وان نوزاد اینتایم مدل بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 98 سانتی متر
  • عرض: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 28 سانتی متر
  • وزن بسته بندی: 1 کیلو گرم
1,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان کودک نوزاد برای استفاده نوزادان ۱ تا ۱۰ ماهه برای استفاده در حمام با قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی در شرکت اینتکس

وان بادی نوزاد کودک تولید کارخانه اینتایم .این وان برای شستشوی کودک در حمام مورد استفاده دارد . جنس بدنه از پی وی سی با ضخامت بالا ساخته شده .بسیار کم حجم و سبک میباشد . از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند حمام و فضاهای باز استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک دریچه تخلیه آب وجود دارد که به شما کمک می کند که آب وان را به راحتی در کمترین زمان تخلیه کنید . شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن با یک پمپ دستی یا برقی باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

وان نوزاد اینتایم

وان نوزاد اینتایم محصولی بی نظیر برای نوزادانی می باشد که حمام کردن آن ها سخت بوده و نیاز به کمک دارند. این محصول قادر به ارائه بهترین کارایی برای افراد است و برای خرید نوزادان امری بسیار ضروری و مورد نیاز می باشد. بدنه این وان بادی به حالت قوص دار می باشد و خمیدگی بخش داخلی آن باعث قرار گیری نوزادان به حالت استاندارد می شود. این بدنه برای آن ها شرایط نرمی را ایجاد می کند تا بتوانند به حالت درازکش مشغول حمام کردن شوند و والدین نیز بتوانند به راحتی آن ها را شستشو دهند. زمان آب بازی این نوزادان نیز به مراتب بالا تر می رود و می توان به وسیله آن از وجود آب تنی آن ها را بهره مند نمود. این محصول زیبا مانند یک گهواره خاص می باشد که بدنه آن نیز دارای شیار هایی است که همگی سبب ایجاد محصولی منحصر به فرد می شوند و می تواند قابلیت های زیادی را برای مصرف کننده مهیا سازد. برای خرید این وان نوزاد به دسته بندی زیر توجه کنید.


ضخامت بالای دیواره ها

این وان بادی به شکل بیضی می باشد و دارای دیواره ای خمیده به دور بخش داخلی است که ضخامت زیادی داشته و می تواند محصول را به یک محوطه امن برای نوزادان تبدیل کند. این دیواره ارتفاع بلندی نیز داشته و سبب ایجاد قدی بلند می شود تا نوزادان به راحتی در این محصول بازی کنند و مشغول آب تنی شوند. بر روی این دیواره نام محصول حک شده است که نمایانگر معتبر بودن و اورجینال بودن این وان بادی می باشد و می توان به خریدار اطمینان بدهد که جنسی اصل و با درجه کیفی بالایی می باشد. دیواره ها بر روی خود طراحی شیار مانند را دارند و به این صورت نرمی و لطافت بالایی را ایجاد می نماید به همین دلیل نوزادان با برخورد به این بخش ها درد را حس نمی کنند و در واقع مانند یک ضربه گیر بر سر راه برخورد ها قرار گرفته است. این بخش از محصول حفاظی به دور نوزادان است و آن ها را در امنیت کامل نگه می دارد.


تکیه گاه بلند و خمیده

این قسمت بدنه در امتداد بخش زیرین قرار دارد و به حالت قوص دار و با شیبی مناسب در این محل وجود دارد و می تواند افراد را در حالت استاندارد قرار دهد و آرامش را برای آن ها بیاورد. این بخش در زمان حمام کردن نوزادان می تواند محلی برای قرار دادن آن ها باشد تا فعالیت حمام کردن به درستی و به راحتی انجام شود و برای والدین سختی و دشواری به دنبال نداشته باشد. به همین دلیل است که این محصول یکی از وسایلی می باشد که برا نوزادان لازم و ضروری است و به این گونه والدین نیز در راحتی کامل و بدون نیاز به کمک می توانند آن ها را حمام دهند. بخش نشیمن و تکیه گاه دارای طراحی بر آمده ای می باشد که این نوع طراحی برای بدن نوزادان که از حساسیت بالایی برخوردار هستند مناسب است و باعث لذت بردن آن ها از زمان بیش تر آب تنی می شود.


دوام بالای بدنه

از آن جایی که محصول با دقت و توجه خاصی طراحی شده است و با این منظور از بدنه ای با جنسی مرغوب و خاص تشکیل شده است می تواند دوام و طول عمر بالایی را ایجاد نمیاد و برای استفاده طولانی مدت افراد آماده شود. این محصول به صورت دائمی می تواند در حمام منزل راه اندازی و نصب شود و به صورت طولانی مدت مورد بهره برداری قرار گیرد. دوام بالا طول عمر بالا را نیز  فراهم می کند و می تواند برای در کودکان زیر سه سال نیز مورد استفاده قرار گیرد.


خریئ

جهت خرید وان بادی نوزاد اینتایم می توانید به مرکز فروش نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را از بین محصولات بادی بسیار انتخاب نمایید.

طول
98 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
وزن بسته بندی
1 کیلو گرم
نوع پمپ
سوزنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...