استخر بادی کودک برای داخل حمام

استخر بادی یکی از دسته بندی های محصولات بادی می باشد که برای بسیاری از کارها مورد استفاده قرار می گیرد . از ابتدای تولید این محصولات ، استخرهای بادی برای رده سنی کودک مورد استفاده قرار می گرفت و پس از پیشرفت هایی که در صنعت تولید استخر بادی صورت گرفت ، این محصولات توانستند برای رده سنی بزرگسال نیز مورد استفاده قرار بگیرند . حمام کردن کودکان کمی دشوار می باشد اما اگر محیطی همانند وان بادی و یا استخر بادی درون حمام تعبیه نمایید به راحتی می توانید کودک را درون محیطی امن نشانده و اقدام به شستشوی آن نمایید . همچنین این محصولات باعث می شوند تا کودکان ارتباط بهتری با حمام کردن برقرار نمایند و در واقع ترس از آب آن ها در ابتدای کودکی به خوبی بریزد .

یکی از بهترین انتخاب هایی که برای این امر پیش روی شما می باشد ، خرید استخر بادی است . استخرهای بادی کودک دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند که باعث می شود تا برای کودکان پسر و دختر بتوانید طرح های زیبا را برگزینید . استخر بادی کودک که توسط برندهای مطرح جهانی به تولید می رسد دارای طرح های فانتزی در بخش بیرونی خود می باشند که باعث می شود تا کودک به خوبی بتواند با استخر بادی که برای آن خریداری کرده اید ارتباط برقرار کند . استخرهای بادی در بخش های بیرونی خود دارای طرح های کارتونی می باشند و همچنین در قسمت داخلی آن ها تجهیزاتی همچون آبپاش ها و سرسره هایی تعبیه شده است که می تواند در جلب توجه بیشتر کودک بسیار موثر باشد .

یکی از مزیت هایی که استخرهای بادی کودک برای استفاده در حمام دارند ، قابلیت جمع آوری در مدت زمان کوتاه و همچنین حجم کم آن ها پس از قرار گرفتن درون بسته بندی می باشد . استخرهای بادی در بدنه خود دارای دریچه هایی می باشند که در جهت باد کردن باید از آن ها استفاده کنید . این دریچه ها عمدتا به صورت دو کاره می باشند ، به این منظورکه علاوه بر باد کردن در جهت خالی کردن سریع باد نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید . همچنین اگر خانه شما دارای حمام کوچک است اصلا نیاز به نگرانی ندارید ، زیرا ابعاد بسیار متنوعی را در اختیار خواهید داشت که در ساختار های گرد ، مستطیلی و مربعی می توانید خریداری کنید و دست خالی از فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران خارج نخواهید شد .

استخرهای بادی به ابعادی نیستند که در هنگام باد شدن مشاهده می کنید ، این محصولات در هنگامی که خالی از باد می شوند فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند به همین خاطر بهترین انتخاب برای خانه هایی هستند که فضای کافی برای نصب وان ها و یا استخرهای دائمی را ندارند . به این ترتیب پس از حمام کردن می توانید استخر را خالی از آب کرده و سپس در مدت زمان بسیار کوتاهی باد درون بدنه را خالی نمایید و با حجم کردن استخر آن را درون بسته بندی قرار دهید و به درون کمد دیواری انتقال دهید . 


جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخر بادی کودک باید به آن توجه داشته باشید زیرا در ارتباط مستقیم به پوست بدن کودک است و به همین خاطر باید در ساخت این دسته بندی از استخرهای بادی از بهترین متریال بازار استفاده شود . یکی از متریال های مشترک در ساخت استخرهای بادی ، پی وی سی یا همان وینیل چرمی می باشد ، این نوع از مواد اولیه کاملا ضد آب و ضد حساسیت می باشد و باعث می شود تا با انواع پوست بدن بتوانید از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که اگر استخر بادی که انتخاب می کنید دارای بدنه دو لایه پی وی سی چرمی باشد ، به خوبی می تواند در برابر فشار بالایی که در هنگام آب تنی به بدنه وارد می شود مقاومت از خود نشان دهد و همچنین طول عمر بالاتری نیز دارد .

در خصوص بهترین برند تولید کننده استخر بادی کودک نیز باید بگوییم که اینتکس ، بست وی و اینتایم از جمله برندهایی می باشند که به صورت جهانی به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند و به همین خاطر بخش عمده ای از فروش استخر بادی را به خود اختصاص داده اند . پس پیشنهاد ما به شما بررسی ، انتخاب و خرید استخر بادی اینتکس ، استخر بادی بست وی و استخر بادی اینتایم می باشد و به سمت برندهای دیگر حتی الامکان نروید و یا در این صورت حتما تحقیقات جامعی را انجام دهید تا از کیفیت مدل انتخابی از برندهای دیگر اطمینان خاطر داشته باشید . ما سوال بعدی که بسیاری از افراد می پرسند در خصوص قیمت استخر بادی کودک می باشد .

در خصوص قیمت استخر بادی نیز باید بگوییم که همانطور که گفتیم این محصولات به صورت کاملا وارداتی می باشند و به همین خاطر معیارهای بسیاری از جمله نوسان نرخ ارز در کشور می تواند بر روی قیمت نهایی این محصولات تاثیرگذار باشد . علاوه بر آن ابعاد استخر بادی که انتخاب می کنید ، لوازم جانبی که درون بسته بندی استخر بادی وجود دارد و همچنین برند سازنده استخر بادی از پارامترهای تاثیرگذار بر روی قیمت این محصولات می باشد ، به همین خاطر نمی توان در این مقاله که به صورت جامع تدوین شده است قیمت دقیقی را عنوان کرد . به صورت حدودی می توان در زمان تدوین این مقاله قیمت استخر بادی کودک را در حدود 300.000 تومان تا 1.500.000 تومان دانست که بسته به پارامتر های عنوان شده در بخش بالاتر مقاله قابل تغییر است . پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت دقیق جدیدترین استخرهای بادی همین حالا به دسته بندی استخر بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .

نمایندگی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده برتر محصولات بادی در کشور که به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات برند اینتکس و بست وی نیز به حساب می آید ، جدیدترین استخرهای بادی را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت اصل بودن محصولات و کیفیت برای شما فراهم آورده است . این فروشگاه علاوه بر امکان خرید اینترنتی استخر بادی ، امکان خرید حضوری این محصولات را نیز با مراجعه به دفتر فروشگاه فراهم آورده است تا خریدی لذت بخش و با اطمینان خاطر را داشته باشید . شما عزیزان می توانید برای مشاهده جدیدترین مدل ها به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و یا در صورت نیاز به مشاوره در این خصوص همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس حاصل فرمایید .