حلقه بادی تیوپی روی آب اینتکس

کد intex 58889

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • طول (قطر): 123 سانتی متر
  • عرض (قطر): 123 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شناور روی آب اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

صندلی بادی روی آب یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که بسیار مناسب برای تفریحات آبی می باشد . جنس رویه این محصول از پی وی سی ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به مین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای یک تکیه گاه بسیار نرم و راحت می باشد که به راحتی این محصول افزوده است و همچنین این محصول دارای نشیمنگاه ضد تعریق و نرم می باشد که برای شما این شرایطرا فراهم میکند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . شما می توانید با تهیه یک پمپ کوچک از فروشگاه اینتکس تهران محصول خود را به راحتی باد کرده و از آن استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول دو دستگیره طراحی شده که به شما کمک می کند که تعدل شناور روی آب را حفظ کرده و از واژگونی آن جلوگیری نمایید . این تشک بادی یا صندلی بادی روی آب دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان داشته باشید و با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . از این محصول زیبا شما می توانید در استخر های بزرگ و آب های آرام استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شناور روی آب با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی روی آب گرد رنگی اینتکس ، تشک بادی برای استفاده بزرگسال می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این تشک بادی روی آب گرد دارای تکیه گاهی کوچک در بخش پشتی خود می باشد و قسمت نشیمنگاه برای قرارگیری هر چه بهتر افراد به صورت فرو رفته ساخته شده است تا حس راحت تری را در هنگام استفاده برای شما به وجود آورد . این تشک بادی دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد و با توجه به بکارگیری متریال درجه یک در ساخت توانسته است قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را به خود اختصاص دهد . این محصول دارای بدنه ای ساخته شده از متریال پی وی سی به صورت تک لایه می باشد که پرس های دستگاهی استفاده شده در بدنه ، آن را در برابر فشار و ضربه مقاوم می کند . برای راه اندازی هر چه سریعتر این محصول در بدنه آن دو عدد دریچه انتقال باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و برقی را نیز دارد . راه اندازی این محصول در مدت زمان دو دقیقه ای صورت می گیرد و برای جا به جایی آن با توجه به وزن 1 کیلو گرمی که دارد با مشکلی مواجه نخواهید شد . اگر به دنبال تشک بادی جمع و جور با قابلیت تحمل وزن بالا برای استفاده در استخر و دریا با آب آرام هستید ، پشنهاد ما به شما خرید تشک بادی روی آب گرد بست وی می باشد که می توانید آن را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

صندلی شناور روی آب اینتکس

صندلی شناور روی آب اینتکس می تواند به عنوان یک تیوپ بادی بر روی سطح آب به کار برود و نیز می توان از آن برای بهره مندی از هوای تازه و مطلوب روزهای خنک تابستان استفاده نمود. محصول مورد نظر به جهت استفاده بهینه و مناسب در تفریحات آبی به کار می رود و اسباب ایجاد شادی و نشاط و هیجان گروه های مختلف می شود و می توانند از آن در آب های آرام و استخر ها استفاده نمایند. در دریا زمانی که آب مواج است و شنا ممکن است خطرناک باشد می توان از این صندلی شناور به عنوان محصولی تفریحی استفاده نمود و در شرایط جوی بد نیز بتوان از آن بر روی سطح آب دریا استفاده کرد. صندلی شناور دارای قسمت هایی می باشد که علاوه بر ایجاد راحتی به منظور ایمنی افراد نیز به حساب می آیند و می توان با تکیه بر این کارایی با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. خصوصیات این صندلی شناور روی آب اینتکس به صورت زیر طبقه بندی می شوند:


ابعادی مناسب به جهت استفاده کودکان و بزرگسالان

این محصول بادی برای استفاده رده سنی مختلف به کار می رود و می تواند در شرایط گوناگون برای افراد بازی های مهیجی را فراهم سازد. این صندلی شناور دارای قظر 123 سانتی متری است که برای استفاده کودکان نیز به کار می رود. در داخل استخر ها برای آموزش کودکان می توان از این محصول بادی استفاده کرد و آن ها را بیش تر با آب آشنا نمود همچنین می توان به همراه والدین در عمق کم دریا مشغول بازی شوند. این محصول کاربردی برای بزرگسالان نیز بسیار مناسب و مفید می باشد به طوری که در زمان بازی های پر انرژی می توان از آن به عنوان یک محصول برای افزایش ایمنی خود استفاده کرد و نیز می توان آن را وسیله ای برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار دانست. 


بخشی برای تکیه 

در زمان قرار گیری بر روی سطح آب زمانی که می خواهید به حالت ساکن از فضای اطراف و هوا لذت ببرید بخشی برای شما درنظر گرفته شده است که یک پشتی کوچک می باشد و محلی برای تکیه دادن افراد است. این بخش در زمان استفاده می تواند فرد را در حالت استاندارد بر روی آب قرار دهد و از هر گونه کمر درد و یا گردن درد جلوگیری کند. این قسمت می تواند باعث جلوگیری از خستگی در استفاده طولانی مدت از محصول شود و تنها آرامش و راحتی را برای افراد ایجاد نماید.


دستگیره هایی محکم

در دو سمت این محصول بادی دو عدد دستگیره وجود دارد که هم می تواند برای حفظ افراد بر روی محصول به کار برود  هم می توان از آن به عنوان بخشی برای حرکت دادن صندلی شناور یاد کرد. شما می توانید در صورت لزوم به این بخش طناب متصل کنید و به محل های مختلف آن را منتقل نمایید. یکی دیگر از مزیت های وجود این دستگیره های محکم این است که می تواند تعادل کلی محصول را حفظ نموده و از واژگونی آن جلوگیری کند. چرا که با بر هم خوردن تعادل محصول افراد داخل آن نیز در زمان استفاده به راحتی به داخل آب می افتند و ممکن است خطرات بسیاری را به دنبال داشته باشد.


روش راه اندازی 

در زمان خرید شما می توانید در کم تر از چند دقیقه محصول را برای استفاده آماده کنید و آن را راه اندازی نمایید. برای این کار یک پمپ لازم است که ازطریق راه های ورودی هوا به داخل محصول بتوان باد لازم را به داخل محصول هدایت کرد و از آن بلافاصله بعد از خرید بهره گرفت. این میزان باد در بار اول باد کردن می بایست کم باشد چرا که بدنه خام بوده و دارای سفتی اولیه تولید است اما با تکرار این عمل دیگر در دفعات بعدی نیاز به کم باد کردن بدنه نیست.


روش خرید

هم اکنون می توانید با مراجعه به شرکت بزرگ اینتکس تهران این صندلی شناور روی آب اینتکس را با قیمتی مناسب و به صرفه خریداری کنید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
90 کیلوگرم
طول (قطر)
123 سانتی متر
عرض (قطر)
123 سانتی متر
ارتفاع
55 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
وزن
2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای جای مخصوص بطری
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...