وان بادی کودک بیضی شکل بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • طول: 79 سانتی متر
  • عرض: 51 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک وسیله مناسب برای استحمام و بازی کردن کودکان وان بادی بیضی شکل ساخته شرکت بست وی می باشد.

یک وسیله مناسب برای استحمام و بازی کردن کودکان وان بادی بیضی شکل ساخته شرکت بست وی می باشد. این وسیله با داشتن ابعاد طول 79 ، عرض 51 و ارتفاع 33 سانتی متر برای استفاده در حمام منازل بسیار مناسب می باشد . و میتوان کودک را در داخل آن شستشو داد . جنس بدنه از PVC ساخته شده است که در برابر ضربه و دماهای مختلف آب بسیار مقاوم می باشد. با استفاده از نوع محصولات شما می توانیدیک مکان امن و راحت برای کودکان خود در حمام منزل درنظر داشته باشید و از آسیب دیدن آنها نگرانی نداشته باشید . این محصول دارای تنوع رنگ نیز می باشد که در دو رنگ آبی و صورتی که جزو بهترین و خوشپسندترین ها می باشند تولید و به بازار عرضه می شود. به هماره وان بادی بست وی یک عدد پمپ باد وجود دارد که به هنگام خرید توجه داشته باشید که همراه داشته باشد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

وان بادی کودک بیضی شکل بست وی

وان بادی کودک بیضی شکل بست وی مناسب برای کودکانی است که از آب هراس دارند و ارتباط خوبی با آن ندارند و همواره برای حمام رفتن مشکلات فراوانی را ایجاد می کند. این وان بادی می تواند یک محصول ضروری برای این کودکان باشد تا آن ها را بیش تر با آب دوست کند و علاقه مندی آن ها را به آب افزایش دهد. از این وان بادی در تمامی حمام ها می توان استفاده کرد و با وجود ابعاد آن قادر به استفاده و راه اندازی در محوطه های کوچک نیز می باشد و همواره در هر مکانی قادر به استفاده از آن هستید. در فصول گرم سال برای تفریح کودکان می توان این وان بادی را در حیاط و محوطه های باز دیگر قرار داد و از وجود آن برای لذت بردن و آبتنی کودکان استفاده کرد و سبب خشنوی آن ها شد. این محصول دارای ضمانت نامه اصالت کالا می باشد و به شرح زیر می تواند کارایی های مختلف را ارائه دهد.


ساخت زیبای محصول

این وان بادی به صورت منحصر به فرد و خلاقانه ای ساخته شده است و دارای طراحی فانتزی می باشد و قادر به ارائه قابلیت های گوناگون است. این محصول به صورت بیضی شکل می باشد اما در بخشی از آن تکیه گاهی مانند نیم دایره ایجاد شده است و بر روی آن طراحی مواج قرار دارد و باعث افزایش جذابیت آن می شود. از این وان بادی استفاده های گوناگونی می شود اما بهترین و مناسب ترین استفاده که در بین افراد معمول تر می باشد استفاده در حمام برای حمام کردن کودکان است و برای آن ها محیطی نرم و راحت را ایجاد می کند. وان بادی به دو رنگ برای خریداران وجود دارد که به این طریق هم مورد پسند کودکان دختر قرار گیرد و هم کودکان پسر بتوانند آن را استفاده نمایند. بنابراین وان بادی محصولی برای تمامی افراد می باشد و مورد پسند همه افراد واقع می شود. 


قسمت های خمیده و بادی

یکی دیگر از بخش هایی که در این محصول نمایان است و مورد علاقه و محبوبیت طرفداران آن واقع می شود قسمت های خمیده و بادی می باشد که تشکیل دهنده وان بادی است و دیواره محکمی برای این محصول می سازد تا در برابر حرکات و ضربه ها در زمان بازی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. این قسمت ها در بالای پشتی و تکیه گاه محصول قرار دارد و نیز در تعداد بیش تر بر روی هم واقع شده است و تشکیل دیواره محصول را می دهد. این بخش ها ضخامت زیادی دارد و توخالی می باشد و در مجموع باعث سبک بودن بدنه نیز می باشد و قادر به راحت شدن جا به جایی وان بادی به نقاط مختلف می شود. با وجود چنین محصولی افراد در منزل برای کودکان محیط شادی را ایجاد می سازند و برای آن ها شرایط آب بازی را مهیا می کنند و می توانند در ایمنی کامل به مدت زمان زیاد مشغول بازی و تفریحات آبی شوند.


مقاومت بدنه در برابر برخورد و ضربه

مزیت دیگری که در خرید این وان بادی وجود دارد مقاومت بدنه آن است که مربوط به جنس آن می باشد که از مرغوب ترین پی وی سی موجود در بازار تهیه شده و در برابر برخورد و ضربه دچار خرابی و آسیب نمی شود و می توان آن را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. از این وان بادی در محیط آبی و با رطوبت استفاده می شود بنابراین بدنه آن ضخامت لازم جهت این نوع مصرف را دارد همچنین می تواند در دمای مختلف مقاوم باشد و در هر شرایطی به حالت عادی خود باقی بماند.


نحوه خرید وان بادی

در زمان لازم برای خرید این وان بادی کودک بیضی شکل بست وی با مزیت های گفته شده و جنس بادوام و درجه کیفی بالا می توان به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه نمود و محصول را در زمانی کوتاه خریداری کرد و از ضمانت پس از فروش آن نیز بهره مند شد.

نوع
بیضی
طول
79 سانتی متر
عرض
51 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت آب
20 لیتر
جنس بدنه
PVC طرح مات
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
سایر ویژگی ها
دارای تیکه گاهی شیب دار
دارای رنگبندی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
کف بادی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...