وان بادی حمام

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام

فروش وان بادی حمام در مدل های وان بادی یک نفره و وان باد دو نفره اینتکس و اینتایم با قیمت بسیار رقابتی و ارزان در سایت اینتکس تهران نمایندگی رسمی محصولات بادی و وانهای بادی در ایران , بهترین تسکین خستگی با وان بادی حتما برایتان پیش آمده که بعد از یک روز کاری خسته کننده به خانه آمده اید و دنبال راه حلی برای سرحال شدن و رفع خستگی بوده اید، در این شرایط چه می کنید؟ ما میخواهیم امروز یک راه حل خوب و لذت بخش را به شما معرفی کنیم. دوش گرفتن خستگی را از تن به در می کند ولی از آن بهتر یک وان پر از آب است که خوابیدن در آن بدن را ریلکس میکند و به انسان احساس شادابی دست میدهد. حال اگر شما وان در منزل خود ندارید و امکان نصب وان در حمام نیست ، اصلا نگران نباشید ، شما می توانید با سفارش وان بادی ،یک وان در منزل خود  بدون هیچ دردسری داشته باشید، وان بادی با قیمتی مناسب بسیار ارزانتر از دیگر وان هاست و هر موقع لازم ندارید به راحتی جمع میشود. مزایای وان بادی از دیگر محصولات بادی شرکت اینتکس وان بادی و استخر بادی می باشد. جنس وان بادی و استخر بادی معمولا از نوع پی وی سی می باشد.

 وان بادی آب بازی دارای انواع وان بادی کودک، وان بادی خانوادگی و در ابعاد و سایزهای گوناگون می باشد. *از قابلیت های آن می توان به کارکرد با اواع پمپ های باد را دارا می باشد *نصب و راه اندازی بسیار راحت و آسان* بدون نیاز به زیر سازی* قیمت بسیار مناسب و ارزان * تولید متنوع در اندازه ها و سایز های مختلف و همچنین طرح ها و رنگ های متفاوت * قابلیت تعمیرات در صورت خرابی * قابلیت جا به جایی و نقل و انتقال استخر به مکان دیگر  بسیار کم حجم بوده و بعد از جمع شدن جاگیر نمیباشند وان بادی برای سرگرمی و بازی کودکان بچه ها آب تنی کردن را خیلی دوست دارند. شالاپ شولوپ کردن در آب برای آنها یکی از لذت بخش ترین کارهاست. یک وان حمام بادی از نوع پی وی سی برای حمام منزل شما بهترین انتخاب برای کودک شماست. نصب و راه اندازی وان بادی بسیار راحت و آسان است و نیاز به زیر سازی و گود برداری ندارد. از آن گذشته قیمت وان بادی بسیار مناسب است و ارزان و به صرفه درمی‌آید. وان های بادی در حال حاضر در اندازه ها و سایز های مختلف و همچنین طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند و در صورت خرابی قابلیت تعمیر را دارند. اما وان بادی ویژگی های جذاب دیگری هم دارد از جمله اینکه می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. ضمن اینکه بسیار کم حجم بوده و بعد از جمع شدن جاگیر نمیباشد. محصولات بادی و وان بادی کودک برای بازی کودکان در همه جا مثل حمام, تراس و یا در هر جایی که شما نیاز داشته باشید قابل استفاده است. این وان های بادی در بسته بندی های کوچک با انواع طرح های مختلف برای تمامی سلیقه ها با قیمتی مناسب بکار میروند بعد از استفاده، وان حمام اینتکس می‌تواند به سرعت تخلیه شده و فضای کمی اشغال کند. این ویژگی به خصوص در مکان‌های با محدودیت فضا مفید است. مقاومت در برابر آب و نفوذ : این وان‌ها از مواد با کیفیت تولید می‌شوند و معمولاً دارای لایه‌هایی از مواد ضد نشتی برای جلوگیری از نفوذ آب هستند . وان حمام اینتکس مناسب برای تفریح خانوادگی و لحظات شاد با دوستان و خانواده در حمام‌های خصوصی است.

این وان‌ها به عنوان وسیله تفریحی قابل حمل طراحی شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی جابجا کنید. وان حمام اینتکس یک گزینه عالی برای ایجاد یک تجربه آبریزی یا حمام خانگی و مسلی در فصول گرم است. این وان‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های متنوعی موجود هستند، بنابراین می‌توانید بر اساس فضای خود انتخاب کنید و لذت ببرید. 

دسته‌بندی