تیوپ بادی اینتکس با ابعاد 20×122

bestway 36108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی ، نجات غریق
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
  • جنس بدنه: PVC طرح چرم
1,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از پرکاربردترین وسیله های مورد استفاده در استخرها و آب های آزاد به خصوص برای افراد کم سن و سال و ناوارد به ورزش شنا تیوپ بادی می باشد.

تیوپ بادی یک نفره یکی از پرکاربردترین وسیله های مورد استفاده در استخرها و آب های آزاد به خصوص برای افراد کم سن و سال و ناوارد به ورزش شنا تیوپ بادی می باشد . این وسیله کمک شایانی در یادگیری ورزش شنا به افراد داشته و باعث خواهد شد تا آنها از بزرگترین ترس که همان غرق شدن در آب می باشد را فراموش کنند و با اعتماد به نفس بالا به شنا کردن بپردازند و بعد از اینکه روش دست و پا زدن و طریقه شناور ماندن را یادگرفتن بدون کمک گیری از این وسیله به ورزش کردن بپردازند . البته این تیوپ بادی مخصوص افراد 3 الی 9 سال ساخته شده وبرای افراد بزرگسال پاسخگو نمی باشد . این تیوپ با داشتن ظاهری زیبا مورد پسند کودکان بوده و جنس این تیوپ نیز از PVC طرح چرم ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا باعث احساس رضایت بیشتری درهنگام استفاده خواهد شد . به همراه محصول برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد تا درهنگام آسیب دیدگی بتوان از آن استفاده نمود و مشکل تیوپ را برطرف نمود .

نوع
تفریحی ، نجات غریق
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
1 کیلوگرم
تحمل وزن
90 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای طراحی بسیار زیبا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...