تیوپ بادی مخصوص استخر اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تیوپی
  • تحمل وزن: 80 کیلوگرم
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ یا تشک بادی روی آب مناسب برای افراد کم سن وسال و کسانی که آشنایی به شناکردن ندارند و یا به هر دلیلی امکان رفتن به داخل آب به تنهایی را ندارند می توانند از یک تیوپ بادی استفاده کنند تا براحتی به شنا کردن و لذت بردن از تفریحات آبی بپردازند. این تیوپ بادی از جنس PVC  با روکش طرح چرم ساخته شده است . این تیوپ برای راحتی کار درهنگام استفاده دو عدد دستگیره در روی آن تعبیه شده است که باعث حفظ تعادل روی آن خواهد شد . وزن تیوپ هم بسیار سبک درنظر گرفته شده تا هنگام جابجایی و حمل آن مخصوصا در داخل استخر مشکلی بوجود نیاید . از این تیوپ حتی می توانید برای تمرین کردن و یادگیری شنا و  ماندن روی آب استفاده لازم را ببرید . راه اندازی تیوپ در کمترین زمان امکان پذیربوده و با استفاده از پمپ بادی همراه آن به راحتی آن را باد نمایید . وزنی که می تواند تحمل کند بالغ بر 80 کیلوگرم می باشد . و به همراه خود برچسب تعمیرات اینتکس  و دفترچه راهنما دارد . تیوپ بادی برای استفاده در استخر در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور ، 

شناور بادی یک نفره طرح مبل آبی رنگ اینتکس مدل دیگری از شناور های بادی طرح مبل جدید 2022 برند بست وی می باشد که دارای دو رنگ آبی و سبز بوده و فروشگاه اینتکس تهران برای خرید شناور بادی در رنگ دلخواه شما ، هر دو مدل را موجود کرده است . این شناور بادی رنگ آبی داشته و بسیار زیباست . این شناور دارای طول 152 سانتی متری و عرض 99 سانتی متری است . شناور های بادی با توجه به ابعادشان است که می توانند وزن های مختلف را تحمل کنند . شناور بادی یک نفره طرح مبل آبی رنگ بست وی می تواند 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند و بهتر است که افراد سنگین تر از مدل های دیگر استفاده کنند . البته عمدتا وزن بزرگسالان زیر 90 کیلوگرم بوده و به راحتی می توانند از شناور بادی یک نفره طرح مبل آبی رنگ بست وی استفاده کنند . این شناور بادی طراحی شبیه به مبل دارد و برای آن تکیه گاه در نظر گرفته شده است ، به همین دلیل می توانید راحت تر از شناور بادی استفاده کنید و حتی برای تعادل بهتر خود از دستگیره های کناری شناور کمک بگیرید .

تیوپ بادی مخصوص استخر اینتکس

تیوپ بادی مخصوص استخر اینتکس در طرحی ساده می تواند اسباب شادی و نشاط بازی های آبی را برای افراد مختلف ایجاد نماید. این محصول بادی بسیار مهیج کی باشد و می تواند برای افزایش انرژی افراد به ویژه کودکان به کار برود و نیز می تواند برای بازی های گروهی از تعدادی از این تیوپ بادی استفاده مرد و به بازی های مختلف پرداخت. بخش از این محصول برای قرار گیری به حالت شناور بر روی آب ایجاد شده است و می تواند با وجود وزن سبک و ناچیز خود بر روی آب به حالت معلق قرار گیرد. این محصول در آب های مواج نیز نقش مهمی دارد و می تواند باعث شور و هیجان اعضای یک بازی دست جمعی بشود. بدنه این محصول نیز سازگاری کامل با قرار گیری بر روی آب داشته و می تواند در ارتباط مستقیم با آب غیر قابل نفوذ است. در ادامه برای آشنایی بیش تر با این محصول بادی و زیبا با ما همراه باشید.


ظاهری زیبا و کاربردی

طراحی این محصول بادی به شکلی است که بدنه ای توخالی دارد و شیشه ای نیز می باشد و در عین شفافیت می توان از داخل محصول فضای پشت آن را نیز مشاهده کرد. این گونه محصولات در حالی که شیشه ای و توخالی هستند و داخل آن ها را باد فرا گرفته است می تواند مقاومت بالایی را از خود نشان دهد و نیز دارای ضخامت زیادی در خصوص پوسته بدنه است و این شفافیت دلیلی بر نازکی بدنه نمی تواند باشد. با این حال می توان از تیوپ بادی در استخر ها و در آب هایی مانند رودخانه ها و دریا استفاده نمود و در فضایی ایمن مشغول بازی شد. همچنین می توان از بابت دوام و مقاومت آن نسبت به حرکات آب اطمینان حاصل کرد و با خیالی آسوده از این وسیله بازی استفاده نمود. رنگ بدنه این محصول به رنگ آبی بسیار روشن می باشد که در جذابیت آن نقش مهمی داشته و می تواند محصول را خاص تر و منحصر به فرد کند.


آموزش شنا برای کودکان

تیوپ بادی می تواند وسیله ای موثر در جهت آموزش ورزش شنا برای کودکان و نوجوانان باشد و برای ابتدای آموزش که افراد نمی توانند به تنهایی در آب حضور پیدا کنند بسیار مفید می باشد. این محصول را می توان در داخل استخر ها نیز مورد استفاده بهینه قرار داد و از این طریق تعدادی از افراد را با ورزش مهیج شنا آشنا کرد. این تیوپ بادی ایمنی لازم را برای این گونه افراد ایجاد می کند تا با حضور در آب ها تعادل خود را از دست ندهند و واژگون نشوند همچنین می تواند از این گونه اتفاقات خطرناک و ناگوار نیز جلوگیری به عمل بی آورد. در کم ترین زمان می توان با آموزش های بهینه و لازم به وسیله چنین محصولی ورزش شنا را یاد گرفت و آن را در دریا نیز بدون کمک تیوپ بادی انجام داد.


کوچک و کم جا

محصول مورد نظر دارای وزنی بسیار ناچیز است و می توان آن را حتی کودکان نیز جا به جا کرد. این تیوپ بادی زیبا دارای وزنی 1 کیلوگرمی است و برای انتقال به نقاط مختلف مشکلی را ایجاد نمی کند. با وجود چنین وزن سبکی می تواند بر روی سطح آب معلق قرار گیرد و قادر به تحمل وزن افراد تا 80 کیلوگرم می باشد. این محصول کاربردی در زمان خالی بودن از باد ابعاد بسیار کمی داشته و می توان آن را به راحتی با وسیله نقلیه خود به مسافرت ها و تفریح ها برد و این گونه فضای کمی را نیز اشغال می کند. این محصول در زمان پر بودن نیز ابعاد مناسبی داشته و می توان آن را به این صورت نیز منتقل کرد و با خود به همراه داشت. این تیوپ بادی دارای طول 150 سانتی متری است و دارای عرض 99 سانتی متری می باشد  و ارتفاعی 20 سانتی متری دارد.


خرید

روش خرید این تیوپ بادی مخصوص استخر اینتکس به صورت غیر حضوری و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس تهران است و می توان در کم ترین زمان محصول را درب منزل تحویل گرفت.

نوع
تیوپی
تحمل وزن
80 کیلوگرم
طول
150 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
20
جنس رویه
PVC شفاف و رنگی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
وزن
1 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...