دو کاره

برخی از تشک های بادی قابلیت استفاده در آب را داشته و می تواند ساعت ها بر روی آب به صورت معلق قرار بگیرند. این تشک های بادی ضد آب می باشند و از این رو می توانند حالت شناور را حفظ نمایند. برخی دیگر نیز علاوه بر سطح آب می تواند مورد استفاده در خشکی و حاشیه آب ها قرار گیرد. این تشک بادی نیز جزو این دسته می باشد که علاوه بر آب می توان برای استراحت و یا آفتاب گرفتن در حاشیه استخر و یا دریا نصب شود و از این طریق کارایی بالایی را برای افراد ایجاد نماید. در خشکی می توان به منظور استراحت بعد از یک شنای عالی استفاده شود و بر روی آب می توان در ایمنی کامل خستگی در نمود و مجدد برای شنا آماده شد. اما یکی دیگر از استفاده های مهم این تشک بادی این می باشد که می توان آن را برای حمام آفتاب آماده کرد و از این طریق به پوست خود مقدار زیادی ویتامین وارد کرد و این گونه از فضا لذت برد.


محفظه هوا استاندارد

در بخش ی از بدنه که شامل دو قسمت نیز است محفظه هایی برای ورود هوا به داخل پوسته بدنه وجود دارد که یکی بخش بالش بادی سرخود را پر می کند و دیگری بدنه کلی محصول را آماده استفاده می نماید. این محفظه باد از جنس پلاستیک بوده و یک در پوش کوچک دارد و با این کار می تواند باد را برای همیشه در داخل محصول نگه دارد مگر در زمانی که خود فرد قسط خالی نمودن بدنه را دارد که می توان این کار را به راحتی با باز کردن این محفظه انجام داد و باد را به طور کامل تخلیه نمود. محفظه هوا به صورت کاملا استاندارد ساخته شده است و میزان باد ورودی را تنظیم می کند و در شرایط کم و زیاد شدن فشار باد درون محصول از خروج باد جلوگیری می کند و یک هماهنگی بالایی را در داخل بدنه ایجاد می نماید.


روش راه اندازی و نصب

برای استفاده از محصول نیاز به آموزش خاصی به جهت راه اندازی وجود ندارد و تنها می توان به وسیله یک پمپ باد این کار را انجام داد. یک عدد پمپ باد دستی به همراه تشک بادی وجود دارد که امکان راه اندازی سریع پس از خرید را برای افراد فراهم می کند و به صورت رایگان در اختیار خریدار قرار می گیرد و برای داشتن آن نیازمند پرداخت مجدد هزینه وجود ندارد. این مزیتی مهم در به صرفه بودن خرید تشک بادی می باشد که امکان آن را فراهم می کند تا با پرداخت هزینه ای کم محصولی خاص و منحصر به فرد را دارا بود.


خریداری محصول

خرید تشک بادی روی آب یک نفره تنها از طریق نمایندگی اینتکس تهران در سراسر کشور امکان پذیر است و می توان از این طریق محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمود و از مزیت های آن بهره مند شد.

نوع
مستطیلی
تحمل وزن
80 کیلوگرم
طول
188 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی مترتا بالش تکیه گاه
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه بادی
وزن
1.5 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای بالش بادی سرخود
دارای 4 کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...