وان بادی استوانه ای شفاف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • سازنده: اینتایم
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی استوانه ای شفاف محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب در تنها نمایندگی اینتکس در ایران عرضه می گردد .

وان بادی استوانه  ای با طرح اکواریوم شفاف تولید کارخانه اینتایم . این وان از جنس پی وی سی  فشرده میباشد .بسیار  انعتاف پذیر بوده  و به سادگی پر و خالی میشود .با  حجم بسته بندی بسار کوچک وسبک تولید شده است . این محصول بسیار مقاوم در  بذابر ضربه و فشار می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های  مختلف استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک دریچه خروجی آب وجود  دارد که به شما کمک می کند که آب وان بادی حمام را به راحتی در کمترین زمان تخلیه  کنید . این محصول را می توانید با یک پمپ دستی یا برقی اینتکس به راحتی در  کمترین زمان باد کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید این محصول  زیبا را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

وان بادی استوانه ای شفاف

وان بادی استوانه ای شفاف ظاهری خاص و منحصر به فرد دارد و برای مجهز کردن حمام منزل خود گزینه ای بسیار مناسب می باشد . این محصول با کیفیت و با دوام جزو محصولات بادی ارزان قیمت است که تمامی افراد توانایی خرید آن را دارند و می توانند برای فرزندان خود در خانه این امکان را ایجاد کنند تا ساعت های زیادی را در فضای گرم آبی به لذت و بازی بپردازند. بدنه آن نیز به شکل خاصی تعبیه شده است که در محیط های آبی و یا در زمانی که از آب پر می شود می تواند زیبایی زیادی را ایجاد کند و محبوبیت محصول را بالا تر ببرد. در فصول گرم سال از این وان بادی حمام می توان در فضا هایی که باز هستند استفاده کرد و در این گونه محل ها به تفریح و سرگرمی مشغول شد. به این طریق آب بازی و آبتنی با این محصول امکان پذیر می شود و زمان زیادی برای سرگرم شدن کودکان ایجاد می شود. شما می توانید در صورت تمایل به خرید این وان بادی بزرگ به دسته بندی زیر توجه کنید.


جنس خوب و کیفیت و دوام در کنار هم

در بخش های مختلف این وان بادی حمام جنس تشکیل دهنده بدنه به صورت های مختلفی می باشد و برای استفاده سازگاری های لازم را ایجاد کرده است. بسته به استفاده از این وان بادی ضخامت بدنه نیز بیش تر شده و دوام آن بالا تر می رود. بدنه دارای دیواره ای خمیده و لوله مانند می باشد و با طراحی استوانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این بدنه برای نرمی و راحتی بیش تر کودکان در زمان استفاده به این ضخامت طراحی شده است و می تواند تکیه گاهی بلند نیز برای آن ها محسوب شود. ارتفاع زیاد این دیواره برای راحتی کودکان قد بلند است و امکان استفاده این وان بادی را برای همه کودکان فراهم می کند. بدنه با ارتفاع این محصول بادی از جنس پی وی سی می باشد که طرح های جذاب و خاصی به صورت موجودات دریایی بر دیواره آن چاپ شده است و شفافیت و شیشه ای بودن دیواره باعث آن می شود که محیط بیرون از داخل محصول مشخص می شود و کودکان می توانند در این صورت از محیط اطراف نیز لذت ببرند.


راحت بودن حمام کردن کودکان

وقتی این وان بادی را برای کودکان در منزل تهیه می کنید عمل حمام کردن آن ها برای والدین راحت تر می شود و می توان با ایمنی کامل کودکان را حمام نمود. در این صورت کودکان زیر سه سال به راحتی حمام می شود و والدین نیز با اطمینان کامل از این محصول استفاده می کنند و باعث آب تنی آن ها می شود و علاقه مندی آن ها را به ارتباط با آب بیش تر می کند و می تواند زمان آب بازی را برای آن ها افزایش دهد. این محصول دارای دیواره های بلندی است بنابراین از افتادن و لیز خوردن کودکان در زمان بازی جلوگیری می کند علاوه بر این کف بدنه نیز دارای بر آمدگی های لازم است و به این طریق افراد با خیالی آسوده به بازی مشغول می شوند.


طراحی لوله ای بر روی هم

این وان بادی حمام در بخش کف طراحی گرد دارد که بر روی آن لایه هایی خمیده بر روی هم قرار گرفته است این لایه ها پنج عدد می باشد و دیواره محصول را تشکیل می دهد و دور تا دور بدنه را احاطه می کند. به این طریق مقاومت محصول بالا رفته و دوام آن نیز افزایش پیدا می کند. این دوام برای مدت زمان سال های زیادی است و با خرید این وان بادی می توان برای سال ها این محصول را داشت و از وجود آن بهره برد.


خرید

وان بادی استوانه ای شفاف را می توان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران انتخاب و خریداری کرد و آن را برای راحتی کودکان آماده ساخت.

نوع
خانگی، مسافرتی
قطر
90 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
سازنده
اینتایم
سنین مورد استفاده
تا 3 سال
جنس رویه
PVC براق
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای بدنه شفاف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...