وان بادی چهار نفره

کد intex 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 229 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی چهار نفره عرضه در نمایندگی محصولات بادی اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

وان بادی چهار نفره محصولی شگفت انگیز از اینتکس که طراحی متفاوتی دارد. این وان همانند برخی دیگر از محصولات موجود در فروشگاه شکل کلی مربعی دارد اما برخلاف آن ها در چهار گوشه خود دارای محلی برای نشستن است که به آن جلوه و کار بری متفاوتی بخشیده است. رنگ بندی محصول بسیار خوب است که می تواند  شما را به استفاده از آن ترغیب کند . در کف این وان بادی دریچه ای به منظور تخلیه آب موجود قرار داده شده است. از سایر ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک و قیمت مناسب اشاره کرد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایهه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و نور مستقیم خورشید می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف استفاده نمایید . برای سفارش این محصول می توانید با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . 

وان بادی چهار نفره

وان بادی چهار نفره بزرگ ترین وان بادی موجود در فروشگاه اینتکس تهران است که با دارا بودن بخش های متعدد و کار آمد توانسته محصولی بی نقص و با قابلیت بالا را خلق نماید. وان بادی چهار نفره جادار و مطمئن می باشد و برای استفاده تعدادی از اعضای خانواده از آب گرم و لذت بردن در محیط های حمام به کار می رود و آن را می توان در محیط های باز نیز مورد استفاده قرار داد. محصول مورد نظر به صورت چهار گوش می باشد و در هر گوشه آن نشیمن و تکیه گاهی بادی قرار گرفته است و برای استفاده افراد راحتی بیش تری را فراهم می کند. در قسمت هایی از این محصول اجزای متعددی وجود دارد که همگی در مجموع برای راحتی افراد مصرف کننده ایجاد شده است و برای آن ها محصولی با طول عمر بالا را فراهم می سازد. به این طریق این وان بادی قابلیت های فراوانی در محیط های باز و محیط هایی مانند حمام های بزرگ ایجاد کرده و مورد محبوبیت علاقه مندان به بازی با آب قرا گرفته است. برای آشنایی بیش تر با این محصول به مطالب پایین توجه کنید.


نشیمنی خاص با ارتفاع معین

همان طور که گفته شد در چهار گوشه این بدنه مربع شکل ولی با انحنایی خاص چهار عدد نشیمن وجود دارد که از سطح ارتفاع معینی هم دارد و به شکل یک نیم دایره با ضخامت می باشد. این نشیمن درون پر بادی دارد و با این ویژگی راحتی و نرمی را برای افراد استفاده کننده مهیا می سازد. نشیمن بر روی سطح خود دارای فرورفتگی بسیاری است و باعث می شود در زمان استفاده از محصول بدن خستگی را حس نکند و به راحتی بر روی این نشیمن بنشینند و ساعت های زیادی را در داخل وان بادی بگذرانند. به این گونه پاها نیز به حالتی استاندارد قرار می گیرد و در کل فضای استفاده از محصول ایمن و راحت از نظر تمامی افراد می شود.


پشتی مواج

بدنه محصول به حالت خمیده است و دارای انحنای خاصی می باشد بر روی دیواره های محصول در هر گوشه تکیه گاه بادی بلندی وجود دارد. به این طریق بدن افراد به صورت صاف قرار می گیرد و سر و گردن نیز به این دیواره و پشتی می رسد و سبب تکیه دادن به آن می شود. پشتی بلند و مناسب دارای طراحی موج مانند است که به صورت شیار های موازی از هم می باشد و از کمر درد  جلوگیری می کند و می توان مدت زمان بسیاری را در داخل محصول و با تکیه دادن به آن گذراند. با نشستن بر روی نشیمن نرم و راحت و تکیه دادن به پشتی مواج آن می توان در داخل آب لذت کافی را برد و سبب راحتی بدن و آرامش بدن شد. به این صورت پشتی یکی از اصلی ترین بخش های بدنه محسوب می شود و باعث سرگرم شدن افراد با تفریحات آبی به صورت دست جمعی می شود و قادر به ارائه کارایی بسیار زیادی می شود.


ارتفاع دیواره 

یکی از بخش های قابل توجه و مهم بدنه این وان بادی دیواره آن می باشد که دارای ارتفاع بالایی است و عمق مناسبی را برای پر کردن از آب ایجاد می سازد. این ارتفاع سبب می شود تا افراد به داخل آب فرو بروند و تمامی بدن را در داخل آب وارد سازند تا به این طریق سبب آرامش کلی اعضای بدن شوند و بتوانند راحتی بسیاری را تجربه کنند. بر روی این دیواره بلند و با ضخامت که طراحی خمیده دارد بخشی به عنوان جای بطری قرار گرفته است که برای زمان بازی و قرار گیری در داخل این وان بادی آب و نوشیدنی را در دسترس افراد قرار می دهد و به این صورت تمامی امکانات را برای استفاده کننده مهیا می سازد.


خرید

در هر زمان می توان بر اساس نیاز خود با نمایندگی فروش اینتکس تهران تماس حاصل کرد و این وان بادی چهار نفره را برای استفاده در روز های گرم سال تهیه و خریداری نمود.

نوع
مربعی
طول
229 سانتی متر
عرض
229 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
ظرفیت آب
990 لیتر تا ارتفاع 36 سانتی متر
جنس
وینیل
ضخامت لایه ها
0.32 میلی متر
کف بادشونده
ندارد
پمپ باد
ندارد
رده سنی
خانوادگی
سایر ویژگی ها
طراحی دو طبقه ای دو رنگ
دارای 4 عدد صندلی و تکیه گاه سرخود
وزن: 6.8 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
5 کیلو گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...