حلقه شنا بادی اینتکس طرح ماهی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 77 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • وزن: 0.2 کیلو گرم
290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح ماهی با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت تلفنی اینترنتی و حضوری با گارانتی 48 ساعته تعمیر به همراه

در داخل بسته بندی محصول یک عددبرچسب تعمیرات برای رفع اسیب های احتمالی نیز وجود دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. حلقه شنا بادی اینتکس طرح ماهی از سری حلقه های بادی زیبا و پر فروش اینتکس است که با طراحی کاملا متفاوت ساخته شده است ، این محصول برای کودکان طراحی شده و علت طرح دار بودن محصول نیز به همین دلیل است تا کودک با لذت بیشتری به آب تنی بپردازد ، این حلقه شنا بادی تعادل بسیار خوبی بر روی آب دارد و می تواند کودک را با ایمنی بسیار بالا بر روی خود نگه دارد . رده سنی که برای استفاده از این محصول در نظر گرفته شده است بین 3 الی 6 سال می باشد . جنسی که این محصول از آن تولید شده است از وینیل می باشد ، وینیل از جمله اجناس درجه یک و مرغوب برای تولید محصولات بادی به ویژه حلقه های بادی و لوازم شنا می باشد که توسط کمپانی اینتکس طراحی شده است ، این جنس پوسیده و یا تضعیف نمی شود و در صورت سوراخ شدن قابلیت تعمیر دارد چرا که برچسب های تعمیراتی توسط این کمپانی طراحی شده که می تواند به خوبی حلقه بادی را ترمیم کند . وزن کلی این محصول 200 گرم بوده و حجم بسته بندی آن بسیار کم است به همین دلیل می توانید به راحتی آن را در سفر ها به همراه ببرید و حتی برای استخر رفتن بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند می توانید آن را در ساک قرار داده و حمل کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با ضمانت سلامت به فروش می رساند .

نوع
تفریحی
طول
77 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
وزن
0.2 کیلو گرم
جنس بدنه
وینیل
سنین مورد استفاده
3 تا 6 سال
رنگ بندی
آبی - بنفش
پمپ
-
نوع پمپ
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 3 تا 6 سال
قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...