فلامینگو بادی اینتکس سایز بزرگ

intex 56288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 218 سانتی متر
  • عرض: 211 سانتی متر
  • ارتفاع: 136 سانتی متر
25%
4,050,000
3,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 این محصول را برای افراد خانواده و سوار شدن روی آن در داخل استخر میتوانند استفاده کنند و لحظاتی شاد و جذاب را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

فلامینگو بادی اینتکس صورتی یا تشک بادی روی آب فلامینگو با ابعاد بزرگ برای بزرگسالان ، در بین استفاده کنندگان محصولات هستند کسانی که علاقه زیادی به فانتزی بودن آن دارند و به عبارتی ساده تر ظاهر محصول برایشان بسیار پر اهمیت می باشد . شرکت اینتکس به همین منظور یک تیوپ بادی با ظاهری به شکل پرنده فلامینگو طراحی کرده است تا بتوانند رضایت این خریداران را جلب نمایند . این محصول با شکل فانتزی خود در بین بانوان و افراد کم  سن وسال بسیار محبوب می باشد که لحظات شادی را برای آنها به ارمغان می آورد . درست که ظاهر برای افراد بسیار مهم می باشد ولی این ظاهر زیبا در کنار کیفیت بالا معنا پیدا می کند . این تیوپ بادی با جنس PVC طرح ساخته شده است که در دماهای مختلف آب از مقاومت بالایی برخوردارست و تا وزن 150 کیلوگرم می تواند بدون هیچ مشکلی تحمل نماید . برای حمل آسان دستگیره برای همین کار درنظر گرفته شده است و برای تعمیر صدمات وارده به محصول یک بسته تعمیرات برای شما به همراه محصول وجود دارد .

تشک بادی روی آب فلامینگو بزرگ اینتکس یکی از بهترین ، زیباترین ، پرفروشترین محصولات بادی اینتکس در حال حاضر میباشد که مخصوص استفاده خانم ها برای تفریحات آبی میباشد ، این محصول به قدری جذاب و کاربردی است که در آمار فروش در سایت مربوطه بالاترین فروش را به خود اختصاص داده است ، دلیل آن هم ، قیمت مناسب ، بزرگ و حجیم بودن آن پس از باد شدن ، سبکی و قابل حمل بودن آن است ، از سوی دیگر طراحی این کالا که به شکل فلامینگو ساخته شده است و همچنین رنگ بندی زیبای آن توانسته است محصولی جذاب برای خریداران این کالا باشد ، در قسمت پشت فلامینگو بادی دو عدد دستگیره تعادل تعبیه و قرار داده شده است که به لحاظ ایمنی میتوانید به این محصول اعتماد کنید و براحتی در آبهای کم عمق به استفاده از آن بپردازید ، این تشک بادی روی آب ظرفیت حتی دو نفر هم دارد و تحمل وزن نیز در این تشک بادی حدود ۲۰۰ کیلوگرم است که میتوانید آنرا از سایر محصولات تفریحی روی آب جدا کنید ، جنس بدنه این تشک فلامینگو از پلاستیک پی وی سی میباشد و قسمت پشت آن هم فضای بزرگ و مناسبی برای دراز کشیدن و لذت بردن از آن روی آب استخر باشد.

بال های متصل به این تشک فلامینگو بادی به گونه ای طراحی شده است که میتواند یک نگهدارنده و ساپورت برای تعادل روی آب باشد و با خاطری آسوده میتوانید به تفریح و هیجان بپردازید . تولید کننده این محصول شرکت اینتکس میباشد که در زمینه تولید محصولات بادی در جهان جزو پرچمداران این گونه محصولات میباشد.

نوع
تفریحی
طول
218 سانتی متر
عرض
211 سانتی متر
ارتفاع
136 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
5.1 کیلوگرم
تحمل وزن
220 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
ساير ويژگي ها
مناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...