مبل شنی گیمینگ بزرگ

intex 5464140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,450,000
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی می تواند یک مبل فوق العاده برای افرادی باشد که ممکن است زمان زیادی را در طول روز به نشستن اختصاص دهند . از اقشاری که ممکن است بیشتر زمان خود را صرف نشستن کنند، گیمر ها می باشند ، از این رو بایستی یک مبل نرم و راحت و البته طبی انتخاب کنند که با نشستن طولانی مدت نیز به خود آسیب نزنند ، زیرا بسیاری از افراد هستند که به دلیل عدم استفاده از یک مبل طبی ، در حالت بدی نشسته و این اتفاق می تواند مشکلاتی را برای بدن به خصوص مفاصل و یا کمر به دنبال داشته باشد ، برای همین بهتر است که از مبل هایی مانند مبل شنی استفاده کنید . 

فروشگاه اینتکس مبلی را با عنوان مبل شنی گیمینگ بزرگ موجود کرده است که با توجه به نوع طراحی و البته اسم محصول ، می توان دریافت که استفاده از آن برای گیمر ها و افرادی که زیاد فیلم تماشا می کنند ، مناسب خواهد بود . این مبل همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از یک تکیه گاه بلند برخوردار است که می تواند در یک زاویه خوب بدن شما را قرار دهد تا در حالتی نیمه دراز کش ، مشغول بازی های رایانه ای و یا تماشای تلویزیون شوید . در ضمن سبک بودن مبل می تواند به شما اجازه دهد تا به آسانی مبل را جابجا کرده و در محل جدید آن را قرار دهید . برای همین حتی یک دستگیره برای مبل در نظر گرفته شده است که در تصویر نیز قابل مشاهده است . بدنه این مبل پارچه ای بوده و کیفیت فوق العاده خوبی دارد که حتی قابل شستشو بوده و می توانید آن را به روش های دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...