وان بادی حمام گرد با عمق 75 سانتی متر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 106 سانتی متر
  • سازنده: اینتایم
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی حمام گرد از محصولات سال 2016 شرکت اینتایم می باشد. این وان با داشتن عمق زیاد یک محصول مناسب برای استحمام و شستشو کودکان می باشد.

وان بادی حمام گرد از محصولات سال 2016 شرکت اینتایم می باشد. این وان با داشتن عمق زیاد یک محصول مناسب برای استحمام و شستشو کودکان می باشد. بدنه وان از PVC ساخته شده است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده که باعث افزایش طول عمر محصول می شود و دربرابر تغییرات دمایی آب و هوا بسیار مقاوم می باشد . ظاهر این محصول نیز بسیار زیبا بوده که کودکان را به خود جذب می نماید و شما می توانید با استفاده از این محصول کودکان خود را برای شستشو ترغیب نمایید . این وان بادی را می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد تا کودکان بوسیله ی آن به تفریح و بازی کردن بپردازند . شرکت سازنده برای اینکه وان را در حداقل زمان راه اندازی نمایید یک عدد پمپ پدالی مخصوص را برای آن قرار داده تا در زمان کمی آنرا از باد پر نمایید تا آماده استفاده گردد . به همراه محصول برچسب تعمیرات می باشد که در هنگام نیاز می توانید از آن استفاده نمایید. این محصول جزو بهترین های محصولات بادی می باشد که مورد استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران قرار گرفته است .

وان بادی حمام گرد با عمق 75 سانتی متر

وان بادی حمام گرد با عمق 75 سانتی متر بهترین وسیله برای کودکان در حمام منزل است و دارای قابلیت های مختلف می باشد. علاوه بر کیفیت و دوام و طول عمر محصول زیبایی ظاهری نیز در طراحی آن لحاظ شده است تا با این وجود بتوانند بهترین استفاده را از وان بادی ببرند و در هر زمان نیز قادر به داشتن کیفیت مطلوب باشند. وان بادی برای استفاده کودکان مهیا شده است و قابلیت های زیادی دارد تا با این وجود کودکان بتوانند به تفریح مورد علاقه شان برسند و آبتنی نمایند. همچنین برای کودکانی که از آب گریزان هستند نیز گزینه ای بسیار منناسب می باشد تا به این طریق با آب آشنا شوند و علاقه به آب تنی پیدا کنند. وان بادی بدنه ای منحصر به فرد دارد و مناسب استفاده در محیط های مرطوب می باشد. به این صورت برای چنین استفاده ای سازگاری های لازم را داشته و می تواند طول عمر بالایی داشته باشد. با توجه به استفاده از محصول می بایست بدنه دارای قابلیت ها و مزایایی باشد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.


طراحی بدنه محصول

وان بادی به منظور استفاده کودکان از فضایی مشابه با وان های بزرگ بزرگسالان طراحی شده است و دارای بدنه ای استوانه ای شکل می باشد. این بدنه به صورت لایه لایه طراحی شده است و استوانه ای با ارتفاع 75 سانتی متر را تشکیل داده است. وان بادی دارای طراحی بدنه زیبایی است و بر روی آن طرح های دریایی چاپ شده است. این طرح ها در واقع می تواند به صورت ثابت بر روی بدنه قرار بگیرد و رنگ بندی خاصی را به ظاهر محصول ببخشد. در صورت علاقه مندی به این محصول می توانید رنگ بدنه آن را انتخاب کنید و بر اساس سلیقه خود آن ها را خریداری کنید. وان بادی دارای دیواره ای بلند است که می تواند کودکان را هم به حالت نشسته و هم به حالت درازکش در داخل خود قرار دهد. به همین خاطر می توان گفت که محصول مورد نظر جزو محصولات مورد علاقه افراد می باشد که در دسته بندی محصولات بادی و طبی قرار می گیرد. وان بادی دیواره ای دارد که لایه ای است این لایه های خمیده بر روی هم قرار گرفته و تشکیل محصولی خاص را می دهند. دیواره با چنین طراحی ظاهری منحصر به فرد را به محصول بخشیده است و دوام آن را نیز افزایش داده است.


مزیت وجود دیواره های بادی

این محصول دارای نشیمنی دایره ای شکل است و به صورت استوانه طراحی شده است. به همین خاطر می توان گفت که ارتفاع مطلوبی نیز دارد و از دیواره های بلند تشکیل شده است. دیواره در این محصول بادی است و ضخامت زیادی دارد. از این رو قادر به حفاظت از کودکان در داخل خود است و توانایی حفظ آن ها در شرایط ایمنی را دارد. با این وجود در زمان برخورد کودکان به دیواره و شدت ضربات افراد به آن این درد حس نمی شود و نرمی و لطافت حس می گردد. چرا که دیواره بادی از باد تشکیل شده است و منعطف است به همین خاطردر زمان برخورد درد را منعکس می کند. 


مشخصات کف محصول

این وان بادی دارای کف بادی است که باعث ایجاد راحتی بیش تر در زمان استفاده کودکان می شود. برخی از کودکان تمایل به بازی بیش تر در محیط آبی دارند و به این کار علاقه زیادی دارند. از این رو در زمان بازی در وان بادی تلاش می کنند تا تایم بازی خود را افزایش دهند. به همین خاطر کف بدنه به صورت بادی طراحی شده است تا افراد خسته نشوند و در زمان بازی کسل نشوند. کودکان می توانند در زمان بازی به مدت زمان زیادی در آن باشند و به تفریحات آبی خود بپردازند. کف محصول با چنین طراحی مقاومت و دوام خود را افزایش می دهد و می تواند در محل های مختلف استفاده شود.


خرید

شما می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه intex تهران وان بادی حمام گرد با عمق 75 سانتی متر را برای فرزندان خود خریداری نمایید.

نوع
خانگی
قطر
106 سانتی متر
سازنده
اینتایم
ارتفاع
75 سانتی متر
سنین مورد استفاده
تا 3 سال
جنس رویه
PVC دو لایه
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ باد
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد
نوع پمپ
پمپ پدالی مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...