حلقه شنا بادی طرح ماهی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 81 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • وزن: 200 گرم
1,090,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح ماهی با قیمت ارزان و مناسب در نمایندگی فروش محصولات بادی ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران و با ارسال رایگان با تمام نقاط کشور

حلقه شنا بادی طرح ماهی یکی از زیباترین حلقه شنا هایی می باشد که به تازگی توسط شرکت معتبر بست وی تولید و با قیمت بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با قیمت بسیار مناسب عرضه می گردد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . طراحی این محصول به گونه ای است که تعادل کودک شما را بروی آب حفظ می کند و از غرق شدن کودک شما جلوگیری می کند . این محصول به دلیل وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . از این محصول می توانید در مکان های مد نظر به راحتی به عنوان آموزش شنا کودک به راحتی استفاده نمایید . این کالا را شما می توانید به راحتی با یک پمپ باد دستی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی نمایید و از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس وینیل طرح چرم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . برای اطمینان خریداران عزیز از سالم بودن کالا خود شرکت اینتکس تهران بروی این محصول 48 ساعت مهلت تست قرار داده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید حلقه شنا با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید یک حلقه شنا کودک با کیفیت راهنمایی نمایند .

نوع
تفریحی
طول
81 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
وزن
200 گرم
جنس بدنه
وینیل طرح چرم
ابعاد بسته بندی
-
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای طراحی بدنه زیبا
قابل استفاده در استخر هائ
دارای تحمل وزن بالا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...