قلعه بادی کودک جامپینگ

کد intex 48257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • تحمل وزن: 27 کیلوگرم
  • طول: 132 سانتی متر
  • عرض: 132 سانتی متر
2,470,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قلعه بادی کودک جامپینگ یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

قلعه بادی کودک جامپینگ یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به طرج و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار است . رویه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا بوده به همین جهت این محصول مناسب برای سنین 3 تا 10 سال می باشد . این محصول بسیار مقاوم در برابر پرش و جامپینگ می باشد به همین سبب در صورت پرش صدمه ای به بدنه وارد نخواهد شد . این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . در بسته این محصول یک پمپ دستی برای باد کردن محصول ، یک برچسب تعمیرات برای تعمیر محصول و یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از ان استفاده نمایید . شما می توانیذ با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید قلعه بادی کودک جامپینگ با تلفن های ین مرکز تماس بگیرید . 

قلعه بادی کودک جامپینگ

قلعه بادی کودک جامپینگ | نمایندگی اینتکس

قلعه های بادی کودک هر یک دارای یک ویژگی خاص می باشند که آن ها را از یک دیگر متمایز می کند. این قلعه های بادی برای استفاده های گوناگون تولید شده اند و دارا بودن طراحی زیبا و فانتزی کودکان را به سمت این محصولات بادی جذب می کند. قلعه بادی کودک جامپینگ یک قلعه بادی با مشخصات خاص می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این قلعه بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ویژگی های ظاهری قلعه بادی

این قلعه بادی به صورت مربعی می باشد. قلعه بادی دارای کفی زرد رنگی بوده که کفی مواج دارد. کفی این قلعه بادی مناسب برای پرش و جامپینگ طراحی شده است و کودکان می توانند ساعت ها بر روی این کفی زیبا، پرش کنند و به بازی بپردازند. در چهار طرف کفی مربعی این قلعه بادی ستون های بادی به رنگ آبی قرار دارد. در بین این ستون ها نیز دیواره هایی به رنگ سبز قرار داده شده است. این دیواره ها کاملا بین ستون ها را پوشانده اند، تنها در یکی از دیواره ها یک در ورودی جهت رفتن کودک به داخل قلعه تعبیه شده است. این ستون ها و دیواره ها ضخیم بوده و به صورت پهن طراحی شده اند و هر یک دارای یک دریچه باد مجزا می باشند که راه اندازی قلعه را آسان می کند. 


ابعاد و مشخصات

طول و عرض این قلعه بادی 132 متر می باشد. ارتفاع قلعه بادی نیز معادل 107 سانتی متر است. این قلعه بادی در هنگام پرش کودک قادر است وزنی معادل 27 کیلوگرم را تحمل کند. هم چنین این محصول وزنی کم تر از 8 کیلوگرم را دارا می باشد که به سادگی قابل انتقال از محلی به محل دیگر است. 


کیفیت عالی

این قلعه بادی به توجه به دارا بودن کفی جامپینگ از بدنه ای محکم با استحکام بالا برخوردار است. قلعه بادی دارای رویه طرح چرم می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. هم چنین دارا بودن این جنس بدنه این قلعه بادی را برای استفاده در محیط های باز و در برابر نور آفتاب مناسب می کند. جنس بدنه قلعه بادی سبک می باشد که به راحتی جابه جا می شود. برای حفظ کیفیت این قلعه بادی نباید آن را در نزدیکی آتش و اشیای داغ قرار دهید زیرا این محصول قابلیت اشتعال دارد. هم چنین نباید این قلعه بادی را پس از راه اندازی در محیط های باز بر روی زمین بکشید و برای جابه جایی آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. قلعه بادی را در محیطی راه اندازی کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به داخل قلعه بادی نبرده و به بدنه قلعه بادی نزدیک نکند. این محصول مخصوص کودکان می باشد، بزرگسالان از پریدن بر روی این قلعه بادی جدا خودداری کنند. در صورت آسیب دیدن بدنه قلعه بادی جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


کاربردها

پرش از تفریحات عالی و هیجان انگیز برای هر کودکی می باشد. این قلعه بادی به کودک این امکان را می دهد تا در یک چارچوب ایمن و راحت بتواند ساعت های زیادی را به بازی های هیجان انگیز بپردازد. هم چنین کودک را از خطراتی که در هنگام بازی وجود دارند حفظ می کند. به دلیل دارا بودن دیواره های پهن، در صورت برخورد کودک با دیواره، دیواره انعطاف بالایی نشان می دهد و کودک اذیت نمی شود. دارا بودن رویه ضد حساسیت و ضد تعریق نیز از دیگر ویژگی های خاص این قلعه بادی به شمار می رود به گونه ای که پوست حساس کودکان در طول بازی دچار هیچ مشکلی نمی شود. 


روش خرید

قلعه بادی کودک جامپینگ را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. شما باید از طریق سایت اینتکس تهران اقدام کرده و این محصول را سفارش دهید تا در اسرع وقت، درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگي
تحمل وزن
27 کیلوگرم
طول
132 سانتی متر
عرض
132 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب کودکان
دارای جامپینگ
اقلام همراه
برچسب تعميرات
وزن
7.5 کیلوگرم

سلام خسته نباشید کاش میشد دیدگاه عزیزانی که در مورد مخصولات پیام گذاشتند مید خوند تا تصمیم گیری در مورد خرید مخصول آسون تر میشد

1214 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...