وان حمام بادی رنگارنگ بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 53 سانتی متر
  • وزن: 3 کیلوگرم
3,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک وان حمام بادی چند منظوره که با داشتن ابعادی بزرگ برای افراد بالای 3 سال مناسب می باشد. این وان بادی با ابعاد 196×53 سانتی متر وان حمام بادی بهترین وان های حمام بادی کودک  مناسب با منطقه کودکان و بزرگسالان می باشد این محصول است که با ابعاد مناسب و استاندارد تولید و عرضه می‌شود این وان حمام بادی از رنگ های شاد و جذاب تشکیل شده که به راحتی در داخل منزل یا حمام یا داخل حیاط می توانید از آن استفاده نمایید جنس بدنه این محصول از pvc ساخته شده برای استفاده در حمام قابل مصرف میباشد شما می توانید در داخل آن از آب داغ تا حدود ۵۰ و ۶۰ درجه از این محصول استفاده نمایید

یک وان حمام بادی چند منظوره که با داشتن ابعادی بزرگ برای افراد بالای 3  سال مناسب می باشد. این وان بادی با ابعاد 196×53 سانتی متر یک محل مناسب  برای استحمام همه گروه های سنی می باشد. از این محصول حتی می توان به عنوان  استخر توپ بهره بود و اوقات فرزندانتان را پر کنید و از بازی کردن لذت  ببرند . جنس بدنه از PVC با طرح چرم ساخته شده است که دارای ضخامت بالا و  کیفیت فوق العاده ای می باشد. این استخر دارای ظاهری شیک و زیبا بوده و  باعث احساس رضایت به هنگام استفاده می شود و در اصطلاح دارای رنگ زنده می  باشد که افراد را در هنگام استفاده خسته نمیکند. در طراحی و ساخت محصول یک  عدد دریچه خروج در نظر گرفته شده تا به هنگام خالی کردن آب داخل آن مشکلی  بوجود نیاید و به آسانی این کار امکان پذیر باشد. به همراه محصول دفترچه  راهنما و برچسب تعمیرات وجود دارد. این محصول عالی را شرکت بزرگ و معتبر  بست وی تولید می نماید.

وان حمام بادی رنگارنگ بست وی

وان حمام بادی رنگارنگ بست وی با داشتن طراحی خاص و منحصر به فرد توانسته به سرعت در بین افراد محبوب شود و جزو پر فروش ترین محصولات بادی در سال های اخیر باشد. این وان حمام بادی در رنگ های زیبا و متنوعی ساخته شده است و قادر به ارائه برترین خدمات به استفاده کننده است. این محصول دارای ضمانت نامه نیز می باشد و می توان در این زمان محصول را تست نمود. در صورت وجود مشکل و آسیب در بدنه می توان آن را تعویض نمود و از خدمات پس از فروش این شرکت بهره گرفت. علاوه بر این مطالب در صورت مشکل در زمان راه اندازی نیز می توان با شماره های مربوط تماس حاصل کرد و به این گونه مشکل خود را رفع کرد. وان حمام بادی رنگارنگ تولید شده در شرکت بزرگ بست وی است که دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.


مناسب برای کودکان زیر 3 سال

با توجه به کاربرد این وان بادی می توان آن را برای استفاده کودکان زیر 3 سال تهیه نمود و برای آن ها بازی های شادی را در زمان حمام کردن رقم زد. این وان بادی دارای قطر 196 سانتی متری می باشد و با ارتفاع 53 سانتی متری در اختیار این کودکان قرار می گیرد. وزن آن نیز بسیار ناچیز بوده و خود کودکان به تنهایی قادر به حرکت دادن آن هستند و می توانند به داخل حمام و یا خارج حمام آن را هدایت کنند. علت سبک بودن این محصول برای جنس آن است که از پی وی سی شفاف رنگی تشکیل شده است که وزن کمی داشته و با پر کردن آن از باد نیز دچار افزایش وزن نمی شود و همین طور با وزن سه کیلوگرم باقی می ماند. در این محوطه کودکان زیر 3 سال قادر به بازی و تفریح هستند و با داشتن دیواره هایی محکم می توانند در این فضا بدون بروز مشکل به حمام کردن بپردازند. 


کف قابل اطمینان

وان حمام بادی از یک بخش گرد تشکیل شده است که کف محصول را تشکیل می دهد و دارای رنگ آبی می باشد. به دور این بخش نیز دیواره های لایه ای محصول قرار دارد که بر روی هم می باشند و هر کدام رنگ جداگانه ای دارند. چنین طراحی در جذابیت محصول نقش مهمی ایفا می کند و سبب خلاقیت و شادی بیش تر کودکان می شود. بخش کف ضخامت بیش تری نسبت به سایر قسمت ها دارد چرا که بدنه در حمام قرار می گیرد و در ارتباط مداوم با آب و رطوبت است و باید از بروز آسیب و خرابی بدنه جلوگیری کند. این کف در بخش داخلی دارای بخش های برآمده می باشد و این برآمدگی در طبی بودن وان بادی نقش مهمی داشته و سبب جلوگیری از خستگی افراد می شود و می توانند در آن مدت زمان زیادی را صرف بازی و سرگرمی نمایند. به دلیل این ویژگی های مهم از این وان بادی حمام می توان با خیالی آسوده استفاده کرد و در سال های زیاد مورد استفاده قرار داد.


استفاده به عنوان استخر توپ

ظاهر این محصول به استخر توپ شباهت بسیاری دارد و با داشتن بدنه ای یک تکه بدون دریچه خروج آب می توان از آن در داخل منزل به عنوان استخر توپ استفاده کرد. برای این نوع استفاده نیازمند تعداد زیادی توپ های کوچک رنگی هستید و با این تعداد می توانید این وان بادی را پر نمایید. این بازی در نظر کودکان بسیار جذاب می باشد و می تواند آن ها را سر شوق و اشتیاق بیاورد و باعث افزایش روحیه بازی کردن در آن ها نیز می شود.


نحوه خریداری درست این محصول

یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای خرید وان حمام بادی رنگارنگ بست وی مراجعه به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران است که تمامی محصولات بادی با کیفیتی مرغوب در آن وجود دارد و افراد می توانند به این طریق وان حمام بادی را تهیه نمایند.

نوع
خانگی
قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
وزن
3 کیلوگرم
جنس رویه
PVC شفاف رنگی
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه ساده
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
400 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...