حلقه شنا بادی اینتکس

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس

فروش انواع حلقه شنا بادی یا تیوپ بادی اینتکس کودک و بزرگسال برای استخر و شنا در انواع مختلف و سایز های گوناگون ، با بهترین قیمت و کیفیت در نمایندگی اینتکس تهران مرکز فروش محصولات بادی در ایران و تهران ، برای خرید حلقه های شنا بادی کودک و بزرگسالان در این دسته بندی میتوانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. 

حلقه شنا بادی کودک

اولین بحث از این مطلب را به بررسی مدل های مختلف حلقه شنا بادی کودک اختصاص داده ایم. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصولات هم تنوع بسیار زیادی دارند و هم مدل های جذابی را از این دسته محصولات در بازار می توانید مشاهده کنید که باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید برای فرزند خود خرید این دسته از محصولات را در اولویت قرار دهید. در همین راستا باید در ابتدا به این مسئله اشاره کنیم که محصولاتی که مناسب برای سنین کودکان هستند عموما از نظر شیوه طراحی دارای ساختار هایی هستند که خانواده ها بتوانند با در نظر گرفتن سلیقه کودک خود نیز اقدام به تهیه این محصولات کنند. شما می توانید مشاهده کنید که عموما حلقه های شنا بادی دارای ساختاری گرد هستند که این ساختار گرد در بیشتر محصولات به چشم خواهد خورد و ممکن است که محصول مورد نظر شما این ساختار گرد را دارا نباشد.

برای مثال شما می توانید مشاهده کنید که اکثر تیوپ های بادی شنا که در اختیار کودکان قرار می گیرد با بهره مندی از طرح های مختلف در بازار وجود دارد. حلقه های شنا با طرح های مرد عنکبوتی ، باب اسفنجی ، میکی موس ، انگری بردز و ... نیز از محبوب ترین طرح هایی هستند که شما می توانید بر روی این تیوپ های بادی شنا کودکان آن ها را به راحتی مشاهده کنید. هم چنین این محصولات ممکن است که دارای ساختار های جذاب دیگری هم باشند. در واقع ممکن است یک حلقه شنا بادی کودک تنها دارای یک ساختار گرد ساده نباشد و طرح های دیگری را دارا باشند. برای مثال شما می توانید حلقه های شنا با طرح میوه آناناس و ... را هم مشاهده کنید که شرکت های تولید کننده این محصولات نیز سعی کرده اند تا با یک طراحی شیک محصول را از ساختار گرد و ساده خارج کنند.

هم چنین از نظر ابعاد نیز شما می توانید مشاهده کنید که به طور میانگین این محصولات دارای قطر های 90 تا 100 سانتی متری هستند. این مقدار و اندازه ها حال ممکن است مقداری بیشتر و یا کمتر باشد که بستگی به سنین مورد استفاده آن تیوپ بادی استخر دارد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که از نظر ارتفاع هم این حلقه های شنا بادی دارای ارتفاع های 20 سانتی متری به طور میانگین هستند که مقداری استاندارد خواهد بود. هم چنین از نظر وزن هم این محصولات به دلیل این که مناسب برای سنین کودکان هستند دارای وزن های کمی می باشند و عموما کمتر از یک کیلو گرم وزن دارند که این نکته باعث شده تا به ساده ترین حالت حتی خود کودک هم بتواند اقدام به حمل و نقل این محصولات کرده و از محصول در شرایط مورد نظر به راحتی استفاده کند.

مسئله مهم دیگر در این محصولات بهره مندی از طناب نجات و همین طور دستگیره هایی بر روی این دسته از حلقه های شنا بادی می باشد که کودک شما قادر است به ساده ترین شکل ممکن از این موارد نیز در جهت حفظ ایمنی و سلامت خود هم استفاده کرده و لذت ببرد. مسئله دیگری هم که می توان در خصوص این حلقه های شنا و طراحی صورت گرفته در آن ها عنوان کنیم بحث محصولاتی است که با ساختار های شورتی طراحی شده اند. در این دسته از محصولات نیز کودک قادر است به راحتی در داخل فضای ایده آل این محصولات قرار گرفته و تنها پای کودک در داخل آب قرار داشته باشد که قطعا ایمنی را دو چندان بیشتر از بقیه محصولات خواهد کرد و عموما این محصولات برای سنین کمتر از سه سال استفاده می شود که نوع دیگری از محصولات محبوب در میان خانواده ها خواهد بود.

حلقه شنا بادی بزرگسال : در بخش قبل در خصوص حلقه های شنا بادی مناسب برای سنین بزرگسال صحبت کردیم. حال در این بخش باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این حلقه های شنا بادی برای سنین برگسال هم طراحی و تولید شده اند و این امر باعث شده تا افراد بزرگسال هم بتوانند از این دسته از محصولات استفاده کنند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک سری از این محصولات هم در ساختار های ساده و هم در موارد طرح دار برای سنین بزرگسال هم در بازار وجود دارد که از نکات مثبت این محصولات به شمار خواهد رفت.

اگر بخواهیم به صورت دقیق تری به این محصولات هم اشاره کنیم باید عنوان کنیم که محصولات به چند دسته تقسیم می شوند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارا خواهد بود. برای مثال شما یک سری حلقه شنا بادی ساده را می توانید در بازار مشاهده کنید که تنها دارای رنگ های یکدست نظیر طلایی ، نقره ای و ... هستند که این نکته باعث شده تا بتوانید بدون نگرانی از بابت طرح دار بودن محصول از یک حلقه شنا بادی برای خودتان هم استفاده کنید. هم چنین ممکن است که محصول مورد نظر شما از نظر طراحی دارای یک طیف رنگی خاص باشد که این مسئله نیز جذابیت های این محصولات را افزایش خواهد داد.

در کنار این نکات شما می توانید مشاهده کنید که شرکت های تولید کننده محصولات بادی و خصوصا حلقه های شنا سعی کرده اند تا خلاقیت به خرج داده و تنها محصولات گرد را در سنین بزرگسال تولید نکنند. برای مثال شما می توانید مشاهده کنید که یک سری حلقه شنا با ساختار های چند ضلعی و با طرح هایی نظیر ستاره و ... هم تولید شده است که باعث شده تا شما بتوانید از محصولات بادی خلاقانه اینچنینی هم استفاده کرده و لذت ببرید. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که یک سری امکانات هیجان انگیز نیز بر روی این محصولات در سنین  بزرگسال به چشم می خورد. برای مثال ممکن است که حلقه شنا شما دارای تکیه گاه باشد. در واقع وجود این تکیه گاه در بخش های انتهایی این محصولات باعث می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن پس از قرار گیری بر روی آب به این ناحیه نیز تکیه داده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

هم چنین ممکن است که محصول مورد نظر شما همانند محصولاتی که برای سنین کودکان هم تولید می شود دارای دستگیره حمل و نقل و همین طور طناب نجات هم باشد که این مزیت هم در این محصولات به چشم می خورد. این موارد نیز همگی از خصوصیات فوق العاده ای است که یم حلقه شنا بادی بزرگسال می تواند در اختیار شما قرار دهد. هم چنین از نظر ابعاد نیز باید به چند نکته در خصوص این محصولات اشاره کنیم. محصولات سنین بزرگسال از نظر ابعاد عموما از ابعاد کودکان دارای اختلاف ابعاد هستند و شما در این محصولات می توانید ابعاد و اندازه های 120 سانتی متری به بالا را مشاهده کنید که باعث می شود به بهترین شکل ممکن بتوانید از این حلقه های شنا استفاده کنید.

دسته‌بندی