وان بادی استوانه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 106 سانتی متر
  • وزن: 4 کیلو گرم
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح نمو یکی از بهترین وان های بادی ساخته شده برای کودکان است که دارای طراحی بی نظیر و همچنین ساختاری متفاوت نسبت به سایر محصولات بادی

وان بادی استوانه ای طرح قلب با عمق 106  محصول کارخانه اینتایم .جنس بدنه از پی وی سی درجه یک با طرح اکواریوم  روشن .مورد استفاده در حمام و منزل و غیره .... بسیار کم حجم و به راحتی میتوان ان را جا به جا کرد . در بسته بندی این محصول یک بچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که به شما کمک می کند که در صورت صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد . شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید . 

وان بادی استوانه

وان بادی استوانه جزو بهترین و مرغوب ترین محصولات بادی اینتکس می باشد که بدنه ای محکم و مقاوم داشته و قادر به ارائه قابلیت های متعدد در زمینه های آبی و تفریحی است و می تواند برای کودکان محصولی مهیج و منحصر به فرد باشد. در روزهای گرم در منزل های آپارتمانی کودکان امکان آبتنی و بازی با آب را ندارند و نمی توانند در محیط خانه های کوچک شرایط آب بازی را داشته باشند والدین می توانند با استفاده از وان های بادی و خریداری آن ها برای فرزندان خود در حمام منزل محیط این آبتنی و آب بازی را فراهم کنند و با وجود این امکان لذت و تخلیه انرژی کودکان به وجود می آید. این محصول نیز یکی از وان بادی های شرکت اینتکس است که برای استفاده طولانی مدت در حمام و محیط های مرطوب سازگاری داشته و می تواند دوام و کارایی بالایی را نیز به وجود بیاورد و در این محیط ها امکانات لازم جهت استفاده را فراهم کند. شما می توانید برای خرید این وان بادی استوانه ای به مطالب زیر توجه کنید.


دیواره های بادی و مقاوم

این محصول خاص و منحصر به فرد دارای دیواره ای لایه ای است که بادی و خمیده بوده و بر روی هم قرار دارد و می تواند استحکام و مقاومت زیادی را ایجاد کند تا کودکان در طی سال های زیاد قادر به بهره برداری از آن را داشته باشند. این محصول به صورت سبک و کم جایی وجود دارد تا شرایط استفاده در هر محلی برای افراد فراهم باشد و بتوانند به راحتی آن را جا به جا کرده و به محل دیگری انتقال دهند. این محصول تو خالی و پر باد می باشد ولی همواره شرایطی ایجاد شده است تا فشار باد درون آن میزان و یکسان بماند و با زیاد شدن آب و دمای محیط تغییر نکند تا باعث ترکیدگی و ایجاد حادثه نشود. این محصول دیواره ای شیشه ای دارد که بر روی آن طرح های آکواریومی قرار دارد و می تواند سبب جذابیت ظاهری آن نیز شود و برای افراد یک محصول زیبا را ایجاد نماید. 


محافظت از وان بادی

برای حفظ ایمنی و حفاظت از بدنه و برای جلوگیری از صدمه به محصول می بایست برخی نکات را رعایت کرد تا در حالی که نهایت استفاده از آن را دارید بتوانید محصولی با طول عمر بالا را نیز داشته باشید و برای سال های زیاد آن را در منزل خود مورد استفاده قرار دهید. این وان بادی از آن جایی که از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است و بدنه ای پر باد دارد می تواند در برابر اشیاء تیز دچار آسیب شود و در صورت برخورد این اجسام با بدنه صدمه ای وارد شده که گاهی جبران ناپذیر است . در صورتی که این صدمه سطحی بوده و میزان کمی سوراخی باشد می توان با استفاده از چسب تعمیرات که به طور رایگان در اختیار خریداران قرار می گیرد محل حادثه را ترمیم نمود و به این صورت از آسیب کلی جلوگیری کرد. علاوه بر آن برای افزایش طول عمر محصول می بایست از ریختن آب بسیار داغ به یکباره در داخل وان بادی جلوگیری کرد چرا که با این کار بدنه دچار خرابی شده و می تواند دوام خود را از دست دهد.


حمل آسان

همان طور که گفته شد بدنه محصول بادی و توخالی است و می تواند وزنی سبک را ایجاد نماید. به همین منظور با وجود وزن بسیار سبک آن تمامی افراد می توانند این وان بادی را به محل های مختلف هدایت کرد و جا به جا کرد به علاوه با وجود چنین مزیتی می توان آن را به مسافرت نیز برد و در محل های مختلف مورد استفاده قرار داد و در هر محلی از کاربرد و قابلیت های آن بهره گرفت.


خرید

شما می توانید برای انتخاب و خرید وان بادی استوانه به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کرده و از بین محصولات بسیار این وان بادی را انتخاب کرده و خریداری کنید.

نوع
خانگی
قطر
75 سانتی متر
ارتفاع
106 سانتی متر
وزن
4 کیلو گرم
نوع پمپ باد
دستی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...