تشک بادی مخصوص استخر دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • وزن: 2 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره مخصوص استخر یکی از بهترین روش ها برای رفع خستگی و استراحت کردن بخصوص برای روح و روان آب تنی کردن و نشستن در کنار آب می باشد . به همین منظور شرکت جیلونگ یک تشک بادی روی آب دو نفره را طراحی کرده است تا بتوانید باخیالی آسوده و برای مدت زمان زیاد نه تنها در کنار آب بمانید بلکه بر روی آن شناور بمانید و بر روی امواج دریا بالا و پایین بروید و به استراحت کردن بپردازید . این محصول علاوه بر اینکه باعث رفع خستگی شما می گردد سبب خواهد شد تا شما روحیه ای مضاعف را بگیرید و شور و نشاط را در شما بوجود آورد و به اصلاح با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهید . شرکت سازنده برای اینکه محصول ازطول عمر بالایی برخوردار شود در مواد بدنه تشک از PVC طرح چرم استفاده کرده است و کف ان موج دار می باشد که احساس بهتری را به هنگام استفاده به فرد می رساند . ضمنا در قسمت بالای تشک یک بالش بادی تعبیه شده که می توانید از آن استفاده کنید . این تشک بادی دونفره تا وزن 160 کیلوگرم را قادر خواهد بود تحمل نماید . و در پایان پیشنهاد میگردد که خود را ازین محصول با کیفیت و بسیار راحت بی نصیب نگذارید و برای انتخاب آن زمان را هدر ندهید . این محصول زیبا را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

تشک بادی مخصوص استخر دو نفره

تشک بادی مخصوص استخر دو نفره با داشتن رنگ های شاد و شیشه ای بر روی سطح بدنه خود و بخش کف توانسته مورد علاقه و محبوبیت تعداد زیادی از افراد قرار بگیرد و می تواند راحتی و آرامش را برای افراد استفاده کننده ایجاد کند. این تشک بادی دو نفره می باشد و برای استفاده دو فرد به طور همزمان مناسب است و توانسته در مدت زمان کوتاهی از تولید کیفیت و مرغوبیت خود را به اثبات برساند و محصولی بی نقص را برای افراد مختلف فراهم می آورد. تشک های بادی برای لذت بردن در قرار گیری بر روی سطح آب است و افراد را در حالت شناور قرار می دهد و در این زمان مانع از فرورفتگی آن ها به داخل آب می شود و می تواند در مدت زمانی زیاد این حالت را حفظ نماید. برای استفاده از این محصول نیازمند دانستن کارایی آن هستید و می بایست اطلاعاتی دقیق درمورد آن داشته باشید این اطلاعات به صورت زیر آمده است.


زیبایی ظاهری بدنه

سطح این تشک بادی را طراحی برآمده و فرورفته فراگرفته است و این نوع طراحی در طبی بودن محیط نقش بسیاری داشته و می تواند نشیمن راحت و نرمی را در زمان لذت بردن از اطراف برای مصرف کننده ایجاد نماید. این محصول علاوه بر ساختمانی نرم و لطیف دارای رنگبندی و رنگ آمیزی جذاب و متنوعی نیز می باشد و در هر فرورفتگی یک رنگ جذاب و خاص ایجاد شده است و می تواند ظاهری خاص را برای آن فراهم آورد. این بدنه به این گونه است که در هر ردیف فرورفتگی یک رنگ ایجاد شده است و تمامی آن ها در زمینه ای تلقی مانند و ضخیم و دارای ارتفاع قرار گرفته اند. در بالاترین جای این تشک بادی یک قسمت وحود دارد که فروررفته می باشد و می تواند جایی مناسب برای قرار گیری پاها باشد. همچنین می توان این بخش را به عنوان جایی برای گذاشتن بالش های بادی جدا در نظر گرفت و برای حالت درازکش افراد راحتی بیش تری را فراهم کرد.


ضخامت و دوام بدنه

این محصول بادی و زیبا برای دو فرد تهیه شده است که ضخامت بالایی دارد و می تواند انواع فشار ها و ضربه ها را تحمل کند و نیز می تواند فشار وزن را در سطح کامل محصول پخش کند و مانع از فرورفتگی بدنه در آب بشود. این گونه طراحی برای علاقه مندان به تفریح های آبی مناسب است و تمامی سازگاری ها را برای این کار ایجاد نموده است. این بدنه دارای ضخامت بالا است و از جنس پی وی سی می باشد که در بخش کف دو لایه بوده و می تواند وزن افراد را متحمل شود. در زمان قرار گیری این افراد به صورت همزمان محصول مقاومت خود را نشان می دهد و در ارتباط مستقیم با آب می تواند دوام بالایی را ایجاد نماید. این دوام بالا برای استفاده طولانی مدت و ایجاد طول عمر بالا موثر است و می توان آن را برای سال های طولانی مورد بهره برداری و استفاده قرار داد.


مراقبت از محصول

این تشک بادی با دوام دارای ابعاد 191 سانتی متر در طول است و 137 سانتی متر در عرض دارد و می تواند 160 کیلوگرم را تحمل کند. بدنه مورد نظر دارای وزن 2 کیلوگرم است که با توجه به وزن ناچیز و بدنه بادی و توخالی می بایست مراقبت های لازم را برای آن داشت و توانست محصول را برای سال های زیاد مورد استفاده قرار داد. این مراقبت و نگه داری در واقع لازم و ضروری برای هر محصول بادی است و توجه به بدنه بادی مهم تلقی می شود. بدنه را نباید با اشیاء نوک تیز برخورد داد و همچنین نباید حرارت بالایی را نزدیک این محصول بادی نمود. با رعایت این چنین مواردی محصولی بادی و زیبا برای طول عمر بالا می توان داشت.


خرید

به منظور خرید تشک بادی مخصوص استخر دو نفره به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نمایید و محصول را از این طریق خریداری کنید.

تحمل وزن
160 کیلوگرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای 36 حفره در نشیمنگاه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...