وان بادی کودک با طرح ماهی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 89 سانتي متر
  • عرض: 61 سانتي متر
  • ارتفاع: 58 سانتي متر
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک با طرح ماهی محصول شرکت بست ویعرضه با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

وان بادی کودک با  طرح ماهی بهترین محصول 2014 با طراحی بسیار ویژه و کودک پسندانه ، مناسب  برای سنین زیر یکسال ، بسیار شک با ظاهری بسیار متفاوت . دارای ابعاد بسیار  مناسب ، بسیار کم حجم و قابل حمل و نقل ، کالایی از جنس pvc ، دارای برچسب  تعمیرات رایگان ، دارای پمپ سوزنی رایگان ، ساخت شرکت معتبر بست وی ،  دارای بدنه بسیار نرم برای محافظت بهتر کودک . این کالا شامل 48 ساعت مهلت  تست میباشد . برای خرید این کالا میتوانید با شماره تماس های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و این کالا را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید .

وان بادی کودک با طرح ماهی

وان بادی کودک با طرح ماهی یکی دیگر از محصولات بادی اینتکس می باشد که با طراحی رنگارنگ و فانتزی توانسته علاقه مندی کودکان را به خود افزایش دهد و به این ترتیب سبب افزایش محبوبیت در بین افراد و نیز پر فروش شدن خود شده است. این محصول زیبا دارای ابعادی برا یاستفاده یک فرد در حمام می باشد همچنین می توان این وان بادی را در فضای باز پر از آب و کف نمود و کودکان را در این محوطه ها حمام کرد. به این طریق برای آن ها تنوع گسترده ای ایجاد می شود و آن ها را بیش تر علاقه مند به بازی و تفریحات آبی می نماید. از این محصول زیبا به عنوان استخر توپ نیز استفاده می شود و قابلیت های گسترده ای شامل حال آن شده است که به اختصار در زیر آمده است. علاقه مندان به خرید این وان بادی کودک می توانند برای آشنایی بیش تر مطالب پایین را مطالعه نمایند و با این محصول آشنا شوند.


بدنه ای منحصر به فرد با طرح خاص

برای علاقه مندی به خرید این محصول زیبا می بایست کودکان به آن جذب شوند. جذب شدن به این وان بادی نیز تنها به خاطر زیبایی ظاهری آن است و رنگ بندی جذاب آن که به شکل یک ماهی در آمده و رنگ نارنجی را بر بدنه خود دارد. این گونه طراحی برای تمامی محصولات مرتبط با کودکان لازم و ضروری است و علاوه بر افزایش میزان بازی و تفریح آن ها دارای کیفیت بالا نیز می باشد که در زمان طولانی مرغوبیت خود را به اثبات می رساند و شما شاهد یک محصول بادی با طول عمر بالا خواهید بود. به این علت به شما توصیه می شود که این وان بادی را برای حمام کردن کودکانتان و نیز بازی آن ها خریداری کنید و با پرداخت هزینه ای کم این امکانات را در منزل خود برای فرزندان فراهم نمایید. از این محصول در محوطه های باز نیز می توان استفاده کرد و کودکان را در هوای گرم و آفتابی در حیاط و یا محل های سر باز حمام نمود و برای آن ها شادی و اشتیاق در زمان ارتباط با آب را فراهم کرد.


توصیف ظاهری این محصول

همان طور که گفته شد و در عکس محصول نیز مشاهده می شود این وان بادی کودک به شکل ظاهری ماهی می باشد که با توجه به رنگ بدنه آن به دلقک ماهی شباهت دارد و برای ایجاد شباهت بیش تر بدنه دارای خط های سیاه و سفید است و این ظاهر را جذاب تر می نماید. در بالای این محصول طرح چشم های بزرگ و زیبا نمایان است که برجسته بوده و نوعی جسم بر آمده را بر بدنه ایجاد کرده است که می تواند مورد سرگرمی کودکان باشد. بخشی که کودکان در داخل آن مشغول آبتنی می شوند بدن ماهی است و دم آن در انتهای مجموعه واقع شده است که بادی بوده و اندازه ای بزرگ داشته و می توان با آن مدت ها کودکان را سرگرم کرد. چرا که مانند یک عروسک بادی سرخود عمل می کند و می تواند علاقه مندی کودکان را بیش تر کند. بر روی دیواره ها نیز طرح هایی چاپ شده است که بدون تغییر بوده و ثابت هستند و می توان آن ها را در ارتباط با مواد شویینده و آب گرم بدون رنگ پریدگی برای مدت زیاد داشت.


روش راه اندازی وان بادی

برای استفاده از این محصول فانتزی با چنین ظاهر فریبنده ای ابتدا به یک پمپ باد نیاز است که با متصل شدن به بدنه و بخشی که برای باد کردن محصول می باشد وان بادی حمام را برای استفاده آماده می کند. به این ترتیب در زمانی کوتاه محصولی بی نظیر را در دسترس برای استفاده خواهید داشت. در این مواقع بدنه نرم و پر از باد می گردد و به شکل ماهی در می آید و کودکان را راغب به حمام کردن می نماید.


خرید

هم اکنون می توانید با مراجعه به شرکت بزرگ اینتکس تهران این وان بادی کودک با طرح ماهی را با کیفیت ذکر شده خریداری کنید.

نوع
خانگی
طول
89 سانتي متر
عرض
61 سانتي متر
ارتفاع
58 سانتي متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
ضخامت بدنه
0.25 میلی متر
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...